ongelmaseksiä.. - Seksi

The Apple Bonkers

Minulla itsellä on hieman itsekäs tämä mieheke makuuhuoneen puolella... ja vieläpä kaikinpuolin. Itse annan suuseksiä useíden minuuttien ajan ja itse sitä saan noin kymmenen sekuntia kerrallaan. Lopettaa aina silloin kun alkaa tuntua hyvältä.
Tapa jolla saan sitä kauemmin on kehuminen ja ylistys. Sanon "älä vaan lopeta kun tuntuu niin hyvältä että kohta varmaan kuolen"jne. joka on pahaa liioittelua, mutta toimii. :D

kannattaa kehua niissä asioissa mistä tykkää ja pyytää niitä lisää kuin sanoa kovin negatiivista palautetta.

itsellä meni poikaystävän kouluttamiseen noin neljä kuukautta minun tyydytykseen lähestäydellisen ja vielä vaan paranee.

Kommentit (1)

tuskastunut

olen deittallut tässä n. kuukauden verran uutta miestä ja siis vannoutuneena sinkkuna jopa aavistuksen ihastunutkin.. Mutta seksi ei ole mitenkään päätä huimaavan taivaallista. Tiedän kyllä että uuden kanssa menee joskus aikansa jne, eikä myöskään olla ihan teinejä enää (26,27). Ongelma on lähinnä se että itse en saa yhdynnässä (siis en ole koskaan saanut, en kenenkään kanssa enkä leluilla yksin ) ja en usko että koskaan saankaan eikä se minua juuri haittaa, kivaa on silti. Mutta siis tämä kaveri ei sitä taida tajuta.. itse olen ottanut suihin lähes aina (ja tykkään siitä ihan oikeasti), mutta hänen puolelta ei juuri mitään hyväilyjä jne. Mun "ongelma" on myös se että fyysisesti en hirveästi mitään esileikkejä tarvitse, olen ihan märkä jo pelkästä pussailusta =) Että luuleeko tämä tyyppi nyt että sehän riittää? Ei nyt siis mikään paskapää ole että ihan kuivaan yrittää laittaa, mut ajatteleeko se siis et okei, neiti on ihan valmis jo, muuta ei tarvita??

Mies ei varmasti ole mitenkään kokematon, eikä myöskään omista mitään super suurta että kuvittelisi ettei muuta tarvita.. Mulle siis suuseksi on melko satavarma keino tulla, mutta kun se ei tunnu juuri kiinnostavan muuta kuin saavana osapuolena. Yleensä olen tottunut että miehet haluaa hoidella naisen ensin, mutta nyt ei niin taida olla eli mikä avuksi? Voihan olla että hänen entiset on pelkällä panemisella saaneet, ja pyytelee välillä kyllä anteeksi että oli niin kivaa ettei kestänyt kauempaa. Olen sanonut etten tykkääkään mistään tuntien jyystämisestä, mutta siihen ei reagoinut mitenkään.

Eli, miten etenen? Lapikasta ei ainakaan vielä huvittaisi antaa mutta onhan se vähän *ttumaista kun tuntuu aina et jotain jää kesken.. tiedän että asia on pakko ottaa esille jos tätä aion jatkaa, hyvä seksi on mulle kuitenkin todella tärkeää, mutta miten näin aikaisessa vaiheessa voi ottaa puheeksi ilman että kuitenkaan loukkaa toista? ja ärsyttää alkaa ruinaamaan että nuole jne. kun toinen sitten ilmeisesti tekee (jos tekee) ei-niin-mielellään. Koitappa siinä sitten pysyä vielä mukana fiiliksessä..

Eli jos jaksoit lukea koko tarinan ja hyviä vinkkejä löytyy niin otetaan ilolla vastaan =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat