Miesten anaaliorgasmi - Seksi

caddy

Olen siis lukenut tästä miesten "g-pisteestä" oikeaa nimeä en tälle tiedä. Haulla en löytänyt tähän aiheeseen? siaitsee siis miehen peräaukossa n. 5cm syvyydessä vatsan puolella? joku kokeillut miehensä kanssa? mitä tykännyt? :)) Tai oletko edes kuullut tästä?

Kommentit (15)

SunLion

[color=red]sinruid..modet voi hoitaa tollaset huomautukset yksärillä....oma avataresikin on melko iso :D

ja aloittajalle...upittaminen ei oo kauheen suotavaa jo samanpäivän aikana :shock: [/color]

marimma
Emmily_
Ois kyl kiva tietää toimiiko oikeesti ja toimiiko kaikilla miehillä.. Tosin en kyl usko et toi mies suostuis ees kokeileen..

Meillä muuten mies sano seksin jälkeen (sellasen kerran jälkeenkun yritin selvittää tätä mysteeriä) että hän luulee sen olevan välilihalla :lol: Teki kuulemma niin paljon värinää ja tärinää ettei usko sieltä rööristä itestään löytyvän vastaavaa "pallukkaa" :D
Noh, etsintä edelleen siis käynnissä mutta hyvin harvakseltaan :D

Emmily_

Cosmossa sitä ainakin tuntuu olevan joka numerossa että miehen g-piste sijaitsee välilihan alueella..
Kerropas marimma, mitä sille tarkalleen pitäis tehä..? Ja voisko sitä jotenkin kokeilla vaivihkaa vaikka samalla kun antaa suuseksiä..? :)

marimma

Voi miten sen selittäis..
No ei siihen tarvii kun yhtä tai kahta sormea, ja liikuttaa niitä pehmeesti ja kevyesti aina siitä peniksen varren juuresta (ei siis vasta kassien alapuolelta) peräaukon "kauemmalle" reunalle. Ja vähän niinkun kiertäis sellasta tosi kaposta soikioo, eli ei suoraa hinkkausta vaan vähän kaartaen :) Ja sit kun alkaa löytyy se oma tahti, tapa ja muu niin esim. peräaukon kohdilla painaa hitusen merkityksellisemmin tai siinä missä tuntuu että mieheltä löytyy se oma piste :) Se tapa jolla pitää sitä ärsyttää voi vaihdella joka kerta, koska en mä itekkään kyllä tykkää jos aina tehdään samalla tavalla.
Salaperäsesti, kevyesti, nopeemmin, sormet "sivusuunnassa" kulkemassa tuota väliä ja väliin "suorassa linjassa". Välillä kourasta ja mennä ihan varren päähän asti ja palata kiertotietä takas. Esim. reisiä pitkin niinsanotusti kutitellen, eli tosi kevyesti sivellä..

Ei kannata liikaa kuunnella toisten neuvoja :D Mutta siis näin meillä löytyy se "huokauspiste" ja tää hyvin usein ihan keskenäänkin riittää saamaan miehen siihen pisteeseen ettei paluuta takasin enää ole :lol:

Vierailija

olen bi-mies ja mul on jotenkin herkkä eturauhanen koska olen saanut useasti anaalistimuloinnen kautta orgasmin.

Muutaman kerran silleen että nainen on "pannut mua" paksulla dildolla (jossa aika iso pää/terska). Vaatii että vetää suht kovalla tempulla tasaiseen tahtiin ja dildon pää työntyy eturauhasta kohti.

myös yhdynnässä olen saanut kun miehellä ollut aika iso (16-18cm, paksu) ja kivikova kulli. Joko takaapäin tai joskus jopa ratsastaen.
Kun kulli (tai dildo) osuut tasaiseen nopeaan tahtiin eturauhaseen (oletan) niin saan hyvin nopeasti orgasmin.
Pari kertaa saanut jopa monta orgasmia saman yhdynnän aikana.

Eturauhasen orgasmi on upea, koko kropassa tuntuva syvä orgasmi.
kulli on sen aikana löysä, ja sieltä valuu hyvin kauan jonkinlainen sperma/kiimamehu sekoitus.

Vierailija

Tuo on totta, eturauhas orgasmi tuntuu koko vartalossa ja tuntuu, ettei sen jälkeen vartalon värinästä tule loppua. Kulli on tosiaan velttona ja siemensyöksy alkaa jo ennen varsinaista orgasmia ja on huomattavasti normaalia orgasmia runsaanpaa. olen kyllä sitä mieltä, että kannattaa ehdottomasti kokeilla, joko yksin dildolla tai sitten partnerin kanssa.

Vierailija
Vierailija: caddy

Olen saanut sellaisen...

Olen siis lukenut tästä miesten "g-pisteestä" oikeaa nimeä en tälle tiedä. Haulla en löytänyt tähän aiheeseen? siaitsee siis miehen peräaukossa n. 5cm syvyydessä vatsan puolella? joku kokeillut miehensä kanssa? mitä tykännyt? :)) Tai oletko edes kuullut tästä?

Vierailija

Aion tänään kokea anaaliorgasmin dildon avulla. Olen kyllä kokenut anaaliorgasmin dildon avulla jo aiemminkin. Kullista tosiaan valuu valtava määrä spermaa kun saa anaaliorgasmin. Mahtava tunne.

Vierailija

Meillä on mies ainakin tykänny siitä ku esim. suihin otossa, just viime metreille hieroo välilihaa samalla ku ottaa suihin ja runkkaa samalla. On taannut monet huokaukset ja orgasmit hänelle 

Sini Hki
Seuraa 
Liittynyt18.7.2014

Kyllä on etsitty sitä pistettä mutta ei ole tarkkaa sijaintia löytynyt. Jos hieron miestäni dildolla samalla kun otan suihin niin laukeaa melkein heti ja jään itse ilman kovaa kalua.

Vierailija

Kyllä ainakin itellä jos on esim nexus rude boy tai aneros g-spot stimulaattori anustappi pepussa niin laukeaa ihan eri tavalla... mälliä tulee puoli desiä eikä kouristelu lopu millään... <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat