Ongelmia seksissä - Seksi

Izzy

Oon seurustellut avopuolisoni kanssa nelisen vuotta, ja seksi ei enää (?) vaan jotenkin toimi.
Ensinnäkään en ole saanut mieheni kanssa orgasmia kuin muistaakseni kolme vuotta sitten. En saa kun hän nuolee minua tai mitenkään muutenkaan. En kostu tai kiihotu. Ehkä orgasmittomuus johtuukin osittain siitä, että en ole tarpeeksi kiihottunut kun mies jo tulee sisään. Ja esileikkiä meillä ei oikeastaan ole. En ehkä haluakaan, tai en tykkää suudella paljon ja tunnen oloni vaivaantuneeks esileikissä sekä seksin aikana. Haluaisin vaan "piiloon".
Yleensä kyllä alan haluamaan seksiä sitten, kun se jo loppuu. Mies tulee usein nopeasti, ja minä en kerkeä kunnolla mukaan siihen seksin harrastamiseen edes. Ja sormettaminenkin loppuu liian nopeasti, ei mies jaksa sitä kauan tehdä kun jo haluaa itse pökkimään. :D
En tee koskaan aloitetta, koska en uskalla.
Suhteen alussa asiat olikin aivan toisin päin, mutta en tiedä mikä minua nykyään vaivaa, tai on itseasiassa vaivannut jo kauan aikaa.
Ei kyse ole kuitenkaan siitä, että en halua seksiä, koska tyydytän itseäni kuitenkin ehkä viikoittain, joskus useamminkin..

Ennen halusin seksiä useammin kuin mies, ja sit kun en saanut sitä niin useasti koska mies ei halunnut, niin turhauduin ja otin itseeni siitä. Ehkä sekin on voinut vaikuttaa mun haluttomuuteen osittain.

Olen puhunut asiasta mieheni kanssa, ja hän on sanonut että haluais että minäkin tekisin joskus aloitteen ja olisin "suostuvainen". Haluaisin itsekin tehdä aloitteita ja olla seksuaalisesti aktiivinen. Mutta jokin vaan estää.

Niin joo minähän täällä kuumepäissäni unohin kysymyksen kokonaan. :P
Elikkä onko jollakin muulla samanlaisia ongelmia tai tuntemuksia, ja miten tästä asiasta pääsis yli? Miten saan itseni haluamaan seksiä ja uskaltamaan olemaan rohkeampi sen suhteen, ja tekemään aloitteita?

Kommentit (2)

Riksukka

Jos miehesi sinua rakastaa, ja haluaa seksiä niin hänen on huolehdittava myös siitä mitä sinä haluat, jos näin ei ole niin mies on sika!
Valitettava tosi asia on että osa mies joka elää suhteessa luulee että nainen kyllä antaa ilman mitään lämmitelyjäkin, ja niinhän se meneekin useamman kohdalla.
Elikkäs siun pitää tehä siun miehelle rajat, ja säännöt selväksi.
Oletteko kokeilleet esileikkejä peiton alla? se voisi luoda sinullekkin turvallisemman olon kun siinä olette vain te.
Ok, eli sitten esileikistä.
Miehesi tulee ajatella myös sinua.jos miehesi koittaa kiirehtiä suoraan asiaan, lennätä hänet vaikka hellästi selläneen, ja hyväile häntä niin että olet päällä ja hierot miehen kalustoa omaasi vasten mutta älä anna miehen mennä sisääsi, ennenkuin hän on tehnyt asiat niin että sinä tunnet olosi hyväksi.
Sitten voit tehdä myös niin että ohjaat miehesi kättä hyvin hellästi sellaisiin paikkoihin joihin haluat hänen koskevan. luulisin että mies tajuaa vinkkisi. :)mutta älä missään nimessä anna miehen alkaa harrastaa seksiä kanssasi ennenkuin sinä olet siihen kokonaan valmis :) jos miehelläsi on hyvän tuoksuista haju vettä niin nuuhki sitä hänen sormettaessa sinua, ja sulje silmäsi. silloin kun ajatukset pysyvät ominasi voi ajatella mitä haluat, ja mikä vain saisi sinut kiihottumaan. :)elikkä kokeile, jotain uutta hiustyyliä tai meikkiä ennnekuin alatte hommailemaan mitään, kun sinulla on sellainen aavistus että alatte hommiin. voit vaikka ottaa jostain ihanteelisesta julkkiksesta mallia ja meikata hänen tyyliinsä. :)
kun annat itsellesi aikaa ja olet rohkea saat taatusti mitä haluat. :) usko minua! vastaan mielelläni lisää jos jokin jäin epäselväksi. :)

Neriana

Okei, no oma kysymykseni voisi sopia tänne, seksi ongelmista kun puhutaan:

Minulle ongelma on suihinotto. En mitenkään vaan pysty siihen. Olen pari kertaa lämmitellessä ottanut suihin ja kun mies kiihottuu, ja "kostuu" se maistuu minusta niin pahalle että koko tunnelma lopahtaa ihan saman tien. Ei auta vaikka olen yrittänyt välissä "putsata" kielen vaikka käteeni tms. Koko tunnelma vaan menee ja alan voimaan pahoin.

Miten te kestätte nämä touhutipat? :?

Asia painaa minua sillä mies tekee kuitenkin minulle mitä mielikuvituksellisempia juttuja ja itse en voi tehdä edes noin yksinkertaista asiaa.. Olen miehen mielestä varmaan kauhean tylsä sängyssä eikä kukaan sellaista toivo itselleen..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat