miksen kiihotu klitoriksen koskettamisesta? - Seksi

paskanmarja

Niin juuri, mistä tämä voi johtua?
Kysymys ei ole siitä, ettenkö minä tai poikaystäväni osaisi koskettaa klitoristani oikein, mutta en vain tunne juuri mitään kun siihen sormin koskettaa ja se harmittaa, koska silloin sormetus ja yhdyntä tuntuvat vain hyvältä, mutten voi saada orgasmia ilman, että klitorikseni kiihottuu?

Mieleeni tuli, että voisiko klitorikseni "tunnottomuus" johtua siitä, että olen masturboinut suihkun avulla? Voiko se vaikuttaa jotenkin, jos on vaikka ollut liian kova paine?
Pystyn kuitenkin edelleen suihkun avulla saamaan orgasmin..

Tietääkö joku, voiko tälle asialle tehdä jotain?

Kommentit (10)

nixie

Etkö todella saa minkäänlaista mielihyvää klitan koskettelusta? Jos kerta suihkulla saat aikaan jonkinlaisia tuntemuksia, niin ei klitoriksessasi silloin mitään "vikaa" varmasti ole. Oletteko kokeilleet kuinka monilla eri tavoilla. Jotkut eivät siedä suoraa painamista lainkaan vaan siitä vierestä koskeminen on kivointa, jotkut taas vaativat ronskimman suoran kontaktin. Joku tykkää paineesta, joku hipaisuista, toinen pyörittelystä, joku eniten sormista, toinen kielestä..Ja sekin on tilannesidonnaista. En minäkään nyt saa mitään kicksejä jos yhtäkkiä vaan painan klitoristani. Tuntuu korkeintaan hiukan epämukavalta. Mutta jos virittäydyn tunnelmaan sopivien mielikuvien avulla, koskettelen eri tavoilla jne, niin pikkuhiljaa se oikea tekniikka sieltä löytyy. Ja kannattaa pitää mielessä, että klitoris on paljon suurempi kuin se näkyvä pieni huippu; se jatkuu 8-10m kokoisina "haarakkeina" sisempien häpyhuulten alle ja emättimen aukon ympärille. Joten kantsii kokeilla näitäkin alueita.

BabyPhat

Voihan se olla, että jos siihen kohdistuu paljon painetta ("suihkuttelu", ratsastus) niin ne hermopäätteet siinä on saattaneet "surkastua" ja siksi hellempi kosketus ei saa aikaan mitään väristyksiä. Luin jostakin lehdestä itseasiassa vähän aikaa sitten juuri tästä :o
Voisin koittaa etsiä sen ja tulla sitten kertomaan uudestaan :D

olematon

mä en kyllä jaksais uskoa että hermoihin vaikuttaa tollanen, tai että ne vois siitä pitemmälti turtua kuin sillä hetkellä kun niihin se kova paine kohdistuu.

BabyPhat

olematon jos se on pitkään jatkunutta kovaa painetta? Vrt. suihku - sormi. Plaah, turha paasata kun ei ole todisteita :) en löytänyt sitä lehteä, missä tuosta puhuttiin..

esiska

Entäs suuseksissä? tuntuuko miltään jos mies nuolee klitorista? Liian raju koskeminen ei tunnu hyvältä, sopiva paine pitäs olla. Entä olisiko tekniikassa hiomista? Toisille klitoris tarvii tasaisen rytmin jotta vois saada orgasmin
Omasta kokemuksesta voin sanoa että miehen nuollessa saan helposti, mutta voimakkaampi sormeilu saa vain kiemurtelemman epämukavasta olosta. Ratsastaessa kun mies hieroo hellästi mun tahdissa tulen myös helposti...
En osaa sanoa, kokeile hetkeksi suihkuvieroitusta? Yhdessä on sitten mukava kokeilla mikä tuntuu hyvältä :wink:

gnirom

mulla on ainakin samantyyppinen ongelma. eli siis kun olen hyvin kiihottunut jne, on todella vaikea saada klitorista koskettelemalla mitään hyvää oloa aikaan. tuntuu jotenkin tunnottomalta niiltä osin. masturboidessa tai esileikin alussa tuo taas toimii, kun en ole vielä kostunut tai liian kiihottunut. en tiedä mistä johtuu tuo muutos klitoriksen herkkyydessä...

capuccino

Muakin muuten ärsyttää se että se klitoriksen pläräys ei juurikaan tunnu kovin hyvältä teki mies (tai minä itse) sen miten tahansa. Tai siis saan itse itseni tulemaan helposti vaikka vajaassa minuutissa, mutta aktin aikana minä en juurikaan saa mitään lisäsäväystä jos yrittää hyväillä. Tämän takia en ole saanut miehen läsnäollessa orgasmia ja se ärsyttää. En tiedä onko kyse sitten siitä tekniikasta, koska seksin aikana en pääse hyväilemään klitorista samalla tavalla kuin yksinollessa. Ei se klitoriksen suora hyväily tunnu niin hyvältä että pääsisin huippuun asti.

shazzer
capuccino
Muakin muuten ärsyttää se että se klitoriksen pläräys ei juurikaan tunnu kovin hyvältä teki mies (tai minä itse) sen miten tahansa. Tai siis saan itse itseni tulemaan helposti vaikka vajaassa minuutissa, mutta aktin aikana minä en juurikaan saa mitään lisäsäväystä jos yrittää hyväillä. Tämän takia en ole saanut miehen läsnäollessa orgasmia ja se ärsyttää. En tiedä onko kyse sitten siitä tekniikasta, koska seksin aikana en pääse hyväilemään klitorista samalla tavalla kuin yksinollessa. Ei se klitoriksen suora hyväily tunnu niin hyvältä että pääsisin huippuun asti.

Mulla aikalailla sama juttu. En sitten tiedä enkö rentoudu tarpeeksi kun mies hyväilee vai mikä mättää.

Shenny
Seuraa 
Liittynyt15.11.2011

Mulla sama juttu. Oltiin oltu jo melkein kaksi vuotta poikaystävän kanssa yhdessä kun sain vasta ekan orgasmin hänen läsnäollessaan. Hän ei kuitenkaan ite vaikuttanut siihen mitenkään, vaan olin ostanut tuolloin ensimmäisen pienen vibraattorin. Nuorena kun aloitin itsetyydytyksen, olin varmaan joka riippuvainen suihkusta. Tein sitä melkein joka kerta kun menin suihkuun. Tein kuitenkin myös sormilla ja kunhan olin tarpeeksi kiihottunut, sain ehkä 10-20 minuutissa. Poikaystäväni on yrittänyt monesti tehä mulle sormin, mut yleensä juuri kun alkaa tuntua siltä että jonkun ajan päästä saan, ei poikaystäväni jaksa enää tehdä kun sormet puutuu. Ymmärrettäväähän se on, alkaa muakin turhauttaa jos sormilla en saa esim. puolessa tunnissa. Poikaystäväni on kertonut kuinka hänen exänsä ovat saaneet hänen sormetuksestaan tai nuolemisestaan jopa 5 minuutissa. Jotkut jopa seksin aikana. Tämä saa minut tuntemaan itseni jotenkin huonoksi, tuntuu että olen epänormaali kun en kovinkaan helposti saa ilman apuvälineitä. Haluaisin kyllä että poikaystäväni kokeilisi pitkään vaikka ensin sormilla ja sitten kielellä, kunnes saan.

Nyt aion pitää suihkusta ja vibraattorista parinkin viikon tauon, ehkä sitten olisi helpompi saada sormin. Tuntuu vaan että poikaystävästäni on tylsää yrittää mua saamaan jos en tule 10-15 minuutissa, ja hänellä usein on kiire ihan seksiin. 

Tää ns "saamattomuus" poikaystävän seurassa on saanu mut jopa itkemään usein kun poikaystäväni melkein aina saa ja mä en. Hän nykyään vain sanoo että kokeile vibraattorilla kun ei jaksa itse edes yrittää. Haluaisin että hänellä riittäisi enemmän malttia, eikä aina vain ajattelisi omaa mukavuuttaan. Tiedän ettei minun saamisen jälkeen hänellä enää edes välttämättä tee mieli, mutta olisi kiva jos hän edes yrittäisi...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat