Milloin viimeeksi "omankädenoikeutta"? - Seksi

cryo

Kun tällä palstalla on jo kyselyketju siitä että milloin olit viimeeksi "silleen", niin tehdään nyt vastavetona kysely siitä että milloin viimeeksi porukat on harrastanu itsetyydytystä. Niin me vastapuolta omaamattomat kuin jonkinlaisessa suhteessa olevatkin ovat tervetulleita. 8)

Joo, ekanahan se täytyy aloittaa. :oops:
Tänään 18-19 aikoihin omassa sängyssä. Aika pikasesti tuli sutastua, harmi että oli pakko laskea paineet pihalle vaikkei uskaltanu panostaa pidempään. :wink:

Kommentit (15)

terhii

Hmmm :-k Taisi olla kaks viikkoo sitten sunnuntaina, mikäli nyt ihan oikein muistan.

Nyt ei oikein innosta, kun sain sen tiedon, että on emätintulehus. Pitää oottaa että menkat alakas ja mänis ohi, pääsis hoidon alottamaan (:

Ja sitten näkeekin jo kultaa päivittäin, jipii :wink:

Puutarhis

Sunnuntaiaamulla... Maanantai-illalla rakastelun jälkeen aloitin, muttei puolen yön aikaan enää jaksanut keskittyä ja nälkäkin vei voiton asiasta :lol: .

flaps

jaa-a..taisi olla perjantaina..ei ole tarvinnut oman käden oikeuteen turvautua kovinkaan usein viimeisen kahden vuoden aikana, kun kulta on niin hyvänä pitänyt..;) mutta saa nyt nähdä, jos kerran kuussa tullaan näkemään kun tuota välimatkaa on 350 km niin voi tulla tarpeeseen...

Susannna

Viimeksi ennen kuin aloin seurustella poikaystäväni kanssa, eli n. puolitoistavuotta sitten. Itsekin olen sitä ihmetellyt, kun ei tee enää edes mieli, ja vaikka koittaisin, ei tunnu hyvältä. :D

Amorous
Fanni
Vitsi te harrastatte tätä harvoin! :shock: hehe.. 8) Eihän se kuitenkaan ole omalta kullalta pois jos itse välillä nauttii.

Hehe. Ite kyllä joskus saatan ihan päivittäin ja vaikka monta kertaa päivässä, mutta välillä sitten taas on kausia että harvemmin.

papuna

viimeksi yli yhdeksän vuotta sitten...
oon seurustellut siittä asti (pieniä sinkku hetkiä lukuun ottamatta) eikä vaan oo ollut tarvis... jos ois,niin voisin,muttei vaan "kuulu toimenkuvaan" :lol:

Tapsu

Viimeks eilen, kaks kertaa, kunhan oli ensin vähän lepuutellu ensimmäisen jälkeen.
Aika usein kyllä tätä harrastan, varsinkin kun miekkonen on iltavuorossa niin saa ihan rauhassa nauttia omasta itsestään. En yleensä sillon kun toinen on kotona. Joskus jopa kolme kertaa putkeen kun ei vaan halua lopettaa :oops:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat