Kammoaako mies vatsamakkaroita? - Seksi

titiUU

Olen tapaillut erästä miestä jo pari kuukautta. Hän on todella kultainen ja ystävällinen, mutta en uskalla riisua hänen edessään. Haluaisin edetä hänen kanssaan makuuhuoneen puolelle(kuten hänkin haluaisi kanssani), mutta pelkään hänen kammoksuvan vatsamakkaroitani ja riippu rintojani. Pitäisikö minun vain antaa mennä ja olla välittämättä liikakiloistani? :roll: Ja kuinka paljon miehet loppujen lopuksi kammoksuvat hieman ylipainoisia naisia?

Sivut

Kommentit (33)

SunLion

ei se sun kans alunpitäenkä olis alkanut tapailla jos hänelle timmi kroppa olisi tärkein asia naisessa-

Omaksi helpotukseksesi voisit harkita käyttäväsi seksikkäitä alusvaatteita..jotain babydoll/chemise tyylistä seksikästä yöpukua jonka voi jättää päälle..tai esim. bodya tai korsettia tms. Mutta vain jos sulle alastomuus on ylitse pääsemätöntä.

mun mies on "kehonrakentaja" eli käy salilla ja välittää omasta kropastaan..silti se kiihottuu mielettömästi musta vaikka en olekkaan itse timmissä kunnossa. JA aluks just saatoin jättää jonku chemisen päälle ni sit se sano että iho tuntuu paremmalta ja kiihottuu alastomasta naisestaan enemmän ;) Se myös tykkää mahdollisimman niukoista alusvaatteista ja paljastavista vaatteista :)

Kyllä siitä ajan kans pikkuhiljaa pääsee yli...muista tosiaan ettei se mies sun kans tapailis jos pitäis sua epämiellyttävänä! Ole vaan rohkea oma itsesi :) Ja mies joka vaan ulkonäöstä välittää ei ole sen arvoinen! ;)

Miehet on kaksijakoisia. Samoin kun naisissa on todellapinnallisia, niin on miehissäkin. Toiset naiset ei voi seurustella lyhyemmän kans, toiset miehet ei voi seurustella ylipainoisen kanssa...toiset miehet RAKASTAA pehmeitä, ei laihoja, naisia =)

[color=red]
ps. modena sanon että sun avatar on aivan liian iso, vaihdapa se pienempään kiitos![/color]

Baby-G

Sun tossa jo hyviä pointteja mainitsikin, mä periaatteessa tiedän miltä kirjoittajasta tuntuu, entisena bulimikkona en oo vieläkään ihan täysin sinut kehoni kanssa aina.

Mulla auttoi aluks se et rakasteltiin pimeessä ja pidettiin peitto päällä. Tavallisesti asento oli lähetyssaarnaaja jossa mies ei oikein muuta nähnyt kuin mun kasvot. :)

En sitten tiedä mikä on muuttunut, koska nykyään pystyn olee tosi avoimesti täysin alasti ja melkein missä asennoissa vaan mihin aikaan päivästä tahansa, miettimättä miltä näytän. Kai se on se luottamus. Ja se et vaik tiiän ettei mulla oo ihan timmein vartalo ja pieni pömppis niin pelkkiä kehuja mä oon aina nykyiseltä saanut..

Ja uskon et useimmat miehet tykkää muutenkin et nainen on pehmeä ja lämmin, mieluummin kuin luiseva. :) Tai mulle ainaki on aina sanottu et mieluummin tää pömppis ku että jos olis ihan laihuli.

Mutta joo ne seksikkäät asut on kyllä hyvä keksintö. Korsetti mulla oli päällä tässä yks päivä, mies tykkäs ja ei tarvinnu kiskoa peittoa päälle vessassa käydessä.. :D

Luger

Jotkut tykkää jotkut ei, itse henkilökohtaisesti en pidä vatsamakkaroista naisella, jotenkin vastenmielisen näköistä.
Pullea peppu ja reidet eivät haittaa minua kuitenkaan :wink:

SunLion
Luger
Jotkut tykkää jotkut ei, itse henkilökohtaisesti en pidä vatsamakkaroista naisella, jotenkin vastenmielisen näköistä.
tapailisitko luger useita kuukausia henkilöä josta kuvittelet ettet voi kiihottua makkaroiden takia? =) eikös se niin mee että aika nopeesti kuitenkin tulee päätettyä tällänen. Aloittajaa vaan tässä mietin.

Luger
SunLion
Luger
tapailisitko luger useita kuukausia henkilöä josta kuvittelet ettet voi kiihottua makkaroiden takia? =) eikös se niin mee että aika nopeesti kuitenkin tulee päätettyä tällänen. Aloittajaa vaan tässä mietin.

Jaa kai se riippuu ihan ihmisestä, kyllä itsekin olen seurustellut jo yli 3v naisen kanssa jolla on ollut vatsamakkarat ihan alusta asti.
Eiväthän ne mikään kaunis näky ole, täytyy vain vain pitää katse muualla seksiä harrastaessa.

petiteamie

Mulla on ollu vähän tuota samaa välillä, vaikka oikeasti olen suhteellisen timmissä kunnossa.. Jotenkin vain mulle on jäänyt päälle se, että olen pullea, läski, lihava.. niin kuin olen ollutkin muutama vuosi sitten.

Ahdistustani ei helpota se, että mies huolehtii itsestään kuin viimeistä päivää ja päivittelee läskejään (joita ei oikeasti ole yhtään, vatsalla voisi pestä pyykkejä.. :roll: ).. Hän on sanonut selvästi, ettei pidä pyöreistä tytöistä, muttei anorektikoistakaan. Hän väittää, että mulla on täydellinen kroppa. En voi millään uskoa sitä, sillä hän kommentoi kerran erästä tuttuani "pyöreäksi" (=läski) ja minä olen pitänyt itseäni aina samankokoisena.. sanoin siitä lähestulkoon itku kurkussa miehelle, mutta tämä väitti etten ole lähellekään samaa kokoa.

Pelkään kokoajan, että lihon. Mies väittää, ettei se oikeasti edes haittaisi, mutta toisaalta enhän mä itekään halua lihoa.. mutta mun on tarkistettava koko ajan mahamakkarani, ettei ne vaan ole lisääntynyt.

Niissä puuhissa en halua olla päällä, koska reiteni leviävät ja mies näkisi mahani..

Mutta itse kysymykseen. Eräs hyvä ystäväni haluaa aina pyöreämmän tytön, mua hän ei koe kiihottavana, en ole tarpeeksi naisellinen, pöh sanon minä :D samoin toisella kaverillani on aina ollu pyöreä tyttöystävä :)

Riippuu ihan miehestä :)

Esmeralda
petiteamie
Ahdistustani ei helpota se, että mies huolehtii itsestään kuin viimeistä päivää ja päivittelee läskejään (joita ei oikeasti ole yhtään, vatsalla voisi pestä pyykkejä.. :roll: ).. Hän on sanonut selvästi, ettei pidä pyöreistä tytöistä, muttei anorektikoistakaan. Hän väittää, että mulla on täydellinen kroppa.

Pelkään kokoajan, että lihon. Mies väittää, ettei se oikeasti edes haittaisi, mutta toisaalta enhän mä itekään halua lihoa.. mutta mun on tarkistettava koko ajan mahamakkarani, ettei ne vaan ole lisääntynyt.

juu vähän sama homma täälläkin.

kaikki miespuoliset kaverit on kyllä sanonut että ei naisilla pienet vatsamakkarat haittaa ja onhan se kyllä usein niin että ei mies niin kiinnitä huomiota vatsamakkaroihin, ne vaan tekee oman olon niin epämukavaksi..

olematon

Sanonpa vaan et aika outo mies jos moljottaa seksin ajan sun vatsamakkaroita :D kyllä mä luulen että sen miehen ajatukset pyörii jossain ihan muualla ku vatsamakkaroissa jos pukille asti pääsee :twisted: tosin, tiedän kyllä tunteen et tuntee itsensä epäseksikkyyden symboliksi pömpön takia, mut kyll se siitä.

TaskuMyy

Tiekkö, jos mies haluaa VAIN TIMMI kroppasii niin tuskimpa siin oisit :wink: Ja toisekseen, mistä tien onko siulle KUNNON makkaroit, vai vain jtn hoikkien kuvittelemia :wink:
...mutta kuitenkin, toiset tykkää muhkummasta :wink:

SunLion
TaskuMyy
Tiekkö, jos mies haluaa VAIN TIMMI kroppasii niin tuskimpa siin oisit :wink: Ja toisekseen, mistä tien onko siulle KUNNON makkaroit, vai vain jtn hoikkien kuvittelemia :wink:
...mutta kuitenkin, toiset tykkää muhkummasta :wink:
on ne makkarat ihan samalla vaivaksi hoikallekkin. Onhan siinä eroa onko kiloja liikaa 25 vai 2,5...mutta kyllä se itsetunto voi laihallakin olla huono. Onko kukaan koskaan tyytyväinen? monet kaunottaret jotka näyttäisivät kaikinpuolin hyvältä voivat silti käydä suuria tunteita itsestään pään sisällä. Itsellä ainakin oli sillonkin kun olin toooosi hoikas kunnos, tunne että on ylimäärästä. Samaa tuskaa sekin voi herättää.

aloittajallekkin tämä pohdittavaksi ;)

petiteamie

Jotenkin tää paino on ollu mulle aina ongelma, siitä asti kun neuvolan täti sano mua pyöreeksi.. :D
Mä en vain voi uskoa, että olisin timmissä kunnossa. Se on päänsisäinen tää vika varmaan sitten, mutta yhtälailla se on tuottanut ongelmia mulle kuin jos mulla oikeesti olisi ne isot vatsamakkarat..

TaskuMyy: mä varmaan kuulun sitten tähän ryhmään :D Mutta kun mun mielestä ne on läskejä, mitä tossa masun kohdalla on.. sano muut mitä tahansa.

Mutta tää asiahan on makukysymys, niin kuin sanottiin toiset tykkää muhkummasta. Eräs kaverini ei ikinä ottaisi mieheni kaltaista miestä, hän haluaa sellaisen jolla on pieni maha. Mä en ikinä ottais mitään superisoksi treenattua fitness-body-äijää.. sanoin tästä miehe ja hän oli aivan ihmeissää eiks kaikki halukaan sellasta!?
Paras ystäväni on sellainen pyöreä, vatsamakkaroita löytyy ja musta tuntuu, että kaikki miehet roikkuvat hänen perässään ;) Joten eipä ne nyt oikeasti taida makkaroista välittää..
Sitä paitsio jos olette tapailleet jo jonkun aikaa, niin eipä siinä nyt mitkään makkarat enää häiritse. Jos hän ei sinusta pitäisi, te ette tapailisi :)

Rohkeasti makkarin puolelle, äläkä mieti kilojasi!! (mäkin lupaan tehdä niin ja uskoa miestäni ;) )

titiUU

Tuli täs sit ostettua hieman uusia (seksikkäitä) alusvaatteita :wink: ja uskallauduin näyttäytymään ne päällä miehelleni, taisi mies tykätä, ainakin ilmeestä päätellen :D vielä en ole makuuhuoneen puolelle astellut, mutta sinne ollaan menossa pikkuhiljaa :lol:

petiteamie

Upeeta! Hieno homma, että uskaltauduit ja vielä ihampaa, että mies taisi vielä kovastikin tykätä! :D

Nyt vain rohkeasti makkarin puolelle, heti kun siltä alkaa tuntua. Onnea jatkoon! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat