Mies painostaa seksiin - Seksi

töks

Olen 17vuotias tyttö..ja voisin itse sanoa että neitsyt..tai ensimmäinen kertani meni muutamia kuukausia sitten seksuaallisessa hyväksikäytössä..minut juotettiin humalaan ja tehtiin hommat.. illasta en muista mitään ym..joten ajettelen itseäni neitsyynä.. nyt kuitenkin seurustelen minua kaksi vuotat vanhemman kanssa.. hän on kokenut ja ollut monen monen naisen kanssa ennen minua.. olen kertonut hänelle seksuaallisesta hyväksi käytöstä ja siitä etten ole valmis seksiin ym. Hän sanoo ett ymmärtää ym..ja uskon häntä.. mutta silti hän painostaa ja yrittää aina mennä sidemmälle..ei seksiin asti.. mutta siis haluuaa kosketella ja nuolla ym.. odottaa että minä tekisin samaa..hän painostaa minua. vaikka ilta usein päättyy siihen että itken kun tulee mieleen kaikki tapahtunut..ja silti hän yrittää taas seuraavana iltana.. hän on ihminen jonka kanssa haluan seksia mutta en vielä... Olenkohan ihan tyhmä..epänormaali kun minua vaivaa älyttömän paljon kun tiedän kuinka kokenut hän on.. siis koska hän haluaa erinlaisia aisoita ja paljon enemmän kuin minä..kaikkea sellaista mitä ne aikaisemmat aiset ovat varmasti suostuneet tekemään..jso hän olisi ollut yhden kanssa asia on eri..mutta kokemuksia riittää kuin muille jakaa..ja se vaivaa minua.. mitä jos hän vertaa minua edellisiin? tekee pahaa kun tietää hän on ollut jonkun toisen kanssa läheisempi...

Marimma// otsikko :)

Kommentit (7)

Tsein

Sanoit, että olet kertonut hänelle ettet ole valmis seksiin. Oletko kertonut hänelle mitä tarkoitat seksillä? Sanonut, että et halua, että hän koskettelee sinua tai nuolee etkä halua tehdä hänelle samaa, koska et ole valmis? Toisille seksi tarkoittaa vain yhdyntää (sinullekin?) ja jos sanot ettet ole valmis siihen, saattaa hän kuvitella, että muita asioita voisikin ehkä tehdä.

Tosin jos hän päivästä toiseen jatkaa yrityksiään, vaikka panikoidut ja itket, kertoo se enemmän siitä, että hänellä ei juurikaan ole tunneälyä eikä hän välitä sinun tunteistasi paljonkaan.

Turha sinun on vertailla itseäsi muihin tai miettiä vertaileeko hän sinua. Et pysty koskaan täyttämään niitä odotuksia, joita itse itsellesi päässäsi luot. Aina on helppo kuvitella, että joku on parempi tässä ja tässä. Mitä siitä? Olkoot.

Oletko käynyt terapiassa tuon hyväksikäytön jälkeen puhumassa voinnistasi? Yksin sen asian kanssa on turha jäädä, koska kuten olet huomannut, se vaikuttaa asioihin.

töks

Oletko käynyt terapiassa tuon hyväksikäytön jälkeen puhumassa voinnistasi? Yksin sen asian kanssa on turha jäädä, koska kuten olet huomannut, se vaikuttaa asioihin.[/quote]

Haluaisin kovasti käydä puhumassa ammattiauttajan kanssa..mutta asun pienessä paikassa jossa opiskelen nyt..niin täällä ei ol emahdollista käydä..pitäisi käydä kotipaikkakunnalla ... ja se tarkoittaisi poissa oloa koulusta.. ja sitten tulisi vielä kaupanpäälisiksi ressiä koulu jutuista..

ruusu

Mielestäni poika ei ole sinua varten. Kun olet hänelle selkeillä sanoilla suoraan (?) sanonut, että et ole vielä valmis, niin hänen pitäisi kunnioittaa sinua ja sinun päätöstäsi ja odottaa painostamatta. Itse aloin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa yli 3 vuotta sitten, hän olisi ollut valmis seksiin (yhdyntään) jo parin kuukauden seurustelun jälkeen, mutta odotti melkein vuoden ennen kuin minä olin valmis. Olen iloinen, etten tehnyt mitään hänen painostuksestaan ja myös siitä, että hän odotti minua.

Sinä ansaitset parempaa kohtelua ja tiedät sen varmasti myös itsekin. Kuten Tseinkin sanoi, tee hänelle selväksi, missä sinun mielestä menee seksin raja (nuolmisessa, hyväilyssä...??) ja pyydä häntä kunnoittamaan päätöstäsi ja tunteitasi.

töks

mutta odotti melkein vuoden ennen kuin minä olin valmis.

Siis monet kaverit ovat kertoneet että kesti "jopa" viitisen kuukautta ennen kuin pystyi seksiin..vaikkei ollut mitään edes tapahtunut..kun nyt itsellä on taustalla vielä tämä ikävä tapahtuma..Minusta tuntuu vain että pihtaan jos en annna hänen kosketella minua..siis kun itse en haluaisi vielä minkäänlaista alapää kosketusta kumminkaan päin. Mutta jaksaakohan jos ei saa mitään..Sovimme aluksi että etenemme erittäin hitaasti..mutta silti hän yrittää..ja siis sovimme kerran muutama viikko sitten että tämän pidemmälle ei edetä .. että hyvä näin. Mutta ei mennyt montaa päivää kun taas oltiin yrittämässä.
Ja nyt minua vaivaa kun juodaan seuraavana viikonloppuna.. ja humalassa ns. lähtee estot pois.. ja mieheni lupasi minulle että humalassa emme tee mitään..mutta minua silti pelottaa juoda.. kun viimeksi join silloin kun käytettiin seksuaallisesti hyväksi..haluaisin kuitenkin pystyä nauttimaan normaalista elämästä ja ottaa vähän.. mutta saa nyt nähdä.. Sitten kun hän on kokoajan tisseissäni kiinni niin totesin että nyt ei jaksa..ja siihen hän sanoi: "tylsä" pitäisikö muka joka ikinen minuutti jaksaa kähmimistä..siis ei siinä mitään.. mutta olisi kiva jos hän näkisi minussa muutakin kuin tissit ja perseen...

yunski

Voin sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu. Minulle on käynyt samalla tavalla pariin otteseen. Ensimmäisellä kerralla en edes ollut kännissä kun minulle kävi ikävästi. Toisella kerralla olin juonut jonkun verran liikaa. Näiden jälkeen meni yli vuosi että pystyin edes aloittamaan seurustelun kenenkään kanssa. Ja kun aloitin niin mies halusi vain seksiä ja aina kun yritin puhua asiasta miehen kanssa vastaus oli usein sitä että mies lupasi odottaa. Kuitenkin tämä jatkui koko ajan ja loppujen lopuksi saimme hirveän riidan aikaiseksi ja minulle selvisi että mies petti minua koko sen ajan toisen kanssa.
Tällä hetkellä kadun hirveästi etten mennyt tarpeeksi ajoissa puhumaan asioista, olen vieläkin epävarma itsestäni ja saan paniikkikohtauksia jos joku puhuu asiasta minulle. Onneksi nykyinen mieheni ymmärsi oikeasti minunkin tarpeeni ja minkäänlaista seksiä eikä hipellystä tullut ennen kuin itse annoin luvan. Juomisesta sen verran ettei kukaan pakota sinua ottamaan sen vertaa ettet olisi koko ajan tilanteesta selvillä. Itsellä juominen on mennyt tapahtuneen jälkeen siihen että otan muutaman lonkeron ja siinä se. Toivottavasti asiat selviävät. Voimia sinulle.

töks

Äskeinen vastaus ehkä antoi suurimman helpotuksen..sillä suurin mielen murheeni on ollut se kuinka joku mies jaksaa minua jos en ole valmiis oikeastaan minkäänlaiseen hipellykseen ym..hetkeen aikaan...en sanoisi että tarvitsen älyttömästi aikaa.. mutta kun aina kun hän yrittää tulee niin elävästi mieleen kaikki..koska jos olisi edes hetken aikaa ett ei tarttis miettii näitä asioita.. niin sitten se vois tulla luonnastaan sillee että nyt mä haluan..kun taas kokoajan mietin että kun en halua niin mitä se ajattelee.. ja kun sanon aina ei kaikkeen... ymymymm.. mutta jos se oikeasti välittää musta niin eikös sen pitäisi jaksaa odottaa kauankin...?

cookie

Pitäisi jaksaa odottaa! Minulla ei ollut tuollaista taustaa, mutta silti odotutin miestä 7 kk, ja mies siihen kyllä pystyi. Sanoi myöhemmin, että teki tiukkaa useammankin kerran, mutta hän teki sen, koska tiesi että minä en ollut valmis. Ja sanotaanko vielä, että minulle se ei ole helpottunut melkein yhtään vaikka seksielämä onkin alkanut, ja ihailtavasti mies jaksaa edelleen ongelmiini, estoihini ja rajoituksiini suhtautua ymmärtäen ja tukien.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat