EKA KErTA - Seksi

kii'utin

eli kuinka nopeati pikaystävänne laukesi ensimmäisellä kerrallanne? ja saitko sinä orgasmin? kuinka nopeasti?

Sivut

Kommentit (17)

brunetta

No näissä hommissa aikaa on todella vaikea sanoa, tuskin kukaan pitää sekunttikelloa mukana.

Sen muistan, että poika laukesi melko nopeasti, ehkä 10min? Orgasmia en saanut ensimmäisellä kerralla (enkä ole tähän päivään mennessä saanut), enkä usko, että sinunkaan kannattaa sitä ensimmäisellä kerrallasi heti odottaa :)

redpanda

Oma poikaystäväni ei laukea yhdynnässä laisinkaan, vaan hänen pitää aina hoitaa homma itse loppuun. Alusta asti ollaan kyllä järjestetty niin ettei se ole mikään erillinen osa aktia, vaan kuuluu seksiin mukaan eikä mies mene yksin nurkkaan runkkaamaan : D

Itsekään en tullut ensimmäisella kerralla, koska se oli vähän semmoista kokeilua ja jännittämistä. Ensimmäisen kerra kyllä tulin kerran kun suutelimme ja olin hänen päällään. Silloin kiihottui niin helposti niin vähästä :>

olematon

mä hörahdin tolle kirjoitusvirheelle aloituksessa"pikaystävä" :lol: Mutta aika monilla se on varmasti just pikaystävä :lol: ainakin näin mulla kävi eksän kanssa.

SinRuid
brunetta
Sen muistan, että poika laukesi melko nopeasti, ehkä 10min?

Ei 10 minuuttia musta ole nopeasti. :lol: Minuutin munat on nähty, siihen verrattuna tuo 10 minuuttia on jo ihan luksusta! :D

Mutta juu, itse en saanut ekalla kerralla orgasmia, eikä se mitenkään epänormaalia ole (vaikket saisi vielä kymmenennellä kerrallakaan). Tuskin moni pystyy uuden, jännitävän asian edessä heti rentoutumaan täysin.
Muutamat poikuudet kun olen vienyt, niin on niissä miehissäkin eroja. Jollain se on onnettomasti minuuttissa ohi, toinen jaksaa kauemmin. Riippuu mistä roikkuu..

eemia

Ei se ekalla kerralla lauennut enkä minäkään. Mutta toisella kerralla kylläkin ;) ajasta on vähä paha sanoa mutta oisko joku 10-15 minuuttia. Jos harrastaa seksiä aika menee jotenki todella nopeaa eikä sitä aina ees tajua :)

zera

Poika laukes varmaan jossain parissa minuutissa, itse en saanut orgasmia. Sattui vaan perkeleesti. Johtu varmaan siitä, että ei meillä ollut ees kunnollista esileikkiä :D

marimma

Mä oon koittanu tota otsikkoa pyöritellä, mut kun en oo ihan perillä haetaanko tässä itsekunkin kumppanin kohdalla tapahtunutta ekakertaa, vaiko sitä jossa ite oli neitsyt (oli toinen tai ei) jaja.. Nii. Mitenkäs sen sit otsikoks muotoilet? :lol:

olematon

Mä oon ajatellu tän niin että kyse olis siitä ekasta kerrasta mikä kullakin parilla on yhdessä se ensimmäinen :D ja että kuin kauan sillon poika kesti vai kestikö :lol:

shazzer

Mietin samaa kuin marimma että kumpaa tässä haetaan, vastasin kuitenkin niin että mielessä oli oma se ihan eka kerta kun lähti neitsyys.

Anteeks mullakin vähän alko naurattaan tuo kirjoitusvirhe pikaystävä :lol:

marimma
olematon
Mä oon ajatellu tän niin että kyse olis siitä ekasta kerrasta mikä kullakin parilla on yhdessä se ensimmäinen :D ja että kuin kauan sillon poika kesti vai kestikö :lol:

hmm.. "Laukeaminen teidän ensimmäinen kerrallanne?"
Kuulostaakohan se ihan pölölle muitten kun mun korvissa :lol:

esiska

Eka kerta oli exän kans ja eihän se kauaa kestäny, koska pojalla oli valehtelematta niin paksu muna etten sormia saanu sen ympäri kokonaan (16-vuotiaana) :shock: Ja kun se sitten yritti sisään ,niin minä vain valitin ja huusin (josta se luuli että hyvältä tuntuu) Pyysin kokoajan lopettamaan, ja vastaus oli aina "odota nyt ei mee kauan, kyllä kohta tulee" Lopulta työnsin jätkän pois. Eli olisko ollu jotain 15min tuskaa :? SItten "sain luvan" hoitaa homman käsillä loppuun kun en antanu. Ja minuunhan ei koskettu, paikat oli niin pirun kipeenä että melkein sai ontua :? eli en saanut, mutta poika sai käden kautta

Stacie

Ekalla kerralla kumpikaan meistä ei lauennut. Ei pystynyt tekemään sellaista vauhtia ahtauden ja kivun takia, että poikkiskaan ois lauennut :P :roll:

SweetDreams

Mielestäni eka kertani oli ihan jees. En itse tullut enkä nyt tarkkaan muista tuliko mieskään. Kiva kokemus. Mies tiesi mitä teki yms :lol: :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat