Seksisuhteet - Seksi

rakaskulta

Pahoittelen jos tästä aiheesta on jo topic... ;P

Eli siis, tilanne on seuraava. Miehelläni oli suhde (ennen minua tietysti) erään naisen kanssa. Hän väittää että se oli pelkkää jyystöä kännispäiten. Itseäni kuitenkin mietityttää, että kun ensimmäinen kerta oli jo 3 vuotta viimeisestä kerrasta, se koko aika vaihtelevin väliajoin, joskus 2 kertaa kuukaudessa, joskus ½ vuoden tauon jälkeen... Niin mitä tuo oikein on? Onko se todella pelkkä seksisuhde? Mieheni on todella vaikea puhua tästä asiasta, hän katuu sitä niin paljon. :( Siksi kysyisinkin teiltä cosmolaiset, että miten itse suhtautuisitte tähän.. uskoisitteko että on pelkkää seksiä ollut? Hän väittää ettei ollut edes hyvää, vaan siksi vaan kävi siellä kun ei ollut muuta tarjolla...

Kommentit (9)

jemppa

joo tästä aiheesta taitaa olla topic muualla, mutta tosiaan siis ukolle tää on todennäköisemmin ollut vaan kännispäissään seksisuhde.

siis tosiaan sillon mennyt muijan luo kun tehnyt mieli ja muualta ei oo saanu.

eli tuskin on muija merkinnyt ukollesi enempää :)

aapo
rakaskulta
Niin mitä tuo oikein on?

- Luulen, että seksisuhde.

rakaskulta
Onko se todella pelkkä seksisuhde?

- Asiassa saattoi olla myös mukana muuta kuin seksiä.

rakaskulta
uskoisitteko että on pelkkää seksiä ollut?

- Uskoisin, että seksiä on ollut.

:roll:

des

Kuulostaa seksisuhteelta. En vaan oikein tajua, että mitä se sinua liikuttaa a) oliko seksi hyvää vai huonoa b) minkälaatuinen suhde heillä oli? Ja tuskin mies tuon suhteen laadusta valehtelisi, ja miksi niin tekisikään? Luulisi kertovan mielummin suhteen olleen seurustelusuhde, jos se sitä oikeasti olisi ollut.

TaskuMyy
rakaskulta
Kyllä, totta on että kärsii. Parempi vaan unohtaa juttu, oli mitä oli.. kiitos teille =)
[/quote]
[color=green]Onhan se toki vaikeaa unohtaa, sen ymmärrän. Mutta siin tietyllä tapaa parisuhde kärsii kun mietit koko aika heitä :roll:
Yritä vain keskittyä teihin, ja unohtaa se miehen seksisuhde :wink: [/color]

olematon
TaskuMyy

Yritä vain keskittyä teihin, ja unohtaa se miehen seksisuhde :wink: [/color]
Niinpä! Näytä sille että sä olet paljon parempi valinta ku randömi seksisuhde :)

rakaskulta

Juu, ja siis mun takia mies tuon suhteen lopetti, ja meillä suhde ei kyllä alkanut seksistä :wink: Enkä pelkää että mies tuon takas ottais, ei todellakaan! Ja no, ehkä olisin jostain jo kuullut että he oikeasti seurustelivat, ja totta tosiaan, kyllä kai mies nyt myöntäisi mieluummin että se oli oikein rakkaussuhde! :P Kiitos teille rohkaisustanne :) Nyt yritän toden teolla unohtaa koko asian ja keskittyä nykypäivään. Huithait vanhoille sekstailuille :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat