BDSM-seksi - Seksi

lunacracker

Hakusanoilla "bdsm" ei löytynyt kuin yksi osuma, sekin vanha viesti väkivaltaketjussa.. Hmm.
No, ajattelin nyt kuiteskin kysyy löytyykö Cosmonaisia ketkä myöntävät harrastavansa? Onhan se jo aika kauan ollut kielletty asia puhua siitä, ja ICD-10 fetisismillä ja sadomasokismillä on vieläkin sairasleimat.. Itse ainakin ylpeänä myönnän :twisted: Kolmisen vuotta seksielämä pyöriny lähinnä niissä merkeissä, ja ihan tyytyväinen siihen olenkin. Juuri liityin Turun Balettiin, ([url]http://www.turunbaletti.net/?p=etusivu) , löytyykö muita jäseniä? :wink:

Sivut

Kommentit (17)

BD

Täällä nousee käsi o/
Samaan seuraan kuulutaan :twisted:
ensimmäisen kokeilun jälkeen se olikin sitten menoa, pelkkää vaniljaa tulee harrastettua enää vain vaihteluna :lol:

lunacracker

Ihan kiinnostuksesta, miten "tutustuit" bdsm:ään? Oletko "tullut ulos kaapista" sen suhteen kavereittenkin keskuudessa?

Itselläni se oli lähinnä sattuma joskus kolmisen vuotta sitten kun tuli vähän liian kovaa puristettua kullan ranteista kun olin päällä, ja mies meni ihan sekaisin.. Rupesin sitten lukemaan lisää siitä, ja tajusin, että olin yksi niistä ketkä "aina on tiennyt". Rakastin pienenä (yläasteella) ottaa korvaan reikiä koska se kipu oli niin hassun ja kivan tuntuista :twisted: Switchinä sitä lähinnä vieläkin liikutaan. On just nyt eksään semmoinen on-off-suhde, joten siinä olen pelkästään Top, mutta tiäs nyt jos sekin suhde päättyy ihan kunnolla niin voisi tutkia sitä toistakin puolta 8)

riinaF

En tiiä kyselenkö nyt ihan tyhmiä tai löytyiskö googlettemalla vastauksia. Mutta missä menee BDSM:n raja ? Siis esim. sitominen ja satuttaminen, missä määrin se on vaan seksielämän maustamista ja missä menee raja, jolloin puhutaan tästä.. Vai onko mitään rajaa, onko kaikki sitominen BDSM:a vai miten.

lunacracker
riinaF
En tiiä kyselenkö nyt ihan tyhmiä tai löytyiskö googlettemalla vastauksia. Mutta missä menee BDSM:n raja ? Siis esim. sitominen ja satuttaminen, missä määrin se on vaan seksielämän maustamista ja missä menee raja, jolloin puhutaan tästä.. Vai onko mitään rajaa, onko kaikki sitominen BDSM:a vai miten.

Taitaa olla ihan semmonen veteen piirretty viiva-juttu, itse pidän sitä sitä "sessio"na enkä pelkkänä seksinä siinä vaiheessa ku fokusoidaan enemmän siihen kipuun ja dominointiin kuin itse seksiin.. Tosin voihan sitä sitomista yms harrastaa olematta hirvee domina :lol:

Lady_

Mä taas en ole koskaan oikein ymmärtänyt täysin noita juttuja, sillä mulle seksi voi olla rajua ilman kipuakin. Jotkut saavat nautintoa rakkaansa satuttamisesta tai ollessaan itse satutettavana, mutta omaan seksielämääni ei tällaiset kipuleikit sun muut kuulu. En saa minkäänasteisia kiksejä myöskään fetish puvuista tms, lähinnä pelottaisi jos vaikka mies vetäisi moisia vermeitä päälleen :shock:
Tässä topicissa kuitenkaan ei nyt kyse ollut mistään asuista, mutta mainitsinpa sen tähän samaan syssyyn.

Kerran ex -miesystävä otti kurkusta kiinni kesken touhujen ja painoi kaulaani niin kauan, että oloni oli todella epämukava - tuntui, kuin tukehtuisin.
Ehkä tästä onkin jäänyt tämä negatiivinen suhtautumiseni [u]omalta[/u] osaltani ko. asiaan.

marika_

Ei ole oikein mun juttu. Tai joku sitominen vielä on ihan jees, tuo ainakin vaihtelua, mutta minkäänlainen satuttaminen on sitten ehdoton ei. Inhoan ja pelkään kaikkea kipua, en siis saa mitään nautintoa siitä, joten en halua/kaipaa sitä myöskään osaksi seksielämääni.

Mutta eipä mulla asiaa vastaan sinänsä mitään ole, harrastakoon ne jotka tykkää jos vaan molemmat on täysin vapaaehtoisesti ja omasta halustaan mukana :)

kirahveli

Sitominen kiinnostaisi, ja alistaminen tiettyyn rajaan asti, mutta ei satuttaminen kuitenkaan. En haluaisi missään tapauksessa satuttaa rakastani enkä usko että hänkään haluaisi satuttaa minua.

riinaF

Muakaan ei satuttaminen kiehdo siis ihan sen "satuttamisen" takia. Välillä tulee käytettyä rajumpia otteita ja esimerkiksi pari kertaa olen saanut ihan kunnon naarmut miehen selkään kynsistäni. Kynsillä mä nimenomaan eniten aikaan saan, esim. lyöminen, piiskaaminen ja vastaava ei kiinnosta yhtään.

Sitominen taas kiinnostaa kyllä ja tulee usein sidottuakin, jos vaan käsiraudat on lähimaastossa, koska mun mielestä on vaan turhaa feikkaamista joku huivi tai kraka tai mitä siihen ehdotetaankaan kevytversioiksi :D Ja nimenomaan sitovana osapuolena, pari kertaa olen ollut sidottuna mutta en tykännyt yhtään.

Merilyn

Katsoin wikipediasta, mitä bdsm tarkoittaa, mutta onko se yleiskielessä puhuttuna samaa kuin s/m -seksi? eikös siihenkin yleisesti oleteta sitomisen jne. kuuluvan, vaikkakaan ei virallisesti? Itseä nimittäin kiinnostaa hiukan s/m tai/ja bondage(näiden yhteinen nimitys siis bdsm?), mutta en vielä tiedä oikein millä tavalla. Kynsillä raapimistä ja sellaista pienimuotoista "vangitsemista" kuitenkaan ilman oikeita välineitä, olemme vähän harrastaneet. Itse olen ollut ns. domina, mutta voisin kokeilla myös toisinpäin. Tästä on varmaankin hyvä aloittaa..? Mitä seuraavaksi? Emme vielä mitään kovin rohkeaa halua kokeilla, ja asut/välineet ovat myös vähän liian kalliita. Asuista olisin kyllä kiinnostunut. LÄhinnä itseni päällä, miehen päällä ne eivät sytytä, eikä poikaystäväni koskaan varmasti mitään nahka-asuja suostuisikaan pukemaan :lol:

LeppisKeppis

Meillä tätä harrastetaan lievänä versiona. Mies on meillä yleensä se joka hallitsee, laittaa käsirautoihin ja sitoo silmät. Pureminen, raapiminen ja pyllylle läpsiminen on niiin ihanaa... Molemmat tykkää ihan hirveästi. Joskus oon ihan täynnä puremajälkiä, varsinki jos ei pitkään aikaan olla nähty ja mies vähä innostuu... :oops:

lunacracker

Ne puremishommat onkin vasta jänniä! Aloittelevana "dommena" innostuin kerran liikaa ja purin sitten mieheltä hermon poikki :lol: Se ei vieläkään tunne sitä yhtä kohtaa kurkussa kun sheivaa :roll:

BD
Merilyn
Katsoin wikipediasta, mitä bdsm tarkoittaa, mutta onko se yleiskielessä puhuttuna samaa kuin s/m -seksi? eikös siihenkin yleisesti oleteta sitomisen jne. kuuluvan, vaikkakaan ei virallisesti?
Itseä nimittäin kiinnostaa hiukan s/m tai/ja bondage(näiden yhteinen nimitys siis bdsm?), mutta en vielä tiedä oikein millä tavalla.

BDSM on yhteinen nimitys seuraavista asioista
B/D = Bondage & Discipline
D/s = Domination & submission
S/M = Sadism & Masochism
eli kyllä ton Bondagen voi siihen ihan "virallisesti" lukea

Merilyn
Kynsillä raapimistä ja sellaista pienimuotoista "vangitsemista" kuitenkaan ilman oikeita välineitä, olemme vähän harrastaneet. Itse olen ollut ns. domina, mutta voisin kokeilla myös toisinpäin. Tästä on varmaankin hyvä aloittaa..? Mitä seuraavaksi? Emme vielä mitään kovin rohkeaa halua kokeilla, ja asut/välineet ovat myös vähän liian kalliita. Asuista olisin kyllä kiinnostunut. LÄhinnä itseni päällä, miehen päällä ne eivät sytytä, eikä poikaystäväni koskaan varmasti mitään nahka-asuja suostuisikaan pukemaan :lol:

Kun välineitä miettii ja meinaa hommata, niin kannattaa pitää silmänsä auki - kotoota ympäriltään katsoen löytyy vaikka mitä kivaa noihin leikkeihin.
Sitomisessa voi käyttää vöitä, huiveja, pyykkipoikia, hiuspinnejä, -solkia ja narua (nylon köyttä kannattaa välttää koska siinä ei solmut pidä) tavaratalossa löytyy ratsupiiskoja n.4-5e/kpl, puiset paistinlastat toimii hyvin paddlena (sattui kerran olemaan käsillä leikin tiimellyksessä :lol: )
Tavanomaisetkin asut toimivat ihan uudella tavalla kun ne leikataan yltä pois jos niitä ei muuten saa riisuttua esim sidonnan vuoksi ja eihän niitä tarvii kerralla pois leikata, ainahan voi tehdä pelkkiä aukkoja tms joista pilkistää jotakin kivaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat