Strap on - Seksi

ilakka

Meillä edettiin asiassa sen verran, että sain mieheltä vähän kyseltyä, että mitäs mieltä herra olis. Näytti vihreetä valoa, joten eiköhän tätäkin jossain vaiheessa tulla kokeilemaan. Ensin kuitenkin varmaan jotain pientä dildoa tai jotain, miehen peppu kun ei tähän mennessä oo tottunu mihinkään sormea paksumpaan.

Sivut

Kommentit (22)

sinii

Oj, itse haluaisin kokeilla strap onia. Se kiihottais mua paljon. Olen opa nähnyt monia unia siitä, että omistan oman munan, mutta kumppanini ei suostu ainakaan vielä strap oniin. Sanoo aina, että saat kyllä ettiä jonkun muun harrastamaan kanssas strap onia :?

sinii

Jassoo, noi on kyllä tosi hyvä menetellä, mut jos tota ei tee niin ei siinä silloin mitään pesua tarvitse ennen kuin aloittaa leikin :)

lunacracker

No omasta mielestäni se pilaa tunnelman ihan täysin jos tulee hirveä sotku ja oma mies on ainakin sanonut, ettei pysty nauttimaan siitä jos on kokoajan semmonen olo että joudun kattelemaan takaa sen "jätteitä" O_o
Plus, että mulla on tosiherkkä nenä ja sekään ei tietenkään oo mikään hirveän kiihottava asia jos kesken leikin lähtee laatalle.

Lähetän sen aina suihkun kautta ns syväpuhdistukseen jos aiotaan peppuleikkejä leikkiä :roll:

sinii
lunacracker
sinii
lunacracker
Ei varsinaista straponia mutta dildolla kylläkin.. :roll: Se on kyl hauskaa puuhaa, muistakaa vaa kunnon pesu ennen leikkimistä.

Ennen? Eiks sen jälkeinen pesu olis tärkeämpi?

Siis puhuin miehen pesusta :lol: Tietenkin lelut on pakko pestä JÄLKEENPÄIN vasta :D

Tietysti, en pidä sua tyhmänä, mutta mitä siä tarkotat miehen pesusta ennen leikin aloittamista? Ei kai siinä mitään pesuja tarvi ennen kuin aloittaa..?

lunacracker
sinii
lunacracker
Ei varsinaista straponia mutta dildolla kylläkin.. :roll: Se on kyl hauskaa puuhaa, muistakaa vaa kunnon pesu ennen leikkimistä.

Siis puhuin miehen pesusta :lol: Tietenkin lelut on pakko pestä JÄLKEENPÄIN vasta :D

sinii
lunacracker

lunacracker

Siis eihän siinä ole PAKOLLINEN mikään, se on ihan vaan siisteyden takia. Hygienian kannalta on tärkeätä ainoastaan kunnon lelujen pesu, itse käytän aina kortsua dildon päällä jos on peppu kysees.. Mutta sekään ei varmaan mikään pakko oo, oon vaan hygieniafriikki :D

nicker

Hmm, kysyisin että oletko nainen koskaan pannut miestäsi strap on -dildolla? Ja jos olet, niin kumman ehdotuksesta siihen päädyttiin? Ja oliko nautinnollista? :)

Itseä on jo jonkin aikaa kiehtonut ajatus, että nainen ikään kuin 'ottaisi' minut takaa päin. :wink: Vielä en ole tyttöystävälle kehdannut asiaa esittää kuitenkaan. :oops:

Voisin vielä lisätä kysymyksen, että miten suhtautuisit jos miehesi ehdottaisi tällaista? Pitäisitkö sitä 'liian' outona?

Niin, ja siis olen ihan täysin hetero itse. :)

[size=9][color=blue]edit: käytä muokkaa nappulaa jos haluat lisätä vanhaan viestiisi tekstiä. -sunlion-[/color][/size]

Mistake

Minusta olisi ainankin kivaa/hauskaa jos mies ehdottaisi strap onin käyttöä :D

Minä olen koittanut tätä miehelle ehdottaa, mutta hän on asiasta melko kauhuissaan eikä innostu moisesta, joskus olen saanut laittaa minimini dildon hänen peppuunsa ja silloinkin häntä jännitti kamalasti :? hö, itse olisin mielellään pökkinyt häntä takaapäin tekomunalla:D

Mour

Mies on, ilmeisesti ihan vitsillä, ehdottanut joskus - tartuin heti juttuun ja sanoin että ilman muuta! :D Ei kuitenkaan olla kokeiltu, miekkonen tahtoo olla vähän "mun pe*seeseen ei kyllä tungeta tasan yhtään mitään!!!" -sorttia.

ilakka

Olisin kyllä varmasti mukana jos mies ehdottaisi.
Mies tuntuu tosissaan nauttivan jo siitäkin, kun asetan hänet vatsalleen ja selkänsä päällä maaten painan lantiotani hänen peppuaan vasten. Peppuleikit ovat tulleet tutuksi molemmin puolin ja mies itse pyytää sormiani peppuunsa, etenkin jos edellisestä kerrasta on liian pitkä aika. Myös anaalihelmiä hän on pyytänyt kokeilemaan.
Kaikesta huolimatta kuvittelen varsinaisen strap onin olevan kenties liikaa. Tappi pepussa on kuitenkin mun mielestä niin eri asia kun tyttöystävä lantiollaan sitä siellä liikuttamassa.

En tosin tiedä mitä poikaystävä mahtaa ajatella. Voipi olla, että strap oniakin jossain vaiheessa tulee kokeiltua. Täytynee kysäistä herran ajatuksia jossain sopivassa välissä.

nicker

Ah, onpa mukava kuulla että suhtautuminen saattaisi olla näinkin positiivista! :) Kannattaisikohan ensin ehdottaa, että jos jollakin dildolla vähäsen ja sitten vähän ajan päästä vois tätäkin asiaa jo ottaa esille.. :wink:

esiska

Kyllä sitä mielellään kokeilee kaikkea uutta. Mikäs siinä jos mies ehdottain. Hän kiihottuu jo hirveästi siitä kun sormia työntelee peppuun, takaa ainakin kunnon laukeamisen. Itse en mene ehdottelemaan...
Mutta nicker vihjaa pois vain mistä pidät. Oma mies johdatti rakastellessa sormeni sen peppuun, en muuten olis viitsiny mennä kajoamaan, mutta nyt kun tietää niin teen sitä useinkin

ruusu
nicker
Ah, onpa mukava kuulla että suhtautuminen saattaisi olla näinkin positiivista! :) Kannattaisikohan ensin ehdottaa, että jos jollakin dildolla vähäsen ja sitten vähän ajan päästä vois tätäkin asiaa jo ottaa esille.. :wink:

Tää voisi olla ihan hyvä idea!! :) Ettei tuu sitten liian yllätyksenä, että olet kiinnostunut tollaisesta.

Itse olisin ainakin valmiks kokeilemaan mieheni haluja ja ehdotuksia. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat