Mies muuttuu kylmäksi seksin jälkeen - Seksi

Mustakirahvi

Eli ongelma on se, että miehen kanssa seksiä harrastettuamme tämä muuttuu suorastaan välinpitämättömäksi. Aikaisemmin mies ei ole käyttäytynyt näin, muutama kuukausi sitten ensimmäisen kerran.

Hän useasti lauettuaan saattaa minut käsipelillä loppuun - sanaakaan sanomatta. Ennen omaa laukeamistaan hän on hellä ja välittävä, ja sitten laukeamisensa jälkeen muuttuu jotenkin etäiseksi. Useasti hän hoitelee minut vähän "toisella kädellä" ja on poissaoleva. Oman tulemiseni jälkeen hän usein lähtee suoraan vessaan pesytymään ja jättää minut yksin sänkyyn makaamaan - sanaakaan taasen sanomatta.

Aikaisemmin mies saattoi seksin jälkeen jäädä sänkyyn "köllimään" kanssani, mutta ei enää. Useasti hän saattoi minulle lopuksi monta orgasmia, nykyään vain yhden - ja senkin varmaan velvollisuudesta. Jos vietämme aikaa yhdessä kahdestaan ilman seksiä, mies on välittävä ja hellä, mutta seksin jälkeen suorastaan torjuu minut.

Onko teillä kokemuksia, mielipiteitä tai neuvoja?

Kommentit (13)

flaps

ei ole kokemuksia moisesta. varmasti tekee henkisesti kipeää :/

suosittaisin suoraan nostamaan kissan pöydälle ja kysymään mieheltäsi että painaako hänen mieltään jokin, tai että onko tapahtunut jotain mikä vaikuttaisi hänen 'seksin jälkeiseen olemiseensa'.

onko teillä suhteessa muuten kaikki asiat kunnossa, onko elämässä ollut isoja muutoksia viime aikoina tai tulossa jotain mikä voisi painaa miehesi mieltä?

Sledge

Post coitum omne animal triste.

Paneminen tai rakastelu on henkisesti ja fuusisesti rasittavaa puuhaa, on ihan normaalia että jälkeenpäin on takki tyhjä. Usein varsinkin yhden illan jutuissa yhdynnän jälkeen tuntuu aika tehokkaasti tyhjältä ja surulliselta ja se vastapuoli virnistelemässä siinä vieressä vähintäänkin ärsyttää. Ei siinä paljon jaksa kauniita sanoja jaella, korkeintaan bussiaikataulun.

Mustakirahvi
flaps

onko teillä suhteessa muuten kaikki asiat kunnossa, onko elämässä ollut isoja muutoksia viime aikoina tai tulossa jotain mikä voisi painaa miehesi mieltä?

Kaikki meillä on kunnossa. Suorastaan loistavasti. Mies on useasti sanonut olevansa juuri nyt hyvin onnellinen ja hän elää kuulemma nyt "elämänsä onnellisinta aikaa". En löydä mitään syytä tähän käytökseen.

Ehdin jo miettiä pettämis vaihtoehtoa, mutta en nää sitä syynä. Tänään aamulla taas tapahtui sama juttu. Kun heräsimme mies helli pitkään ja kuiskaili kauniita asioita ja oli muutenkin "rakastava". Seksin aikanakin hän oli hellä ja huolehtiva, mutta huippukohdan jälkeen taas tapahtui sama juttu. Nieleskelin vain kyyneleet ja olin kuin en huomaisikaan tilannetta.

Täytyy varmaan kysyä mieheltä. Voihan se olla että kuvittelen vain.

flaps

hmm..aika jännä :/ ikävällä tavalla tietty!
kannattaa kysäistä, ei jää sitten kaivelemaan..ja jos kultasi vaikka ei tiedosta sitä niin jos nyt vaikka huomaisi kiinnittää sitten huomiota siihen mitenkä käyttäytyy :)

EverydayCasanova

Siemensyöksyn jälkeen tuntuu usein erittäin tyhjältä. Kaikki energia katoaa.
Väsyttää. Seksiä ei jaksa enempää. Käsillä tai suullakaan ei halua jatkaa.
Kumppani ei jaksa kiinnostaa. Mies käyttäytyy kylmästi jne.

Siksi kannattaa opetella erottelemaan orgasmi ja siemensyöksy. Se vaatii
paljon perehtymistä ja harjoitusta, mutta on sen arvoista. Samalla miehestä
tulee multi-orgasminen ja hän pystyy kontrolloimaan itseään paremmin.

Kun seksin aikana saa useita orgasmeja ejakuloimatta ollenkaan niin
tuntee jälkeenpäin itsensä paljon energisemmäksi kuin ennen seksiä.
Eikä silloin saa siemensyöksystä tulevia haittavaikutuksia joita tässäkin
viestiketjussa on lueteltu.

Eri kirjoista löytää paljon tietoa asiasta. Lisäksi olen suunnitellut
kirjoittavani blogiini ko. asiasta lähiviikkojen aikana.

En itsekkään uskonut täysin koko asiaa ennen kuin sen koin. Asia poikkeaa
aika radikaalisti perinteisestä länsimaisesta käsityksestä seksistä.
Lisäksi orgasmit ovat paljon voimakkaampia kuin ennen, nykyään lähinnä
hymyilyttää ne orgasmit, joita ennen sain. Olen muutaman kerran
pystynyt jopa saamaan halailusta, suutelusta tai katseesta multi-orgasmeja
erittäin vahvan tunneyhteyden ja läsnäolon avulla.

Rakkaudella,
Everyday Casanova

flaps

EverydayCasanova
kenties näin, mutta jos muutos on tapahtunut 'nopeasti' ja on toistuvaa, kyllä minäkin ihmettelisin. ja kyllä vaikka miten väsyttäisi niin ei tarvitse 'kylmäksi' ja 'etäiseksi' muuttua! ei sitä aina itsekkään jaksa löpötellä hirmuisesti mutta en kyllä etäisyyttä tahdo ottaa.

EverydayCasanova

Vaihtoehtoja on monia. Joko hän stressaa jotain asiaa elämässään niin paljon,
ettei ole läsnä, vaan päänsä sisässä. Tai sitten ongelma löytyy teidän suhteestanne ja silloin hän ei ole ihastunut sinuun yhtä paljon kuin
ennen. Jos asiat ovat jo menneet erittäin huonoon tilaan saatta hänellä
olla toinen nainen.

Kerro rehellisesti hänelle kaikista ajatuksistasi samalla kun katsotte
toisianne silmiin. Kysy sen jälkeen häneltä kysymykset, jotka haluat
kysyä ja anna hänen vastata. Keskustelkaa, vaikka viisi tuntia putkeen,
jos ei vähempi riitä.

Älkää syytelkö toisianne, vaan kertokaa avoimesti, aidosti ja rehellisesti
kaikista ajatuksistanne.

Keskustelu on ainoa tapa, jolla saat varmasti oikean vastauksen. Täällä
me voimme vain arvailla... :)

Rakkaudella,
Everyday Casanova

diian

Itselleni (toki olen nainen, mutta ehkä sama hyvinkin pätisi myös miehiin) tulee monesti laukeamisen jälkeen juuri tuollainen henkisesti kylmä olo. Ei aina, mutta useasti kuitenkin. Tulee sellainen olo ettei toinen saa enää koskeakaan ja joskus saatan tiuskia ja mököttää jonkin aikaa ihan syyttä suotta, mikä tuntuu itsestäkin ihan käsittämättömältä siihen nähden että olen juuri saanut.

En ymmärrä mistä se johtuu ja onpa kyllä tosiaan ihana kiitos kumppanille ( :? ) alkaa murjottamaan ja tiuskimaan. Jonkin aikaa ympärillä vain leijuu murheellinen kylmyyden ja ärtyisyyden pilvi. Joskus sitä vastaan jaksaa taistella ja olla asiallinen mutta aina ei. Ehkä miehilläkin voi olla sama juttu. Ja ainakaan itselläni kyseessä ei ole mikään ongelma kumppanin kanssa, koska tällaista tapahtuu (ja on kai aikojen alusta saakka tapahtunut) yksinänikin sormileikkejä harrastaessa. Orgasmia seuraa jotenkin saastainen ja murheellinen olo.

Kippu

Mun exä oli vähän samanlainen tapaus. Ei se varsinaisesti välinpitämätön tai kylmä seksin jälkeen ollut, mutta meininki oli just se, että lauettuaan itse se halusi vain "hoitaa homman äkkiä loppuun". Sen jälkeen äkkiä vaatteet päälle eikä enää mitään puhetta siitä mitä äsken tehtiin. Se harmitti mua useasti koska olisin kaivannut läheisyyttä seksin jälkeen. Tai että joskus olisi voinut vain jäädä siihen ja jutella kaikesta.
Onneksi nykyinen poikaystävä tuntuu olevan samoilla linjoilla mun kanssa (:

Mutta että tiedän miten tympeältä sen tuntuu :| Seksi on kuitenkin olla yhteinen ja intiimi juttu ja molempien pitäis siinä "saada" yhtä paljon, tai ei ainakaan kokea olevansa se vähemmän tärkeä..

Raffaela`

Tuo on tuttu juttu. Itselläni oli poikaystävän kanssa sama ongelma.. Ja sekin selvisi sitten siltä, kun tarpeeksi kovasti kysyin, että mikä häntä painaa. Niin eiköhän ne työ- ja rahahuolet olleet päälimmäisenä. Mutta silti hän tunsi "velvollisuudekseen" harrastaa seksiä ja olla lähellä. Ei se kovin kivalta tuntunut, mutta ajan kanssa saatiin asiat järjestykseen. Kunhan muistat vaan tukea ja keskustella miehesi kanssa. (:

Uskon, että tekin saatte asiat hoitoon.

Summer-

Mun mies alkaa pikku hiljaa mennä tähän suuntaan. Eilen se halusi seksin jälkeen vaan katsoa telkkarii vaikka mä siinä kainalossa yritin vähän sitä huomiota ja hellyyttä saada. Lopulta sitten mä kävin nukkumaan loukkaantuneena ja annoin sen tuijotella telkkarii. :?
Pitää alkaa seurailee tilannetta että jos tuota alkaa useimmin tapahtua niin ottaa sen sitten puheeksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat