Onko reilua? - Seksi

crucie

Mun mielestä pitää pyrkii oikeesti reiluuteen tossa asiassa. Jos joku tuntuu epäreilulta kohtelulta ni siihe pitää heti tehä stoppi. Sano poikakaverilles et voisko hänkin tehdä jotain, ehkä hän ei siksi ole kiinnostunut asiasta koska pelkää mokaavansa ? Ole kannustava, älä painostava :)

Sivut

Kommentit (30)

Prinsessaa

Minä ja poikaystäväni olemme molemmat 17-vuotiaita ja hiljattain aloittaneet nämä "intiimimmät" touhut. Olen mm. ottanut häneltä suihin kortsun kanssa ja hän on sormillaan hyväillyt alapäätäni. Hän sanoi ettei minun alapääni hyväileminen suulla vielä ainakaan oikein innosta ja itse puolestani sanoin että otan suihin mieluusti kondomin kanssa ainakin toistaiseksi. Sovimme ettemme tee vielä sellasia juttuja jotka vähääkään ällöttävät. Eilen otin häneltä taas kortsun kanssa suihin ja hän voihki siihen malliin että taisi tulla orgasmi. Vielä seuraavana päivänäkin hän intoili minulle miten upealta se oli tuntunut. Siinä vaiheessa minulle tuli jotenkin epäreilu fiilis. Tuli tunne että itse kyllä otan häneltä suihin ja saan sen tuntumaan hänelle todella hyvältä ja hän vain sormeilee minua mikä tuntuu kyllä hyvältä mutta ei saa kyllä yhtä hyviä fiiliksiä aikaiseksi kuin varmaan kielellä saisi. Tämä asia ei aluksi häirinnyt minua mutta tasapuolisuuden periaate tulee väkisinkin mieleeni usien. Onko tämä siis mielestänne reilua vai täysin väärin? En haluaisi painostaa poikaystävääni mihinkään.

Taffel

Joo ei todellakaan kannata painostaa miestä mihinkään. Ei tuo mun mielestä ole epäreilua,kun sä kuitenkin itse sanoit että voit ottaa suihin ja poikkis reilusti myönsi ettei itse ole vielä valmis nuolemaan. Voisithan sä tietnkin sanoa hälle että et ota suihin jos hänkään ei,mutta sehän ois kiristystä ja etkai halua että poikaystäväsi joutuisi tekemään jotain ehkä hänelle epämielyttävää,kun sinua suihinotto ei kuitenkaan häiritse? Parempi että annat hänen tutustua kaikkeen ihan oman aikataulunsa mukaisesti.

TaskuMyy

Et voi pakottaa toista nuolemaan itseäsi.
Kaikki eivät voi tykätä samoista asioista kuin toinen..
Anna ajan kulua ja suhteen ''vanheta'' ja katso mitä tapahtuu.

Nobeliski

Ihan kokemuksesta voin kertoa, että sormeilu oikealla tavalla voi olla paljonkin parempaa kuin nuoleminen (varsinkin jos sitä tekee vasten tahtoaan). Jos hän haluaa kerran harrastaa sormileikkejä niin ohjaa häntä tekemään se paremmin. Kyllä kieli tulee aikanaan. Hyväilyssä tärkeintä on että molemmilla on hyvä olla. Jos et seuraavalla kerralla pysty muuta kuin tätä epäreiluutta ajattelemaan niin sitten teidän pitää puhua.

Ja on sitä muitakin keinoja hyväillä kuin ottamalla suihin. :wink: Kokeilkaa ensin vaikka jotain muuta. Älä tee tästä itsellesi isompaa ongelmaa kuin se onkaan.

Itse olin ensin todella arka päästämään kumppaniani nuolemaan minua. Mutta hän ei silti painostanut minua seuraamaan perässä. Tein sen vasta omasta tahdostani ja se jos mikä tuntuu hyvältä.

flaps

itse pidän kyllä enemmän kun kulta sormeilee..nuoleminenkin on ihan jees, mutta se kutittaa kovasti, ja en tiedä, ehkä kullan taktiikassa olisi jotain parantamisen varaa sitten vai missä vika, mutta itseltä lopahtaa innostus hyvin helposti kesken jos hän vaan nuolee..sormeilu on siitä kivaa että samalla voi halia ja pusia :roll:

mutta anna kullallesi aikaa..hyvää kannattaa odottaa.. :wink:

TaskuMyy
SinRuid
Eikös ole olemassa tämmösiä "lesbokikkoja", elmukelmua väliin kun nuollaan? Vai keksinkö mä ihan omiani?

:shock: :shock: En oo ennen kuullu moista :shock:

napalm
SinRuid
Eikös ole olemassa tämmösiä "lesbokikkoja", elmukelmua väliin kun nuollaan? Vai keksinkö mä ihan omiani?

Elmukelmusta en tiedä, mutta onhan niitä "naisten kondomejakin" olemassa ;)

TaskuMyy
napalm
SinRuid

Elmukelmusta en tiedä, mutta onhan niitä "naisten kondomejakin" olemassa ;)

Amis aikoinan meillä kävi seksivalistajat, jotka esittelivät mm: naistenkondomin :)

ekn
SinRuid

Minä oon kuullut myös tullaisesta jota voi käyttää irtosuhteissa jos pelkää tauteja. Kaipa niitä löytyy hyvin varustetuista seksi kaupoista. Googlettamaan vaan....

Sheena
omaruru
Ihan hyvin voisi käyttää vaikka kelmua, sitä on kuitenkin lähes joka taloudessa joka tapauksessa. Luovuutta.. :D

en voi enää ikinä ajatetella elmukelmua ilman tätä ajatusta :D
Meillä onneksi ei ole ongelmia tuon nuolemisen suhteen, poikakaveri suorastaan vaatii päästä nuolemaan pyhimpääni vähintään kerran viikossa.. En kyllä valita :wink:
Mutta voisit ehdottaa poikaystävällesi että jos tehtäiskin toisin päin ja voit sanoa poikaystävällesi, että sinusta tuntuu nyt tältä ja haluaisit että se ajatus kumoutuisi jollain tapaa. Ja voit lohduttaa poikakaveria sillä, että lupaat ohjeistaa toiminnan aikana, joten poika ei ole sitten aivan peukalo keskellä kämmentä :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat