Seksin lopetus - Seksi

Essie

ääh en keksi tälle ketjulle sopivaa nimeä, saa muokata jos keksii paremmin kuvailevan otsikon.

Tarkoitan siis sitä, että miten teidän seksinne päätetään? Annatteko molemmat toisillenne orgasmin (esim jos yhdynnässä ei onnistu niin käsin kumpikin toisilleen tai jotain vastaavaa?) Annatteko välillä vain toiselle orgasmin eikä aina molemmille?
Kuinka lopetatte yhtäkkiä aktin ilman orgasmia, kun toisella on hirvee meininki päällä, loppuuko teillä yhtäkkiä halut vai mihin se seksi päättyy? lopetatteko yhtäkkiä yhdynnän "noni, oli kivaa" vaikka toisella olis kauheat halut päällä. miten tää lopetus siis päättyy? ([size=9]toivottavasti ees joku ymmärtää mitä haen takaa[/size])

Meillä yleensä seksi päätetään siihen että kumpikin yrittää saada toisilleen orgasmit ja en itseasiassa koko kolmen vuoden aikana ole päättänyt seksiä ilman että kumpikin olisivat saaneet. Saamme molemmat aina. Yleensä teemme vähän aikaa yhdyntää, sitten jatkamme käsin. Mies saattaa ensin (yleensä ainakin ensin) keskittyä minuun, kosketella minua/ottaa suihin, yrittää näin saada minulle orgasmi, jonka jälkeen kun olen saanut (saan siis aina) minä koskettelen häntä siihen asti että hän laukeaa. No sitten kun hän on lauennut niin juttelemme mukavia ja silitellään.
Meillä siis seksi päättyy aina kummankin saamaan orgasmiin, me tehdään toisillemme aina orgasmit.
Tässä on vaan just se, että meistä ainakin toinen loukkaantuu jos toiselle tehdään vaan orgasmi, että jos esim mies on hyväillyt minua orgasmiin saakka ja sitten mä oon vaan silleen "noniin mennään tekeen ruokaa" ja en hoitele miestä vaikka sitä himottas vielä tosi paljon (ja tottakai siitä olis kiva että tekisin sille orgasmin) nii sille ainaki tulee sellanen olo että en haluais sitä, pahimmillaan sellanen olo että sen tehtävä on vaan kosketella mua (on joskus tullut ikävä kyllä). Siks onki paras niin että kummallekkin tehdään, kumpikin ansaitsee sen :)

en osais kuvitella että yhtäkkiä vaa tulis Stop ja se ois siinä. Jos mies yhtäkkiä lopettais vaan vaikka mulla olis kauheet halut.

Sivut

Kommentit (29)

tourniquet

EN kylläkään seurustele ko. miehen kanssa, mutta näistä yhteisistä öistä voin sanoa, että mies saa aina. Kyllähän tuo haluaisi antaa mulle orgasmin, mutta en vaan saa sitten millään, onko sitten jokin lukko tai jotai päässäni. Kuitenkin sanon, että tuntuu hyvältä vaikken saisikaan niin hän on siihen tyytyväinen, ja niin olen minäkin :D On se aika nöyryyttävää kun toinen jyystää todella kauan sen eteen että tulisin.. Näin parempi kuitenkin meillä :) eli mies saa, minä nautin.

Meinasi unohtua.. tuon laukeamisen jälkeen sitten hän jää päälleni makoilemaan pää rintojen välissä ja nukahtaa siihen usein. Tai sitten vaan aletaan nukkumaan tai hierotaan toistemme niskoja. Emme nää kuin joskus vkl ja sekin aika mikä ollaan yhdessä on yöllä.. :/

riinaF

Mäkään en seurustele, mutta kaipa tota äijää vähintäänkin vakipanoksi voisi kutsua :D Seksi loppuu siihen, että mies tulee ja sit siinä jonkun aikaa koitetaan tasata hengitystä ja sit pesulle ja koisimaan. Ja mies ei tule ennenku minä olen tullu, joten molemmat on tyytyväisiä tuohon lopetukseen.

Essie
riinaF
Mäkään en seurustele, mutta kaipa tota äijää vähintäänkin vakipanoksi voisi kutsua :D Seksi loppuu siihen, että mies tulee ja sit siinä jonkun aikaa koitetaan tasata hengitystä ja sit pesulle ja koisimaan. Ja mies ei tule ennenku minä olen tullu, joten molemmat on tyytyväisiä tuohon lopetukseen.

Meillä kans just näin (sanoit niin hyvin) että mies ei tule ennenkö minä olen tullut ja mun mielestä se on hyvä niin. Kumpikin ansaitsee saada :D tietenki jossei toinen saa tunnin yrityksen jälkeen niin voi lopettaa ja sanoa että "tänään ei kyllä onnaa orgasmin kanssa"

En tiiä oonko ainut mutta jossei ite saa orgasmia nii tuntuu että se homma jää kesken, ja siis mä kyllä loukkaannun jos mun pitää tehä miehelle orgasmi mutta se ei tee (tai siis ainakaan yritä) tehdä mulle, vaan heti kun on saanut niin se oli sitten siinä. Musta se ei oo oikein. Ei myöskään niin päin että mies tekee mulle ja sitten mä oon silleen että se oli siinä enkä tee sille vaikka sitä himottas. it's not fear.

riinaF

^ Mä en myöskään ymmärrä niitä naisia, jotka alistuu siihen että mies vaan runkkaa niillä ts. samantien yhdyntään ilman mitään esileikkejä eikä ees yrityksen tapaistakaan että nainenkin vois nauttia siitä seksistä. Seksi on kahden ihmisen välinen aktiviteetti, tarkoittaa siis että kahden ihmisen pitäisi siitä nauttia.

Mä olen jossain ketjussa jo aiemmin sanonutkin, että mä en nauti seksistä, jos en saa. Tosin ymmärrän kyllä, että ne joille se saaminen on harvinaista, voi olla tyytyväisiä seksiin siltikin esim. läheisyyden takia ja näin mutta mä itse en pysty tyytymään vaan siihen :D Tottakai mullakin on kertoja, kun oon väsyny tai vastaavaa ja tietää jo hetken jälkeen ettei tuu onnistumaan tuleminen sillä kertaa. Mutta kyllä mua sen kerran jälkeen vituttaa aika suunnattomasti :lol:

Toisaalta oon sitä mieltä, että jokanen hoitaa omat orgasminsa :lol: Toki on kertoja, kun jaksaa keskittyä vaan toiseen ja ottaa suihin, jne. mutta kyllä mä pidän itsestäänselvyytenä että jos mä haluan tulla niin mun pitää itse tehdä jotain sen eteen eli avustaa itseäni käsillä eikä olettaa miehen tekevän kaikkea. Toisaalta mä tulenkin helpoiten niin, miksi mä suotta makaisin miehen nuoltavana sata vuotta ja ehkä tulisin sen jälkeen kun voin tulla alle viidessä minuutissa omien käsien ja miehen avustuksella :lol:

Susannna

Kyllä meilläkin tavoite on se, että molemmat nauttivat huippuun asti. Mies tulee aika helposti, joten jos yhdyntä on mukana kuvioissa, hän tulee yleensä ensin, ja sen jälkeen keskitymmekin vain minuun. Mies on ollut alusta lähtien aivan uskomattoman huomaavainen minua kohtaan, ja joskus tuntuu että minun nautintoni on pääosassa, vaikkei niin tarvitsisi olla. Viimeksi lauantaina kävi niin, että olin todella halukas ja flirttailua oli ollut jo pitkin päivää, mutta aikamme touhuttua huomasin ettei orgasmia taida tulla, vaikka kuitenkin olin niin lähellä. Mies oli valmis yrittämään loppuun asti, kunnes minä totesin, ettei nyt taideta päästä maaliin asti.
Jos taas mukana ei ole yhdyntää, yleensä ensin vuorottelemme, sitten joko minä hoitelen hänet, tai hän minut, ja lopuksi toisinpäin.

Ei ole vielä koskaan käynyt niin, että mies oman nautintonsa jälkeen jättäisi leikin kesken.

ina^

En oo aikasemmin tullu ajatelleeks, mut tätä ketjua lukiessa tajus, et oon se "vähemmän saava" osapuoli.
Hommat loppuu siis siihen kun mies laukee, oltiin sitte sängyssä tai suihkussa. Useimmiten jää itelle sellanen olo et hommat jää kesken, oon siitä kyllä sanonukkin miehelle.
En tiedä miten ottaisin puheeks miehen kanssa tän, kuka nyt ei itekin sitä huippuhetkeä haluis kokee.

Mour

Meillä seksi useimmiten päättyy miehen saamiseen. Sen jälkeen yleensä makoilemme sängyllä lähekkäin ja "rauhoitutaan". En koe, että hommat jäisivät osaltani mitenkään kesken, koska saan orgasmin todella harvoin niin yhdynnässä kuin itsetyydyttäessänikään. En edes kaipaa sitä varsinaista huippua, eli pistettä iin päälle, koska muuten kaikki koko aktin ajan niin taivaallisen ihanalta ja hyvältä tuntuu. :)

Ploppi

Päättyy yleensä miehen saamiseen, joskus minun. Meillä molemmat saa todella helposti enkä sen takia koe tarvetta että mut tarvitsisi hoidella yhdynnän jälkeen. En edes silloin jos itseltä jää joskus saamatta :p

capuccino

Meillä seksi loppuu yleensä miehen laukeamiseen (silloin tällöin sekään ei tosin tule joten hommat loppuu sitten kun siltä tuntuu). Minä en ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa, joten olen ihan tyytyväinen tähän. Mies kyllä haluaisi minunkin tulevan, mutta eipä sille mitään mahda.
Normaalisti jäädään aktin jälkeen halailemaan, makoilemaan sylikkäin ja pussaillaan ja jutellaan. Suihkussakin saatetaan käydä. Tai sitten vaan puetaan päälle ja jatketaan muita hommiamme. Vähän tilanteen mukaan aina edetään. :P

shazzer

Meillä homma loppuu siihen kun mies ei enää kykene jatkamaan. Se pystyy jatkamaan aika pitkään vielä laukeamisen jälkeen ja joskus saa kahdestikin. Tämä on ehdottomasti isoiso plussa :D
Ensimmäinen laukeminen tapahtuuki kuitenkin tosi nopeaa ja silloin kun vielä käytettiin kortsua niin tuo oli tosi turhauttavaa kun hommat loppui liian lyhyeen.
Mulla menee yleensä pitkään ennen kuin huipulle pääsen. Ja pystynkin siihen ainoastaan yhdynnässä, joten mitä kauemmin mies jaksaa niin luultavammin sitten saan. Joskus harmittaa kun laukeaminen on ollut lähellä ja mies ei enää ole voinut jatkaa mutta sekin harmitus menee ohi nopeaa.

ilakka
riinaF
^ Mä en myöskään ymmärrä niitä naisia, jotka alistuu siihen että mies vaan runkkaa niillä ts. samantien yhdyntään ilman mitään esileikkejä eikä ees yrityksen tapaistakaan että nainenkin vois nauttia siitä seksistä. Seksi on kahden ihmisen välinen aktiviteetti, tarkoittaa siis että kahden ihmisen pitäisi siitä nauttia.

Ja missäs nyt on sanottu, ettei nainen nauttisi siitä yhdynnästä?
Kuten itsekin seuraavassa kappaleessa totesit, ei seksi ole näin mustavalkosta. Itsehän en orgasmia miehen kanssa saa, mutta ei mua nyt silti mitenkään käytetä hyväksi pelkkänä panopuuna. Mutta ei tästä aiheesta tässä sen enempää, tälle on ihan omat ketjunsa.

Selkein päätös seksille on tietysti miehen laukeaminen. Herra menettää samalla täysin kiinnostuksensa seksiin, joten vaikka jäädäänkiin sänkyyn makoilemaan, niin seksiin viittaavia puheenaiheita tahi muita aktiviteetteja on turha yrittää herätellä.
Meillä tosin ei ole harvinaista sekään, että kumpikaan ei laukea. Tällöin seksi päättyy yleensä siihen, että kaksi rapakuntoista on käyttänyt voimansa loppuun. Jossain vaiheessa pysähdytään vetämään henkeä ja jäädään paikoilleen makoilemaan. Yleensä meno jatkuu jossain vaiheessa, toisinaan parin minuutin, joskus parin tunnin päästä.

En oikein osaa selittää miten koen seksin päättymisen, en taida oikeen itsekään tietää. Ei mulle ainakaan mitenkään hyväksikäytetty olo jää. Johtuneeko siitä, että miellän yhdynnän miehen ahertamisena minun nautintoni eteen. Useimimissa asennoissa se on kuitenkin mies, joka tekee sen suurimman työn. Myös yhdynnän riittävällä kestolla saattaa olla vaikutuksensa siihen, ettei minkäänlaista keskenjäämisen tunnetta tule.
Yhdynnän loputtua on lähes yhtä nautinnollista etsiä sängyltä mukava asento sopivan läheltä miestä ja keskittyä nauttimaan pikku hiljaa esiin hiipivästä rentoutumisen tunteesta.

riinaF
ilakka
riinaF
Ja missäs nyt on sanottu, ettei nainen nauttisi siitä yhdynnästä?
Kuten itsekin seuraavassa kappaleessa totesit, ei seksi ole näin mustavalkosta. Itsehän en orgasmia miehen kanssa saa, mutta ei mua nyt silti mitenkään käytetä hyväksi pelkkänä panopuuna. Mutta ei tästä aiheesta tässä sen enempää, tälle on ihan omat ketjunsa.

Mie tarkoitin nimenomaan sitä, ettei mies ota naista huomioon yhtään. Näitä "ei suotta lämmitellä naista, kyllä se kohta kostuu kun muutaman kerran survaisee. ja mitä sitä suotta ees katsomaan naiseen tai mitenkään muutenkaan osoittamaan että tiedostaa pökkivänsä jotain toista ihmistä". Ainakin kahdella kaverilla on tälläinen mies tullut eteen, näitä tarkoitin :)

Lukretia

Koska minä saan yleensä jo esileikin aikana, seksi loppuu miehen laukeamiseen. Vaikka olenkin nauttinut miehen orgasmiin saakka, voin ihan hyvin jättää seksin kesken siinä vaiheessa, kun se on ollut kiihkeimmillään. Siitä jää hyvä maku suuhun seksistä. Koska en yhdynnässä kuitenkaan saa, liian pitkä miehen orgasmin odottelu saa seksin tuntumaan tympeältä jyystämiseltä.

Joskus olen miettinyt, miten seksi lopetetaan, jos kumpikaan ei tule (tuolla ylempänä jo siihen sainkin vähän vastausta). Lopetetaanko, kun into loppuu? Vai silloin, kun telkkarista alkaa hyvä ohjelma? :o

marika_

Kyllä mä joskus saatan ottaa esimerkiks vaan mieheltä suihin tai vastaavasti joskus mies saattaa vaan hoidella mut. Toisinaan saatetaan myös pelkästään pökkiä pikapano- henkisesti ilman sen suurempia lämmittelyitä tai muita plärinöitä, jolloin minä en siis tule. Mutta eipä se haittaa, en mä aina tarvtise orgasmia.

Mutta siis ehdottomasti valtaosalla seksikerroista huolehditaan että molemmat saa. Aina (tai aika usein) ei välttämättä edes harrasteta yhdyntää ollenkaan, sillä ollaan asiasta juteltu ja kumpikin tykkää enemmän suuhoidoista ja siitä että hoidellaan loppuun asti niin :D

Eli loppuu aika erilailla ihan kerrasta ja tavasta riippuen. Tuollaista kumpikaan ei saa- tilanetta ei ole meillä kuitenkaan tullut, koska se on kyllä aivan sata varmaa että mies laukeaa joka ainoa kerta.

Kathry

Tulipahan mieleeni että ehkä kaikki miehet ei "tajua" että nainen seksin jälkeen -jos ei ole orgasmia saanut, haluaa vielä laueta miehen avustuksella.. Ehkä johtuu siittä että monet miehet menettävät täysin halunsa ja kiinnostuksensa seksiin ja eivät täten tule ajatelleeksi että nainen saattaa vain saada alkuinnostuksen siittä.

Ainakin kun tässä pähkäilin vastauksia lukiessani että kun itse olen miehelleni tehnyt selväksi että nyt jäi kyllä saamatta ja ketuttaa niin nykyään mies hoitaa homman loppuun ilman sanomisia. Muun muassa eilen kun tulin monta kertaa ja viimenen orgasmi jäi "puolikkaaksi" (eli tulin vähän myöhemmin kun mieheni jolloin vehkeet ei enään ole niin loistokunnossa..) -niin ritarini saatteli minut loppuun asti käsin.

Näin jälki käteen ajateltuna tuntuu melkein inhottavalta ajatella että olen saanut eka 3 ja puoli kertaa ja mies kerran, sen jälkeen mies hoitaa minulle vielä sen neljännen.. No pittääki hyvittää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat