Herättäminen seksillä. - Seksi

Lilian^^

Niin, eli oletteko ikinä heränneet siihen kun miehenne rakastelee teitä? Tai oletteko herättäneet miestänne näin?

Mitkä oli reaktiot? Pidittekö tai pitikö miehenne?

Sivut

Kommentit (33)

Riik-ks

Ei omassa suhteessa olla, mutta eräs ystävä oli herännyt siihen että mies laittaa häntä. Oli kuulemma tykännyt.

Itse en todellakaan tahdo tulla herätetyksi näin, enkä usko että komeampi puolikaskaan tahtoisi.

Nobeliski

No... miten sen nyt ottaa. Olen kyllä herättänyt tyttöystäväni hyväilemällä strategisesti ja kyllä se sillon sytytti. Vaaditaan vaan tuuria ja tietty sellasta kuudetta aistia että haluttaako sitä :wink:

Repale

Mun exällä oli tapana herättää miut suuseksillä, mutta lopetti sen kun yleensä nukahdin uudestaan kesken kaiken. :oops: Olen vaan aamusin niin väsynyt, että heräämiseen menee muutenkin tunnin verran. Muutenkin olen aamuisin niin äreä, että saatan ärähtää hyvinkin pahasti vaikka toinen olisi tarkoittanut vaan hyvää.
Nykyinen kulta on vihjaillut, että suikkari olisi mukava herätys, mutta mie en vaan kykene heti herättyäni. Oon muutenkin sikeäunisempi ja kulta on yleensä aina ennen miuta hereillä.
Aamuisin ei kommunikoida.

|Pride

Kokemusta ei löydy, mutten toisaalta haluaisikaan tulla herätetyksi niin. Tuskin poikaystävänikään, ollaan aiheesta sen verran juteltu :)
Tosin voisi olla mukavaa jos poikaystäväni jollain muulla tapaa joskus herättäisi minut eroottisesti ;)

Kiira

Ihana herätä siihen, kun kulta pienesti hivelee rintoja / reisiä / takapuolta. Tai painautuu lähelle niin, että tuntee kun toisella seisoo :) Sitten kun huomaa, että olen havahtunut, niin tulee sisälle ja rakastelee hellästi :roll: . Aamusta ei todellakaan jaksa mitään himo panemista, mutta tuo on ihanaa, ja mies tekeekin sitä todella usein. Mukavasti lähtee päivä käyntiin :) Itse haluaisin tehdä hänelle saman, mutta kun mies herää aina ennen minua :shock: :?

olematon

No siis, aamulla ei hirveesti kommunkoida :lol: Ja yleensä aamulla on kauhee vessahätäkin. :roll: Mut sellanen kiva halailu sun muu ois kyllä jees :) Mä saatan olla kiukkunenkin aamusta, jos mult aaletaan vaatia jotain heti ku saan silmät auki :lol: lisäks ois kiva jos vois vaikka pestä hampaat ettei henki haiskahda.

Beatriz

Minusta taas rakastelu on aivan ihanaa just aamulla. Me herätellään toisemme aika useestikkin hiplailemalla :) Elikkäs just sillain hissunkissun eka hyväillään selkää, mahaa, suudellan niskaa, kaulaa ja sitten siitä jatketaan alaspäin kunhan heräilee :wink: ihanata<3

En minäkään haluaisi herätä siihen että toinen on jo täydessä touhussa, koska tahon kyllä itse olla tietoisesti mukana
:roll:

Jaeniver

Kerran luulin, että poikaystäväni oli herännyt, mutta ei hän ollutkaan. Siinä ihan innoissaan ratsastelin ja mies huokaisee, että olipa ihana herätä tähän. Tuli kauhea hyväksikäyttäjäolo jokatapauksessa. :oops:

Cleeeopatra

Kerran ollaan kokeiltu tätä, rakas herätti minut hyväilemällä ja kun heräsin, niin suoraa toimintaa. Olihan se kivaa, mutta nukahdin aika lailla heti saatuani. Ollaan puhuttu siitä että jos saisin uudelleen tällaisen herätyksen. Rakas ite ei kuulemma niin välitä sellaisesta herätyksestä. Tosin minä oon kyllä kans aika sikeäuninen, että mut on tuollain vaikee saada ensinnäki hereille, sitten oikeaan tunnelmaan ja mahdollisesti antaa vielä orgasmi.. sitten kun oon saanu, ei saisi suuttua, jos nukahdan, kun en sille minkään mahda..

Esmeralda

kerran myöhään illalla oltiin miehen kanssa niin väsyneitä ettei hyväilyjä enempää jaksettu harrastaa, joten mentiin nukkumaan ilman seksiä. heräsin sit kuitenkin keskellä yötä kun mies alkaa lusikka-asennossa hyväillä ja aikomus tulla sisään on kyllä aika selvä. mäkin oon innokkaasti mukana aika yllättyneenä, ja antaudun heti vietäväksi. muutaman minuutin mies siinä pökki ja ihan yhtäkkiä vetää ittensä pois, mutisee jotain todella epäselvää ja kääntää kylkeä. kohta jatkuu vielä kuorsauskin.

aamulla kysäsin että mitähän oikein yöllä tapahtu, ja selitän koko tapahtuman. Mies ei muista mitään, mutta sanoi kyllä että näki sinä yönä aika kiihottavia unia... :D

shazzer
Tsein
Saattaisin suuttua, jos heräisin siihen, että pää hakkaa sängynpäätyyn ja toinen jyystää kuin kani.

Hahhaa, kiitos päivän nauruista! :lol:

Muttasiis pieniä hyväilyjä ja kosketteluja pitkin vartaloa joka saattaa johtaa pidemmällekin :arrow: paras herätys!
Tuota koskettelua tapahtui tääkin aamuna mutta molemmat simahti kesken koskettelujen :lol:

Kippu

Enpä ole pahemmin edes ajatellut. Mutta vois se olla hauskaakin. Eka ajattelin että ei, koska 1) musta tuntuu että näytän nukkuessa tosi pöljältä, mulla on takuulla suu auki tai retkotan oudossa asennossa ja 2) tunnen usein aamuisin näyttäväni karsealta :D Okei, ei nuo asiat nyt mitään suuria ahdistuksen aiheita ole. Ja ehkä en sit ajattelisi noin, jos mies tosissaan joskus herättäisi "se" mielessään.. Hmm mut en usko että tulee tapahtumaan :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat