Penisten ulkonäkö - Seksi

Frankie

Tälläinen aihe tänään:
Onko sinusta penis kaunis? Oletko tavannut rumaa penistä? Minkälainen penis sinusta on kaunis?

Aihe nousi mieleeni kun katselin uuden kumppanini penistä. Ennen ei ole sellaista tullut vastaan: valkoinen mies, musta penis. Tai enemmänkin harmaa ja ryppyinen...
Järkytyksen jälkeen aloin miettiä "tapaamieni" penisten ulkonäköeroja.

Onko kukaan koskaan ajatellut, että kumppanin penis on todella "kaunis"? En tiedä voiko sanoa, että penis on kaunis, mutta minulla oli ainakin edellisen kumppanini kanssa rakkaus-suhde myös hänen penikseensä :D
Se oli juuri sopivan kokoinen, sileä, karvaton, pehmeä, "pirteä", raikkaan värinen... Kaunis. Ja nyt harmittaa kun uuden kumppanin penis ei ole yhtä kaunis vaikka kaikki muu olisikin "parempaa".

Sivut

Kommentit (65)

jozz

Hmmm... En nyt ehkä sanois että penis olis kaunis, mutta tottakai se näyttää kiihottavalta, varsinki erektiossa =D mulla ei kyllä oo kokemusta kovin monesta vehkeestä, mutta nii, ehkä enemmän komea kun kaunis :lol: kyllä mä ainaki oon tyytyväinen oman miehen peniksen väriin ja kokoon ja muuhun x) ja tärkeintä kuitenki ehkä se miten se toimii ja miltä tuntuu ku se miltä se näyttää ;)

lunacracker

No siis when it boils down to it niin onhan se aika hemmetin ruma elin :D joskus suihkun jälkeen kun on puhdas ja kuiva ja semmoinen.. hyvä olo niin pystyn kelaamaan et onhan se ihan kaunis :D Mut ei se yleensä oo ekana mieles et wau mikä taideteos!

Toveh

Tässä juuri kerran mietin tätä. :lol: Tai mietin vaan ja "ihastelin".

Mielestäni kumppanini penis on kaunis/komea. Ja ihana ja kiihottava tietysti.
Juuri noita asioita; täydellisen kokoinen, sileä, karvaton, pehmeä, raikkaan värinen... Ei mitään valittamista, en voisi kuvitella mitään parempaa! :D

Parhaimmillaan ehdottomasti suihkun jälkeen ja kovana :D Kyllä niitä ällöttäviäkin m*lkkuja on nähty, joo. Yäk. Vaikka toimii kai nekin jotenkin.

BabyPhat

Hauska keskustelu! :D
Exällä oli erikoisen muotoinen, sellainen keskeltä paksu kapistus :D Ei se kyllä kaunis ollut. Ei pippeli voi olla kaunis, mielummin ehkä komea tai haluttava tms., mutta että kaunis? Eeeei :D

:D

olematon

Mulla nyt ei ole tosiaan isoa vertailukohderyhmää... :roll: Mutta. Kauniista mä en tiedä mutta tuota. Varmaan aika sama, kuin että joidenkin mielestä naisen jalkoväli on kaunis. Ihan normaaleja vehkeitä sitä on varmaan tullu katseltua, eksällä oli vähän kaarevahko elin :D mun mielestä "ideaali" penis olis karvaton, sileä, raikkaan värinen, mitä näitä nyt on täällä jo mainittukin, aika pitkälti samat. Mutta varmana näitäkin on tosiaan monen laisia.. Jotenkin mulle tuli tässä mieleen tää ympärileikkaus-asia. Mä en oo tosiaan koskaan nähnyt sellaista penistä mikä ois ympärileikattu :D luulenkin, että se ois mun mielestä jotenkin outo, ainakin aluksi.

lunacracker
olematon
Mulla nyt ei ole tosiaan isoa vertailukohderyhmää... :roll: Mutta. Kauniista mä en tiedä mutta tuota. Varmaan aika sama, kuin että joidenkin mielestä naisen jalkoväli on kaunis. Ihan normaaleja vehkeitä sitä on varmaan tullu katseltua, eksällä oli vähän kaarevahko elin :D mun mielestä "ideaali" penis olis karvaton, sileä, raikkaan värinen, mitä näitä nyt on täällä jo mainittukin, aika pitkälti samat. Mutta varmana näitäkin on tosiaan monen laisia.. Jotenkin mulle tuli tässä mieleen tää ympärileikkaus-asia. Mä en oo tosiaan koskaan nähnyt sellaista penistä mikä ois ympärileikattu :D luulenkin, että se ois mun mielestä jotenkin outo, ainakin aluksi.

Ne onkin vasta oudon näköisiä :D Anteeksi hirveäasti jos jonkun poikaystävällä on :D Ympärileikatut on pienemmän näköisiä kans, jos nyt tälleen materialisteiks mennään.. :D

riinaF

Kyllä keskivertomiehen vehkeet ainakin keskivertonaisen elimet voittaa 100-0 :D Poikkeuksia toki suuntaan ja toiseen, mutta noin niinku yleensä.

En kyllä osaa sanoa millainen ois "kaunis" vehje, ei oo tota kokemusta kuin kahdesta enkä oo ikinä tullut ajatelleeksi koko juttua :D Mutta muiden sanomia juttuja komppailen, karvaton ja sileä nyt ainakin.

Mulla menis kyllä pasmat ihan sekaisin, jos tulis ympärileikattu vehje eteen :D

marika_

Omalla miehellä on oikein passeli: hyvän kokoinen, hyvän värinen, hyvän muotoinen ja kaikkea, samoin useammat muutkin vastaantulleet ovat olleet periaatteessa aika "valiotavaraa", mutta koskaan en ole varsinaisesti peniksestä kiihottunut ulkoisesti. En olekaan ikinä tajunnut naisia jotka runkkaavat ja katselevat jotain pippelinkuvia :D Tai siis en vain osaa ymmärtää, koska en siitä itse mitään saa.

Eli en mä nyt sanois että ykskään penis on kaunis tai varsinaisesti sinällään kiihottavakaan, tai ainoa mikä mua siinä sytyttää on se ajatus siitä että miehellä seisoo mun takia ja se tieto siitä että miestä himottaa, ei siis todellakaan se itse penis.
Ehkä oon sitten vähän outo tän suhteen, koska muuten olen varsin visuaalinen, myös seksissä.

SinRuid

Täytyy nyt kommentoida tuota ympärileikattua munaa, ette välttämättä edes huomaisi jos sellainen vastaan tulisi. Ympärileikattu on sitä paitsi puhdas. Ei keräänny pahan hajuista/makuista tahnaa esinahan alle. Ja miten niin näyttää pienemmältä? :roll:

Muttamutta. On tullut nähtyä rumia kikuleita. Keskeltä paksuja, kärjestä suippoja, kieroja ja mitä vielä.

Frankie
SinRuid
Täytyy nyt kommentoida tuota ympärileikattua munaa, ette välttämättä edes huomaisi jos sellainen vastaan tulisi. Ympärileikattu on sitä paitsi puhdas. Ei keräänny pahan hajuista/makuista tahnaa esinahan alle. Ja miten niin näyttää pienemmältä? :roll:

Muttamutta. On tullut nähtyä rumia kikuleita. Keskeltä paksuja, kärjestä suippoja, kieroja ja mitä vielä.

Toi olikin aika hyvä, itse en edes ajatellut asiaa enkä varmasti edes huomaisi ellen sitten kauan olisi katseluetäisyydellä.

Kärjestä suippoja? Eikö ne kaikki ole? Tässä tulee ongelmaksi kielikuvat.

Joku puhui siitä ettei kiihotu peniksestä itsestään vaan oikeastaan siitä, että mies on kiihottunut hänestä.
Tämä on tietysti totta, onhan se imartelevaa.
Mutta itse saatoin joskus edellisessä suhteessa herätä siihen, että mietin kumppanini penistä aamuseisokissa. haha. Kuulostaa muuten aika pahalta, mutta näin kävi. Se oli vain upea ja aina kun olin kiinnostunut kumppanistani sillä tavalla, olin iloinen, että hänellä oli niin hieno penis.

Voiko "huono", eli erilainen ehkä ruma, penis haitata suhdetta pahastikkin? Oletko koskaan joutunut jättämään miestä/poikaa vain peniksen ulkomuodon takia?

Frankie

Kamalaa huomata haaveilevansa ex-poikaystävänsä peniksestä enemmän kuin pojasta itsestään. Tietenkin parempi asia uuden suhteen kannalta... Ehkä?

Jaeniver

Omalla miehellä on erittäin hyvännäköinen penis. Sopivan paksu, pitkä, värinen ja makuinen.

Olen useasti huomannut jääväni tuijottamaan hänen penistään ja on kyllä noloa kun hän sen sitten huomaa. En sitten tiedä miten minun tuijotteluihin suhtautuu kun ei ikinä sano siitä mitään. :oops: :lol:

Merilyn

mun mielestä penis on jännittävän näköinen, ei niinkään kaunis. No ehkä komea jossain määrin.

Paras on sellainen suurehko, ainakin tarpeeksi paksu, ja terskan täytyy ehdottomasti olla paksumpi kuin varren, suipot terskat eivät ole niin kivoja :/. Ruskettunut penis parempi kuin pelkkä valkoinen/punainen. Poikaystävälläni on ympärileikattu, joka on ihan kiva, ei mulla ole niin suurta mielipidettä ympärileikkauksesta, ihan sama oikeastaan.
Kaikista "rumin" mitä olen nähnyt oli melko pieni (n10cm seisokissa), ihan kalpea ja suippu terska. :shock:

liew-

Lainaus:
Voiko "huono", eli erilainen ehkä ruma, penis haitata suhdetta pahastikkin? Oletko koskaan joutunut jättämään miestä/poikaa vain peniksen ulkomuodon takia?

Voisin kuvitella, että on vaikea olla suhteessa täysillä mukana, jos jatkuvasti joku asia miehessä häiritsee. Kyllähän täällä on aikaisemminkin pohdiskeltu, voiko esimerkiksi ruman miehen kanssa seurustella ja mielestäni tämä menee vähän samaan ulkonäköaiheeseen, jossa mielipiteet on vaihdelleet aika reilusti laidasta laitaan.

Voin myös kuvitella, millainen kohu siitä syntyisi, jos tänne tulisi joku mies kertomaan, että on miettinyt tyttöystävänsä jättämistä vain koska tällä on ruma pimpero...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat