Yölliset 'uniorgasmit' ? - Seksi

|Pride

Mieleeni juolahti tässä että, onko kovinkin yleistä naisilla saada tuollainen yöllinen orgasmi ? Itse olen kokenut useita, ja kiinnostaisi tietää muidenkin kokemuksista :)
Kertokaas, millaista se on ollut ... mistähän se mahtaa johtua ? :shock:

Sivut

Kommentit (25)

Msuh

Jossain ketjussa taisin tästä aiheesta jo pistääkin viestin, liekö tällainen toinen olemassa jo vai oliko se jokin ihan muu? :-k

Minun käsitykseni mukaan ilmiö on melko yleinen, mutta naisilla silti harvinaisempi kuin miehillä. Jotkut eivät koe tätä koskaan tai eivät tiedä / muista kokeneensa. Aikaisemmin ajattelin, kuinka naiselle voi olla mahdollista saada orgasti koskettelematta itseään, mutta tässä jokin aika sitten se kuitenkin pääsi tapahtumaan :D Muistaakseni näin miehestäni melko irstasta unta ja yhtäkkiä heräsin melko voimakkaaseen orgasmiin 8-[ Nukahdin uudelleen saman tien. Aamulla luulin nähneeni unta, mutta sama on toistunut tämän jälkeen useita kertoja, joten totista totta se taitaa olla :D

Kaipa se johtuu vain unien todentuntuisuudesta. Ihan tosissaan luulee sekstailevansa tms. ja sitten laukeaa. En mitään muutakaan selitystä keksi.

|Pride
Msuh
Jossain ketjussa taisin tästä aiheesta jo pistääkin viestin, liekö tällainen toinen olemassa jo vai oliko se jokin ihan muu? :-k

Pahoittelen jos näin on :|
Mutta niin, minäkin olen herännyt siihen, voimakkaaseen orgasmiin keskellä yötä ja tosiaan tuntui oudolta kun ei ollut kosketellut itseään :D
Kertaakaan en ole muistanut aamulla mitä unta olen nähnyt, joten 'motiivini' moiseen taitaa olla edelleen hukassa :shock:

Msuh

^ En tiedä, muistan varmaan ihan höpöjä tuon toisen ketjun suhteen :) Taisi vain käsitellä jotain seksiunia.

Kyllä uskon tuon sinunkin yöllisen orgasmin liittyvän johonkin eroottiseen uneen. Tuskin kukaan ihan lampaita laskiessa pääsee tulemaan :D

|Pride
Msuh
Tuskin kukaan ihan lampaita laskiessa pääsee tulemaan :D

Heh :D hyvin sanottu ^^ Sillä en usko minäkään. Olisi vaan kiintoisaa tietää mitähän unia sitä on nähty ;)

Tapsu

Oon nyt jo muutaman kerran nähny unta jonka aikana oon sitten saanut orgasmin. Aina muistan unen sillä hetkellä, tiedän melkeenpä että se on unta, ja tiedän senkin että kohta laukean. Muistan usein vielä jälkeenpäinkin, ja kuinka hyvältä se tuntui. Se on jotain niin ihanaa tavallaan, kun ei ees tee mitään ja silti tulee, tuntuu älyttömän ihanalta.
Jos joskus käy niin että en laukeakaan ja sitten yrittää hoitaa homman kotiin jälkeenpäin käsipelillä niin eihän se tunnu yhtään niin hyvältä kuin unessa saatu orkku.

Minä siis ainakin koen näitä ja nautin :wink:

direniyor
Tapsu
Oon nyt jo muutaman kerran nähny unta jonka aikana oon sitten saanut orgasmin. Aina muistan unen sillä hetkellä, tiedän melkeenpä että se on unta, ja tiedän senkin että kohta laukean. Muistan usein vielä jälkeenpäinkin, ja kuinka hyvältä se tuntui. Se on jotain niin ihanaa tavallaan, kun ei ees tee mitään ja silti tulee, tuntuu älyttömän ihanalta.
Jos joskus käy niin että en laukeakaan ja sitten yrittää hoitaa homman kotiin jälkeenpäin käsipelillä niin eihän se tunnu yhtään niin hyvältä kuin unessa saatu orkku.

Minä siis ainakin koen näitä ja nautin :wink:

Yhdyn (:D) tähän kommenttiin, samoja kokemuksia

minnaX

Mulla käy usein niin että nään unta ja olen juuri saamasaillani sen orgasmin mutta jostain syystä se ei sitten lopultakaan tule. Ja yleensä seuraavana päivänä olen niin halukas että joskus oikein itseäänkin pelottaa...

Paitsi yksi poikkeus tapahtui tuossa vähän aikaa sitten kun tulin unissani kolme kertaa. Se onkin varmaan ainut kerta :?

Hilavitkutin

Minäkin olen päässyt nauttimaan näistä aika useaankin otteeseen :)

Ja hei tuohon Msuh :n kommenttiin orgasmin motiiveista; itse olen lauennut ilman seksiunta parikin kertaa. Ihmettelin aamulla että oliko se uni, jossa järjestelin tarroja tarravihkoon (tätä mitä tehtiin pienenä) niin ihanaa :D Muistan vielä miten katselin kukkatarroja, ja sitten sain orgasmin. Ja ei, minulla ei ole tarrafetissejä.

Esmeralda

maailman ihanin tapa herätä yöllä :D

ite olen kyllä aina nähnyt seksiunia, ja muistan ne vielä aamullakin. Outoja ne saattaa kyllä olla... mutta aina niihin liittyy voimakasta kiihottumista.

olematon

Oon nähny unta kyllä enkä oo ollu satavarma että oonko tullut vai en. :roll: Siis oon joskus heränny sen jälkeen että oon nähnyt ainakin unta missä oon tullu, mut en oo varma oonko tullu oikeesti :D

Celestia

Kerran oon päässyt kokemaan tämän, niin että muistan sen. Voihan se olla että oon useamminkin kokenut, mutta en oo sit vaan muistanu sitä aamulla. Olihan se aika jännää, heräsin keskellä yötä varmaan useampaan otteeseen siihen ihanaan tunteeseen ja unenpöpperöissäni vähän ihmettelin että mitä ihmettä, mutta nukahdin sit aina saman tien uudestaan :D Aamulla luulin aluksi että tapahtunut oli unta, mutta sit tajusin että tottahan se, olin vaan tainnut sit nähdä vähän seksipainotteisia unia :)

ena

Pari kertaa näin on käyny silleen että muistan ja molemmat on ollu aamusta silleen että oon jo vaikka kerran käyny hereillä, mutta sitten jatkanu nukkumista. Olin kyllä ekalla kertaa aamulla tosi yllättyny :shock: :)

Deify

Eilen yöllä heräsin orgasmiin, ekaa kertaa! Heti ensimmäisenä muistin tämän ketjun ja oli pakko tulla tarkistamaan että voiko se olla mahdollista vai oliko se vain hyvää unta. :lol:

shazzer

Olen huomannut tätä tapahtuvan usein kun nukun poikaystävän vieressä. Toissayönä viimeksi. Ja orgasmit ovat todella voimakkaita, kysyinkin vasta poikakaverilta onko hän kuullut minun puhuvan mitään unissani. Ei ollut onneksi :lol:
Ja joku yö takaperin sain kunnon multiorgasemeja unissani. Ja poikakaveri vieressä. Se oli erikoista, koska muutenkin jos seksiä harrastaa mulla on vaikeuksia saada edes se yksi.

Ruukkukaktus

Eipä siihen aina mitään seksiunia tarvita.. tulin ensimmäisen kerran unissani suunnilleen 10 vanhana. Unessa katsoin värikästä kuvaa ja yhtäkkiä tulin :D hätkähdin hereille, sammahdin uudestaan ja palasin samaan uneen (ahne?), jossa menin näyttämään kyseistä kuvaa ystävälleni ja kun katsoin sitä uudestaan, tulin jälleen. Sen jälkeen olen tullut kyllä myös seksiunista, mutta useimmiten unet on neutraaleja ja toisinaan jopa kieroutuneita. Joskus tuli parikin kertaa viikossa unissani, nykyään vain kerran kuussa ( :? ).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat