satuttaminen - Seksi

irs

Eilen yhdynnän aikana tuli hirveä halu alkaa satuttamaan poikaystävääni.
kerkesin ottaa hiuksista kiinni samalla kun ratsastin ja sitten tajusin että herranjumala tässä voi toista repimään alkaa. :lol:

samoja fiiliksiä ja mitä mieltä ootte satuttamisesta ? :D

Kommentit (5)

olematon

hmm, ei oo kyllä käynyt ikinä mielessä O.o mulle tulee yleensä sellanen olo et haluan pitää vaan hyvänä toista...siis miten sulle tuli tuollainen olo? oliko se jotain vallantunnetta kun olit päällä vai? Ei ainakaan ilman varoitusta kannata alkaa mukiloimaan :lol: ootko jutellu miehekkeesi kanssa tuosta?

TaskuMyy

Kannattaa jutella eka miehekkään kanssa, mitä mieltä hän on moisesta. Ettei sitten tule mtn riitaa, jos haluatkin ottaa ohjia ym.

esiska

En nyt suoraan haluasi toista satuttaa, sellainen intohimoinen ja kiihkeä, mutta hellä hyväily on minusta parasta.
Joskus tulee raavittua miehen selkää tai puraistua ja siitä mies tykkää. Itsekkin kiihotun jos mies joskus läimäyttää takapuolelle, tiukentaa otetta, puristaa tai puraisee.
Kannattaa tosiaan "varoittaa" miestä ja kysyä mitä hän tykkäis rajuista otteista, saattaa olla että mies innostuu niistä todella. Varoittamatta tuski kannattee alkaa kovin rajuksi :)

Kathry

Tykkään pienimuotoisesti varsinkin vastaanottaa pientä "satuttamista" jos mies vetää vähän hiuksista tai ottaa niskasta kiinni kun vetelee takaapäin niin oon ihan kuumana.

Eri

Tottahan toki hellät hyväilyt ja muut ovat hienoja juttuja.. mutta kun
villiintyminen lähtee alulleen, minua ei ainakaan ihan helposti saada kiinni
ja rauhoitettua.
Raavin, näykin,revin hiuksista yms. mutta tietyllä hellyydellä kuitenkin.
pitää olla selvä viesti miehelle että nyt minä olen se joka täällä määrää
ja että hänen on aika alistua tahtooni.
Mutta liiallisuuksiin ei passaa mennä.

hienoinen sadistisuus on minun mielestäni ihan suotavaa ja mukavaa
vaihtelua 8]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat