Miehen g-piste/eturauhanen - Seksi

rec

Olen mies ja haluaisin kokeilla tuota paljon mainostettua juttua, eli tyttöystävän sormea pyllyssä samalla kun hän ottaa suihin.

Onko kenenkään mies tätä itse pyytänyt, vai oletteko itse vihjalleet/ehdotelleet tätä? Kuinka moni mies siitä on tykännyt ja kuinka moni kieltäytynyt?

Ei viittis heittää suoraan mitään "laita sormi mun pyllyyn"-juttua. Pitäis vähän hienovarasemmin vihjailla.

Kommentit (4)

marimma

Eipä sieltä sisäpuolelta oo vielä "nappia" löydetty vaikka on koitettu useampaankin kertaan :) Mutta siinä ulkopuolella sitäkin enemmän on pisteitä mistä on kovatkin ääntelyt irronneet :)

liew-

En oikeestaan muista miten tää meidän kohdalla lähti alkuun, tai kumman aloitteesta ylipäätään. Olisikohan lähtenyt siitä kun poikkis alkujaan ehdotteli peppuhommia mulle ja siitä sitten jossain vaiheessa kai edettiin siihen että onhan sillä toisellakin osapuolella peppu, josta lisäks oltiin molemmat luettu ja saatu selville, että siellä vois olla jotain jännää. Vaikee muistaa, kun puhutaan täntyylisistä asioista aika paljon ja ehdotteleminen sujuu oikeestaan ihan itsestään kun tuntuu, että ainakin tähän asti molemmilla on ollu sellanen "kokeillaan ja katotaan"-linja kaikkeen.

Kyllähän sieltä joku piste on löytynyt, ainakin poikkiksesta tuntuu kivalta, ääntelee kivasti sillon vaikka yleensä onkin melko hiljainen poika. Taisi kuvailla sitä jotenkin niin, että se tuntuu kuin runkkais kahdesta paikasta samaan aikaan.

Ei tunnu mustakaan yhtään epämillyttävältä, vaikka niin vois ehkä kuvitella? Se on jotenki vaan niin kiva katella ku toinen nauttii, niin ei siinä oikeen sitten mieti edes mssä ne sormet nyt oikeesti on. Ekalla kerralla taidettiin käyttää kortsua sormisuojana kun vähän jänskätti molempia.

Sirius

juu meillä kyllä tulee nykyisin miehen anaalia kiusattua useammin kun mun. On tuo kulli mun peppuun liian iso kaveri.. Ei tunnu nauttittavalta (toisin kuin vibra pyllys ja kulli pillus)
jotenkin se lähti kun miestä nimenomaan kiinnosti ja mulla ei mitää sitä vastaan. Ja kyllä se kohta löyty heti. Ja ihan anatomisestikin miehellä on paremmat edellytykset nauttia peppuseksistä kuin naisella. Lisäksi kun meillä harrastetaan lievää sadomasokismia ni mikäs sopis sen paremmin kun raiskata miehen anaalia lateksihanskoilla tai anaalitapilla samalla runkaten (penis-stimulaatiota on aina käytetty). Eli kyllä täällä tykätään, onneksi mieheni ei ole mikää fanaatikko jonka milestä homma on homoa sillä se on oikeesti nautinnollista katsoa kun toinen nauttii (nyt ymmärrän miks hän haluaa katsoa kun minä masturboin)

Eri

Meillä kullan kanssa homma lähti liikkelle minun pikku seikkailustani. Kulta oli jo pitkään ollut kiinnostunut minun takapuolestani, joten päätin antaa hänellekkin merkin että minäkin olen kiinnostunut hänen pepustaan.

Homma lähti liikkeelle varsin rohkeasti, ja sain mitä yllättävämpiä lopputuloksia, samoin kultani.
Minunkin kultani on hiljaisen puolainen mies, mutta tuo sai hänet läähättämään ja pitämään ääntä kahdenkin edestä. Värisemään ja ulisemaan.
Varmasti eksoottinen kokemus : )
itsekkin olin kyllä melkoisissa nautinnon kikseissä katsellessani siinä toisen nautintoa, vieläpä tietoisena että itse sen aiheutin hänelle.

Ehdottomasti varsin rohkeasti vain ehdottolemaan ja kokeilemaan. Pikku peppupesut ennen sessioita ja muuta hygieenistä niin kyllä sillä pärjätään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat