Kokemuksia seksistä solussa? - Seksi

flaps

Elikkä siis, millaisia kokemuksia teillä on seksistä solukämpässä? Itse harrastaneet , miten on kämppikset suhtautuneet? Entäs itse kämppisten seksielämään?

Toistaiseksi ei itsellä ole vielä kokemusta kämppisten seksin harrastamisesta, mutta luulisin etten kauheasti tule asiasta häiriintymään. Kertokaahan kokemuksia :)

Kommentit (11)

Nobeliski

No eipä se ole sen kummempaa. Okei solussa täytyy ajatella seinien paksuutta ja sitä että kuka on kämpillä. Mielellään tietenkin kullan kanssa valitaan sellanen hetki kun ei ole muita kun me (sillon tällön sellasiakin tulee vaikka kuusi samassa solussa asuukin). Mutta muuten pitää vaan olla ihan kusi sukassa :wink:

Kerran meidän äänet on kuultu. Oli vielä paras kaveri. Mut se otti sen hyvin. Karjasun jälkeen me oltiin ihan hiljaa ja aamulla sai lahjonta suklaalevyn. :lol: Solun sisällä on meillä niin hyvä henki että varmasti kaikki meistä tietää mutta ei se niitä ole vielä tähän mennessä haitannu.

Sinänsä onhan niitäkin hetkiä kun tyttöni haluaa hullutella ja kun olin sen kämpillä yhtenä aamuna niin sillä oli kaksi sormea mun sisällä samalla kun se jutteli siinä oman kämppiksensä kanssa mukavia. Onneksi kämppis ei tienny. :lol:

Deify

Hyvin onnistuu! Exän kanssa tuli harrastettua seksiä jopa niin, että naapuriin asti oli äänet kantautunu (sänky tais vähän natissa? :roll: ) Ollaan myös harrastettu niin, että samassa huoneessa nukkui(?!) exän pari kaveria. Oli aamulla tullut vähän kuittailua, että tais olla kivat 2 minuuttia (itse sanoisin, että 10sec..) 8)

ena

Minulla oli viime talvena hyvä solukämppä ku siinä oli melko hyvin äänieristetyt seinät. En ikinä ees tienny millon kämppikset oli kotona. Muut eikyllä seksiä harrastelleet, mutta itellä tuli sitä silloin tällöin tehtyä. En kuitenkaan usko että äänet pahemmin ulkopuolelle kantautuivat. Saas nähdä millanen solukämppä on täksi talveksi tiedossa.

terhii

Kyllä onnistuu! :D
Eikait siinä mitään sen kummempaa, kämppis vetää sikeitä (Toivon mukaan ainakin :lol: . Vaan eipä tuo koskaan ole mitään sanonut) omassa sängyssään ja me kullan kanssa touhutaan minun sängyssä minkä keretään :wink:

Voi tietenkin myös olla niin että muut aavistelee jotain, vaan se on minulle ihan yks ja sama, ei haittaa :D

kaneli

Noh, kyllähän se välillä vähän hymyilytti, kun seinät oli paperia eikä eräs kämppikseni ollut mitään hiljaisinta sorttia sänkypuuhissa. Mut se on vaan elämää. Jos sitä kerran ei nolottanut, että kaikki kuuli, niin eipä se muakaan sit liikuttanu. :)

Embo

Taannoin asuessani solussa yläkerran asunnosta kuului joskus iltaisin "uuh aah" :ia. Eipä se mua haitannut. Kivempi sellaista on kuunnella kuin vaikkapa riitelyä. :D

flaps

eipä siinä mitään ole. luonnollinen asia kuitenkin. :) kaiketi suurin piirtein niin kypsiä ihmisiä kuitenkin soluissakin asuu että tietävät mitä ihmisten välillä tapahtuu :wink:

Sausage

Kyllä se minulta ja kullalta viime talvena ja keväänä onnistui ihan hyvin, kun hän asui tuolloin solukämpässä. Kämppis siinä seinän toisella puolella taisi tosin melko usein kuulla meidän puuhailumme kullan "sängyn" (retkisänky, jonka onnistuimme jopa erään session aikana rikkomaan) ollessa suoraan seinän vieressä. Ei kuulemma ollut tosin ikinä kulta saanut mitään kommenttia meidän puuhailuista, joten ehkä tuo seinänaapuri ei sitten niin kauheasti häiriintynyt :D

Piperr

Mä en ikinä pystyisi harrastamaan seksiä, jos pelkäisin, että joku tuttu henkilö voisi kuulla meidän puuhat. Ja tässä ajattelisin yhtä lailla omaa nautintoani kuin myös sitä ulkopuolista mahdollista kuulevaa osapuolta. Pidän seksiä niin intiiminä ja henkilökohtaisena asiana, että haluan todellakin olla tilanteessa kaksin sen toisen henkilön kanssa.. ilman seinän takana olevia korvia. En mä itsekään tahtoisi koko yötä kuunnella kämppäkaverin puuhasteluja, jotenki tulis todella inhottava olo. Enkä siksi tahtoisi aiheuttaa tälläista inhottavaa oloa kellekään muullekaan.
Olen mä toki harrastanut seksiä soluasunnossa. Huone vaan sijaitsi niin kaukana kämppiksen huoneesta, ettei hän mitenkään voinut kuulla, mitä me teimme.. jos hän edes oli kotona.

jjensku

musiikkia + ovi lukkoon niin hyvin onnistuu (: tosin jos on vapautunutta porukkaa nii siellä yks jos toinenki hengailee alasti pitkin kämppää. :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat