dry humping - Seksi

taotao

Kuinka monella on kyseisestä asiasta kokemuksia ja tarinoita?
Mitkä on teidän mielipiteenne kyseisestä asiasta?
Vietiinkö homma loppuun vai pientä kiusaa vain?
Ja ihan selvennykseksi , että kyseinen asiahan on enemmän tai vähemmän vaatteita päällä toinen toista vasten vartaloiden hankaamista.

Itsellä tämä oli ensimmäinen seksuaalinen kokemus naisen kanssa.
Ja erittäin posittivisiä kokemuksia olivatkin.
Vaikkakin joskus loppuun asti vietynä ilkeä olo olikin housut märkänä ollessa.

Kommentit (8)

Merilyn

Esileikin yhteydessä tuota vaatteet päällä hinkkaamista tulee harrastettua, tosin en ole koskaan ajatellut, että se mitään "dry humpia" olisi :lol: Tää on mulle aina ollut ihan perussettiä esileikin yhteydessä, yleensä siis minä siinä miehen päällä niinkuin ratsastaisin, ja välillä myös lähetyssaarnaajassa. Yleensä alusvaatteet päällä.

Susannna

Joo kyllä täällä on "dry humpingia" harrastettu jo melkein kauemmin kuin itse yhdyntää tai muuta vastaavaa. :D Joskus on aina mun menkkojen aikaan paljonkin tullut tätä puuhailtua. Vai dry humping... Joka päivä oppii jotain uutta. :roll:

jozz

Kyllä toi nimi on mullekin ihan uusi käsite :D Mutta siis, poikaystävän kanssa, ennenkun ns oikeaan seksiin ryhdyttiin niin tällä tavalla toisiamme hyväiltiin, pussailtiin alusvaatteisillamme päällekkäin ja vähän ajan päästä hyväiltiin käsilläkin kaikkialta. Kyllä mä taisin pari kertaa saada orgasminkin ihan pelkästään siitä et maattiin päällekkäin ja vähän siinä "heiluttiin" ja pussailtiin :lol: nykyään kuuluu lähinnä siihen esileikkiin, kyllä ne vaatteet jossakin vaiheessa aina lähtee ;) mutta sillon kun olin neitsyt ja vähän ujo seksiasioissa niin siitä oli kyllä hyvä alottaa =)

Lukretia

No, mä olen kuullut puhuttavan kuivapanemisesta, mutta lähinnä sellaisessa yhteydessä, jossa on valitettu ihmisten käytöksestä julkisella paikalla. Eli siis pariskunna touhu on ollut vähän sellaista, että ei välttämättä muita kiinnosta katsella.

olematon
Lukretia
No, mä olen kuullut puhuttavan kuivapanemisesta
En voi sille mitään, mut tuo sai mut nauramaan :lol: kuulostaa vaan niin nuijalta. :lol: Ja tolleen yleisesti, en mä kyllä välttämättä lähtis tätä dry humpingia silleen "harrastamaan" et "nyt kuivahässitään" :D en oo ikinä sisäistänyt tätä omaksi taiteenlajikseen.

Kathry

Baarissa näin viikonloppuna tytön joka istu hajareisin pojan päällä ja liikutteli itseään hitaasti ylös ja alas... :D Olivat hieman tuiterissa ja vähän syrjäisemmässä nurkassa. Sit joku käski niiden ottaa hotellin niin ne lähti.

Tota vaatteet päällä kiehnäämistä on tullu harrastettua joskus 14 -vuotiaana poikakaverin kans ku vaan pussailtiin eikä uskallettu mennä pidemmälle. Kyllä sitä tavallaan tulee tehtyä nykyäänki esim. alusvaatteet päällä esileikissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat