Kuinka monta orgasmia masturboidessa? - Seksi

Garmenita

Kyllä niitä tulee jos oikein jaksaa yrittää. :p

Sivut

Kommentit (37)

Fresita

Yksi tulee. Toinen vaatisi liikaa vaivaa, ja kestää yleensä ikuisuuden saavuttaa toinen. Jos haluaa 2, pitää välissä pitää hengähdystauko, eli ei varmaan lasketa enää samaksi kerraksi. Myöskään toinen ei ole yhtään yhtä voimakas, eli ensimmäinen on parasta :lol:

Baby-G

Mä en aivan samantien pysty toista kertaa heti perään. Tuun yleensä aina tosi kovaa et ei heti kykene uudelleen..

Jos paljon panettaa niin ootan hetken ja aloitan alusta.

shazzer

Mulla aina halut lopahtaa kokonaan kun saa yhden kerran. Oli kyse masturbaatiosta tai seksistä miehekkeen kanssa. En siis vaan kykene saamaan saman session aikana kahdesti.

marimma
shazzer
Mulla aina halut lopahtaa kokonaan kun saa yhden kerran. Oli kyse masturbaatiosta tai seksistä miehekkeen kanssa. En siis vaan kykene saamaan saman session aikana kahdesti.

Juu sama täällä. Niin voimaks se ensimmäinen kun sen saa ettei toisesta tarvii edes haaveilla kun ei jaksa kiinnostaa enää sen jälkeen mikään :D

missness

Itsekään en todellakaan tyydy enää yhteen, vähintään 2 samalla kertaa.
Itselläni tällä hetkellä se kymmenkunta orgasmia ei ole mikään ihme. Viimeksi taisin tulla 8 kertaa..

Toki täälläkin päin ensimmäinen orgasmi on ah, tapporäjähtävä, mut minun kohdallani, kun ne oikeat tekniikat oppi, niin taivas tuntuu olevan rajana.

cryo

Edustan eri sukupuolta kuin suurin osa tämän foorumin kävijöistä, mutta voin vastata että kerran tuli kaksi kertaa. Normaalisti kaikki tulee kerralla ulos, mutta sillä kerralla jännitys oli sattuneesta syystä niin kova, että ekalla kerralla tuli osa tavaraa, sitten piti pienen hetken jatkaa puuhailua että sai loput ulos.

brazen
shazzer
Mulla aina halut lopahtaa kokonaan kun saa yhden kerran.

Näin se menee. Useamman tunnin tauon jälkeen sit uudelleen, mut sitähän ei enää lasketa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat