Nukahtavatko kaikki miehet heti seksin jälkeen? - Seksi

PinkPanthera

Joo eli tuossapa tuo kysymys tulikin.. Onko miehille todella niin äärettömän vaikeaa pysyä vähän aikaa hereillä laukeamisen jälkeen? Itselleni tulee paha mieli, kun mies nukahtaa melkein heti.. Erityisen paha mieli tulee silloin, jos itse en saa. Kaipaisin seksin jälkeen silittelyä, hellimistä, hyvänä pitämistä, osoittamista että olen tärkeä.. Edes vähän aikaa, silloin varsinkin jos itse olen jäänyt ilman, jotta ei tulisi sellainen "käytetty" olo, eli että kun mies on saanut haluamansa niin ei tarvi enää siihen seksikertaan panostaa..

Kun olen mieheltä kysynyt, voisiko hän ottaa minut huomioon sellaisten seksikertojen jälkeen, kun en ole itse saanut, niin hän vastaa että haluaisi kyllä, mutta ei vain pysy hereillä ja että en vain tajua, että miehet vaan väsyy niin paljon, että eivät jaksa seksin jälkeen mitään ylimääräistä.. Kuulemma melkein kaikilta miehiltä menee virta poikki rakastelun jälkeen.. Rakastelu öisin ei vain taida toimia...? Joskus hän on yrittänyt vähän aikaa helliä, mutta se on ollut niin väkinäistä eikä omasta halusta lähtevää, että olen sanonut, että aletaan sitten vaan nukkumaan.. (On siis yrittänyt vähän, ettei minulle tulisi niin pettynyt olo).

Kommentteja, myös miehiltä kiitos:D

Sivut

Kommentit (57)

Lukretia

Ei mun mies nukahda, mutta ei se hellimäänkään jää. Usein menee sit olkkariin kattoon telkkaa tai leffaa, joskus meen ite mukana (jolloin hoidetaan se hellyyspuoli sohvalla yhdessä maaten) tai sit meen nukkumaan. En ite ole ikinä kaivannut seksin jälkeistä hellyttelyä, mutta sitä kyllä on tarpeeksi suhteessa muutenkin.

Nyytikki

Ei hän meillä heti nukahda vaan haluaa höpöttää sen jälkeen. Ilmeisesti sinun miehelläsi on paljon kokemusta muista miehistä kuin itsestään ;) No ei sentään, mutta yleistyshän tuo taitaa olla. Minusta toiseen pitää panostaa väsyneenäkin, jos toinen sitä tarvitsee. Enemmän minua yleensä nukuttaa seksin jälkeen, mutta huomioin toisen. Ja naisen orgasmi on yhtä tärkeä kuin miehenkin! Yrittäkää vielä jutella.

Esmeralda

Meillä myös jutellaan ja hellitään seksin jälkeen, joskus vähän vähemmän ja joskus tuntejakin. Ja useinmiten hoitelee myös minut loppuun asti.

Mutta eksän kanssa tapahtui tätä harmillisempaa nukahtelua ja kyljen kääntämistä heti hommien loputtua. Ei aina, mutta yhä useammin ja useammin. Kyllähän se harmitti, mutta juuri niinkuin sanoit PinkPanthera, mielummin sitä luovutti kuin jatkoi väkipakolla eteenpäin. Puhuminen kyllä auttoi, sillä opin ymmärtämään miestäkin paremmin ja loppujen lopuksi ei tuntunutkaan niin pahalta enää jättää miestä siihen nukkumaan ja lähteä itse vielä vaikka tv:tä katsomaan.
Myöskin toimi jos jonain iltana pyysin (lue: käskin) miestä hoitelemaan vain minut, ja mies "sai tyytyä" vain hipelöintiin :) seuraavana iltana olikin sitten miehen vuoro. :wink:

diian

Koskeeko tämä nyt ainoastaan iltapuuhailua vai tapahtuuko sama päiväsaikaankin saati aamulla? Jopahan on melkoinen mies jos laukeamien laukaisee samalla unitaudin vaikka ennen seksiä olisi ollut vielä pirteä. :) Mutta et ole kyllä ainoa jonka mies on tuollainen, olen kuullut samanlaista juttua muiltakin.

esiska

Mies on sanunu että seksi auttaa nukahtamaan, rentouttaahan se mukavasti.
Mutta ei tuo mun kans rakastellessa nukahda lauettuaan. Jää aina halimaan jopa tunneiksi, jutellaan ja saatetaan me molemmat nukahtaa sylikkäin :lol: Välillä mies suukottaa ja hyväilee, joskus innostutaan vielä uusinta otteluun.
Illallakin rakastelun jälkeen kun minä olen ihan väsyny, mies saattaa napsauttaa valot päälle ja alkaa lukemaan :lol:

riinaF

Ei ole kuin pari kertaa tullut koettua toi että mies nukahtaa samantien, yleensä se oon minä joka nukahtaa kuin napista painamalla :lol: Heppu painuu tupakalle, nykyään minäkin kyllä lähden mukaan ja ne halimiset tulee hoidettua parvekkeella. Sieltä sitten nukkumaan tai telkkarin tai koneen ääreen tai suihkuun.

PinkPanthera
diian
Koskeeko tämä nyt ainoastaan iltapuuhailua vai tapahtuuko sama päiväsaikaankin saati aamulla?

Joo siis iltapuuhailua.. Muihin vuorokaudenaikoihin kyllä pysyy hereillä, yleensä kuitenkin lähtee syömään sen jälkeen. Nykyisin, kun olen tuosta halimisjutusta puhunut, niin toki päiväsaikaan on siirtynyt enempi tuohon seksin jälkeen hellittelyyn :) Koen tuon miehen öisin off -asentoon napsahtamisen kuitenkin häiritsevänä, sillä siitä nyt jää vaan niin paha mieli, jos itse en ole saanut.. Ja vaikka asiasta puhuu, niin tulos on sama: "haluaisin kyllä, mutta kun en pysty.." Pitääkö tässä nuo iltapuuhailut vaan unohtaa kylmästi..? :? Kun ei väkisinkään viitsi hereillä pitää..

Celestia

Ei nukahda munkaan mies :) Aina halaillaan ja pussaillaan sekä hellitään toisiamme jonkun aikaa sen jälkeen. Jos on jo yö, niin sit hellimisten jälkeen aletaan molemmat nukkumaan, mutta päiväsaikaan jatketaan sitten muita normaaleja päivän puuhia, usein mennään heti syömään :)

Rattle_girl

Yleensä mä oon se joka nukahtaa heti seksin, eikä mies. Etenkin iltaisella kun on muutenki ihan poikki.
Mut aamulla taas se piristää kummasti!

Karkkikarhu

Pitää yleensä sylissä ja paijaa, joskus nukahdetaan siihen molemmat, mutta yleensä se olen minä, joka sammuu. Mies saattaa sitten hipsiä toiseen huoneeseen tekemään omia juttujaan, ja jälkeenpäin kertoo esim. puhuneensa jonkun kanssa puhelimessa tai laittaneensa tiskikoneen päälle, ja meikäläinen ei ole tiennyt asiasta yhtään mitään, kun uni on (keskellä päivääkin) ollut niin syvää, lähes puolitajuttomuutta. Joskus mies on tullut jotain kysymään (ihan selkeää juttua, esim. otanko jotain tiettyä ruokaa), enkä ole pystynyt sellaiseenkaan kysymykseen vastaamaan mitään älyllistä, kuten kyllä tai ei. Tällaista on tosin tapahtunut lähinnä sellaisten huippusessioiden jälkeen.

Eli tavallaan ymmärrän aloittajan miestä, se uni vain tulee. Mutta eikö hän voisi ottaa sinua vaikka syliin/kainaloon paijattavaksi, kunnes nukahtaa..

em-

Meilläkin lähinnä mie nukahan ennen miestä :D Iltasin siis. Ensin jotain jälkikiehnkiehnäystä, sitten mies menee tekemään omia juttujaan ja minä jään nukkumaan tai teen myös omia juttujani. Tai sitten kassellaan telkkaria yhessä. Tilanteesta riippuen.

disturbed

En oo huomannut moista oman miehen kohdalla koskaan. Enkä muidenkaan joiden kanssa olen ollut.
Saako miehesi sitten tehdä kaikki työt kun niin kovin väsyy? Tosin joillakin ihmisillä seksinharrastaminen yksinkertaisesti vain väsyttää, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka huomaavainen poikaystäväni on tai ei ole.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat