emättimen kuivuus(ko?) - Seksi

llaura-

ajattelin kysäistä täältä neuvoa, mulla oli 2-3 viikkoa sitten kutinaa alapäässä varsinkin öisin ja ostin siihen canesten puikon jonka laitoin mutta seuraavana päivänä jo pesin sen pois koska en tiennyt että se pitäisi antaa olla ja huonommalla pesulla joitakin päiviä..no en päässyt eroon kutinasta, ei se enää ollut niin kova kuin aluksi mutta kutisi kuitenkin.. hain apteekstista sen canesten comb puikon missä tuli rasva mukana ja se sitten auttoi kutinaan..

nyt kuitenkin ongelamana on se, että yhdyntä sattuu ja jotenkin vähän sattuu jos mun mies koskeekin seksin aikana tonne, tai en nyt sanois että sattuu mutta ei se ainakaan tunnun niin hyvältä kuin ennen, ehkä hieman välttelen koska pelkään kipua.. ja huomaan myös että emätin on kuivempi kuin ennen jonka seuraukausena yhdynnän jälkeen tuntuu että tossa suulla olisi haavaumia koska pissaaminen sattuu ja tuntuu jälkeenpäin että koko alapää olisi tulessa.. perjantaina olin yhdynnässä ja sillon kipu oli kamala (oli kyllä välissä 4 päivää ilman) ja lauantaina kun olimme uudestaan niin kipu ei ollut niin kamala mutta tunsin pientä kirvelyä taas sen jälkeen kun kävin vessassa..mutta ei ollut niin kova se tunne että polttaa..

onkohan emättimen PH nyt jotenkin sekaisin näistä puikoista vai pelkäänkö sitä kipua vaistomaisesti ja en kuitenkaan kostu sen takia niin hyvin kuin ennen..?

onko kellään kokemuksia tai tietoa tästä asiasta? kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat