Kiittääkö kumppanisi seksistä ? - Seksi

|Pride

elikkäs, kiittääkö teidän kumppaninne seksistä teitä sen jälkeen ?
Itselläni on romanttinen mies, ja hän aina seksin jälkeen haluaa kiittää minua, sanoo 'kiitos kulta, se oli ihanaa' tai jotain vastaavaa, ja se on minusta erittäin romanttista :) se saa tuntemaan itsensä paljon arvoiseksi ja rakastetuksi, myös halutuksi.
Itse kiitän rakastani myös, sillä haluan että hänkin tuntee samoin.
Olisi kiva kuulla teidän muiden kokemuksista asiasta ... :wink:

Sivut

Kommentit (38)

Merilyn

hahahah ei kiitellä! xD en ole suhteessa mutta en kyllä ole koskaan ketään kiittäänyt. Kerran yks mies kiitti mua ja se oli mun mielestä helvetin outoa. Tuli sellanen olo että "annoin" hänelle, vaikka ihan molemminpuolistahan se oli kuitenkin.

Celestia

Ei kiitä, enkä kiitä itsekään. Joskus saatetaan sanoa jotain kehuvaa tyyliin "vau, oli tosi ihanaa" tms., mutta kiittely tuntuis jotenkin oudolta :D Yleensä ei edes tarvi mitään sanoja kun toisen ajatukset ja nautinnollisen olon pystyy näkemään pelkästään naamaa ja ilmeitä sekä eleitä katsomalla :)

Baby-G
Merilyn
Tuli sellanen olo että "annoin" hänelle, vaikka ihan molemminpuolistahan se oli kuitenkin.

Joo, samanlainen olo tulis varmaankin myös :D
Ei meilläkään kiitellä. Kehutaan kyllä "Olipa siistii"-tyyliin joskus mut ei siis tollasta..

JJEMMY

En oo ikinä kiittäny, eikä muistaakseni kukaan miuakaan oo kiittäny. Tulis vähä hassu olo jos joku heittäis et "Kiitos!". Ei oo ihan miun juttu...

minnaX

Meillä on aika usein tapan kiitellä suuseksin jälkeen, siis silloin kun se EI tapahdu "tavallisen" seksin yhteydessä vaan kun esim. menkkojen aikana en seksiä halua itse mutta usein tyydytän mieheni suulla. Mutta muuten ei kyllä tule kiiteltyä, vaan juurikin sellaista että "vau, tuntuipa se hyvältä" aktin jälkeen.

TaskuMyy
JJEMMY
En oo ikinä kiittäny, eikä muistaakseni kukaan miuakaan oo kiittäny. Tulis vähä hassu olo jos joku heittäis et "Kiitos!". Ei oo ihan miun juttu...

[color=green]Ja tulis semmonen outo fiilis, että ko ois saanu toiselta..ööh.. jtn vähän niinko ko sais lahjan josta kiittää :shock:
Ihanko ois antanu toiselle vain koska toinen haluu tms.. En osaa selittää :lol: [/color]

olematon

Mulle tulee kiittämisestä mieleen et vähän ku nousis ruokapöydästä ku lähtee lakanan välistä :lol: Siis voihan sitä jutella et milta tuntu mut kiittely ois vähän outoa mun mielestä. :wink:

enkelin

eipä oo kyl ollu mullakaan tapana juuri kiitellä, ainakaan siten, että käyttäisi nimenomaan sanaa kiitos. :D mustakin se tuntuis jotenkin hassulta sanoa, kiitti, oli kivaa :) ihan kuin ei ite ois tehny mitään...

salainen L

Minä kyllä kiittelen, kun on saanut oikein oikein olan takaa, eksä siihen opetti. Nykyinen kyllä naureskelee ja hakkaa päätä tyynyyn, mutta toisaalta hänen tyytyväinen ja onnellinen naamansa kyllä ajaa sen kiitoksen ääneen sanomisen.

Nyytikki

Ei kiitellä vaan kehutaan miten kivaa oli tai muuta... varsinaista "kiitos" -sanaa harvemmin tulee käytettyä :) mutta kaipa tuo kehuminenkin kiitosta on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat