Onnetonta seksiä - Seksi

Janika

Ongelmani on hiukan kinkkinen. Olen ollut parisuhteessa avomieheni kanssa jo aika pitkään, mutta jostain kumman syystä seksi on yhtäkkiä alkanu mennä päin alamäkeä. Parisuhteemme alussa seksiä oli usein ja voisi melkein sanoa runsainmäärin. Jonka jälkeen meillä oli noin kuukauden tauko ilman seksiä ollenkaan. Tämän jälkeen meidän ongelma sitten alkoikin. Avokkini laukeaa 10-sekunnissa, ja kyllä luin aikaisempia juttuja siitä joilla oli vaikeuksia saman kaltaisen asian kanssa, mutta neuvot joita sielä annettiin eivät auttaneet. Annoin hänelle ensin käsi/suuhoidon, jonka jälkeen harrastimme seksiä, hän laukesi alta minuutin, tämän jälkeen kokeilimme uudestaan ja hän laukesi taas kymmenessä sekunnissa (välit/tauot aktien välissä 5-10min). En ole tohtinut tästä kertoa hänelle että se häiritsee, ennenkuin viime iltana otin asian puheeksi. Ja aloimme miettiä voisiko sillä asialla olla mitään vaikutusta että alku aikoina olin posliini, kun nyt taas en ole? Voiko muka karvoituksella olla niin suuri vaikutus tuohon laukeamisen nopeuteen?
Haluaisin tähän asiaan koittaa löytää jonkin ratkaisun, ettei koko seksielämä ihan romahda, sillä meille on tulossa perheen lisäystä kuukauden kuluttua :)
Siis onko kellään ideoita/ratkaisuja pulmaani?

Kommentit (5)

titiUU

jospa kokeilisit ajaa itsesi taas posliiniksi ja katsoa onko jutun ydin karvoituksessa :roll: en tiedä oisko ongelmaanne sitten lääkitys menetelmällä ratkaisua...?

Nyytikki

Tuntuu, että tuossa nyt yritetään selitellä "epäonnistumista" jollain mikä vaan ekana mieleen tulee, eikä selvitellä syitä - tuskin karvoitus sitä aiheuttaa, kun ei niitä karvoja sisällä kasva.
Onko parisuhteen tilassa kaikki muuten ok? Oletko siis raskaana, entä jos tämä johtuukin siitä?

Janika

Olen juu raskaana, mutta se ongelma alkoi jo ennen sitä, paheni vai ajanmyötä. Eikä meidän parisuhteessa mitään ongelmia ole, kaikki on ihan ok, mitä nyt sitten pientä stressiä vauvan tulosta.
Avokki ei ollut kovin innostunut lääkkeellisestä menetelmästä. Ja tuo karvoitus juttu kuulosti itsestänikin vähän uskomattomalta, hän vain sanoi että ehkäpä se voisi johtua siitä kun karvoitus estää sitä menemästä niin helposti sisään kun taas sitten kun on posliini niin se menee "sutjakkaasti" :shock: En kyllä ite oikein tuohonkaan usko.

SunLion

ei se karvotus voi vastusta antaa ellei sulla nyt sit oo joku amazonin sademetsä haarojen välissä :roll:

vaikuttaa että on kommunikaatio ongelmia...tuo on tekosyyltä kuulostava.

mistä kuukauden tauko johtui ja keskusteltiinko seksin vähenemisestä sen aikana? jotain on selkeesti henkisellä tasolla tapahtunut..liekö isäksi tuleminen jännittää?

Janika

Kuukauden tauko johtui hänen työmatkastaan ulkomaille. En sitten tiedä miten se voisi vaikuttaa. Ja juu tosiaan ei nyt ihan mitään amazonia ole :lol:
Hmm, hän on kyllä hyvin mustasukkanen. Esimerkiksi vetää puötteja jos juttelin mesessä joidenkin miespuolisten henkilöiden kanssa niitä näitä jotka ei ollu edes suomesta.
Hän itse keskustelee paljon eri naisten kanssa, ja kertoi minulle että oli keskustellut erään naisen kanssa miten tehdä minut mustasukkaiseksi :roll:
Tämä oli ehdottanut nettiseksiä kameran kautta, mutta eipä nuo sitten koskaan sitä tehnyt.
Ehkä se isäksi tulo voi jännittää, mutta tokkopa se noin jännittävää voi olla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat