Mikä menee sinusta jo "yli" ymmärryksen? - Seksi

Essie

Enkä kyllä peppua nuolis. hyi

Sivut

Kommentit (18)

Essie

Mitä seksi juttuja et voi käsittää?

itse henk-koht en voi käsittää sauttamista enkä mitään pissa kakka leikkejä, enkä ryhmäseksiä.

Kaverini taas ei voi käsittää sitä (tämä on niin jännä että pakko mainita) että miehen mielestä naisen alapää tuoksuu hyvälle ja mies nauttii sen "tuoksusta" hänen mielestä se on sairasta :lol: mitä mieltä te olette? :D

Svenja

Kaipa se rajaa menee kaikkiin nahkaketju-alistamis juttuihin, piiskaamiseen, kahlimista johonki seinässä oleviin käsirautoihin ja pissakakka-hommiin. Kukin tykkää erilaisista asioista, mutta nää ei iske millään.

darkling

Itsestäänselvyyksinä tietty nekro- pedo- ja zoofilia sekä insesti :evil:

Ulosteleikkeihin en kyllä ite ryhtyis enkä sellasia siis tavallaan ymmärrä, mut kai niissä on se jonkinlainen vallantunne ja alistaminen, jos vaikka virtsaa toisen päälle, tai jonkinlainen tunne siitä että tekee "jotai TOSI tuhmaa", mikä kai sit on joillekin hirveän kiihottavaa :-s mut siis oma mielipide on et yh hyh...

Noista SMBD-jutuista, en ole itse kokeillut, mut en kyl sanois etten ymmärrä niitä :D mun on jotenkin helppo käsittää ja hyväksyä, että kipu, alistaminen ja alistuminen voi olla kiihottavia. Ja mun mielestä jotkut nahka/PVC/latex, käsiraudat ja sen tyyppiset vaatteet voi olla ihan seksikkäitäkin :oops:

Anusta en kyl nuolis! [-(

riinaF
darkling

Komppaan näitä.

Ja sit lisäks tosiaan noi ulosteleikit ja erikoisimmat fetissit, vaipat ja muu vastaava.

olematon
riinaF
darkling

Komppaan näitä.

Ja sit lisäks tosiaan noi ulosteleikit ja erikoisimmat fetissit, vaipat ja muu vastaava.

No joo nämä. Sit just satuttaminen ja sellanen tosi raju alistaminen on mun mielestä jo aika friikkiä. Luulis et siitä on nautinto jo aika kaukana molemmilta. Enkä mäkään ihan heti lähtis anusta nuolemaan.

esiska

Enpä sano näitä mitä on jo mainittukin...
Mut miehen peppuun en mene mielelläni mitään ylimääräisiä tavaroita tukkimaan, sormikin on jo siinä rajalla.
En ymmärrä myöskään julkisilla paikoilla sekstailua, en mielellään katsele toisten lääppimistä. Esim. junassa oli melko inhottava olla kun edessä oleva pari "huomaamatta" nusasi siinä penkillä. Kylpylöissä olen nähny tätä kans.
Se mitä en kanskaan ymmärrä, on jatkuva sängystä toiseen hyppiminen. Ketään en kiellä tai moiti vaikka niin tekeekin, mutta minulle henkilökohtaisesti seksi on kahen ihmisen välinen kaunis asia, jota en tee vain jonku tuntemattoman kanssa pelkän seksin takia

olematon
esiska
Esim. junassa oli melko inhottava olla kun edessä oleva pari "huomaamatta" nusasi siinä penkillä. Kylpylöissä olen nähny tätä kans.
hyi hemmetti :shock: hävettää jo ihan noiden puolesta! ihanku jossain junassa ei muka kukaan näkis, jotain rotia sentään! :roll:

Amorous
esiska
Esim. junassa oli melko inhottava olla kun edessä oleva pari "huomaamatta" nusasi siinä penkillä. Kylpylöissä olen nähny tätä kans.

Hyi kamala. Oon kerran törmänny junassa siihen että yks pari nuoleskeli toisiaan koko hiton matkan. Ja nimen omaan nuoleskeli. Hirvee maiskutus kuulu ja hyvä ettei toisiaan oikeesti syöneet. Oli aika rasittavaa kateltavaa vielä ku joudun istuu niit vasta päätä. :roll: Joten en miäkään oikeen perusta julkisesti panemisesta tai edes tollasesta ylenpalttisesta nuolemisesta. Suudelman jossain juna-asemalla kyllä vielä ymmärtää. Ja samoin noita satuttamis leikkejä en ymmärrä. :roll:

kis22
esiska

Ku on ollu leffaa kattomassa ni siella oon kans nähny. :?

Lukretia

Tuo vaippajuttu. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi nähdä aikuisen ihmisen vaipoissa tai itse pukeutua vaipoissa. Mikä ihme siinä on? Tuolla aiemmin oli se yksi vaippaketju, ja silloin kuulin ekaa kertaa, että tällainenkin fetissi on olemassa. Meinasin mennä sinne jo huutelemaan, että älkää nyt tosissanne vastailko aloittajalle, tää on trolli, mut ei se sit ollutkaan. :shock:

Kaasunaamariseksiäkään en ymmärrä. Miten se kaasunaamari oikein liittyy seksiin ja mikä siinä on niin kiihottavaa? Mitä mitä mitä ihmettä?! :shock:

Mä oon muutenkin hyvin ymmärtämätön ihminen seksin suhteen, lähinnä ymmärrän perusvaniljaseksiä. :wink:

ilakka

Onhan näissä kyllä vivahde-ero.. Joitain asioita voi ymmärtää, vaikka ei ite haluaiskaan kokeilla. Eri asia sitte näkyykö tämä ero itse keskustelussa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat