Naiset mikä saa teidät syttymään jos mies yrittää sitä ? - Seksi

inttipoika

Eli olisi kiva saada naisilta ensikäden vinkkejä, miten näin miehenä pitäisi toimia, kun menee sen oman kullan lua ja tekisi vähän mieli sitä jotakin ;)

Esimerkiksi toimiiko aivan perus hellä koskettelu ja näykkiminen kaulalle hyvin ja vähän tarkempia toimia miten siinäkin pitäisi edetä :) Jos vaikka saisi jokaiselta sen oman unelman "Miten mies sen tekisi minulle". Eli miten teidät todella saa syttymään :)

Tälläinen tuolla on joskus aijemmin ollut, mutta ajattelin päivitettyä versiota josko uusia juttuja tulisi ilmi :)

Itsehän siis olen armeijan leivissä (kuten nimestä voi päätellä) Ja olisi aina mukava lomille tullessa saada annettua sille omalla kullalla sitä hänen ansaitsemaansa parasta hellyyttä :)

Parin tarinan jälkeen voisin kirjoittaa sitten mitenkä itse tähän mennessä olen toiminut.

Kommentit (4)

riinaF

^ Siirrät kysymyksesi sinne ja voit saada uusia vastauksia. Samasta aiheesta ei aloiteta uutta aihetta, jos sellainen jo foorulta löytyy.

Celestia

^ Juuri noin. Kyllä ne uudet ja "päivitetyt" jutut löytää ihan samallalailla tiensä myös tuonne vanhaan ketjuun :) Sieltä ketjun viimeisiltä sivuilta löytyy myös ihan lähiaikoina kirjoitettuja uusia viestejä. Sinne siis jatkamaan.

[color=indigo]-Cel-[/color]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat