Milloin seksiä? - Seksi

anskuliini123

Miten ratkaista tilanne, kun mies haluu seksiä heti ekasta kerrasta lähtien (siis kun tapaa) mutta nainen haluaa ensin tutustua ja sitten vasta siirtyä sänkypuuhiin!? Pitäisikö naisen vain suostua, jos todella haluaa miehen?
Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta :)

Kommentit (10)

heica

Jos mies haluaa heti seksiä, voin vaan miettiä haluuko se pelkkää seksiä.

Ite en suostuis jos en ite sitä seksiä haluis.

[size=9]muoks[/size]. mun mielestä seksillä ei kuuluis ketään saalistaa, aika säälittävää mun mielestä...

anskuliini123

Mies kyllä haluaa myös seurustella, mutta haluaa aloittaa samointein seksillä ja nainen haluaisi ensin tutustua rauhassa.. aika ristiriitainen tilanne, varsinkin kun asiasta on puhuttu, mutta ei ole päästy minkälaiseen tulokseen (johtuu miehestä) hirveät halut!

heica

Kuulostaa mun korvaan aika oudolta että sitä seksiä pitää heti olla ja haluaa kuitekin seurustelusuhteen.

Onhan niitäki ekstempore -suhteita että ensin on vaan pantu, mutta sen jälkeen onkin huomattu että halutaan olla vähän enemmänkin.

... no jokatapauskessa mä en suotuis seksiin vain koska mies haluaa. En kyllä muutenkaan välittäis jos mies vaan sänkyyn vonkais heti alusta alkaen.

Mutta toisaalta jos mies haluaa pelkkää seksiä, miksi se kovin pitkään vonkais naiselta joka haluaa seurustella muttei välttämättä heti seksiä... Eli eipä sitä kirvestä kannata ainakaan kaivoon heittää (vielä)....

TaskuMyy

[color=green]Kuulostaa hieman epäilyttävältä, että haluaa ruveta seurustelemaan ja silti pitää heti saada seksiä? :shock:
Kyll paremminki tulee mieleen, että mies haluu vaan sohasta munalla sisään ja lähteä uusille apajille :roll:
Sinuna pikkusen miettisin... Ettet joudu katumaan.[/color]

aapo
anskuliini123
Miten ratkaista tilanne, kun mies haluu seksiä heti ekasta kerrasta lähtien (siis kun tapaa) mutta nainen haluaa ensin tutustua ja sitten vasta siirtyä sänkypuuhiin!? Pitäisikö naisen vain suostua, jos todella haluaa miehen?

- Sinun pitää kysyä itseltäsi, haluatko miehen joka on vain seksin perässä jo ensimmäisestä kerrasta lähtien. Ei kai tässäkään ole mitään siveyssäännöksiä, ihmiset vain ovat erilaisia ja haluavat/painottavat eri asioita.

Kathry
TaskuMyy
Kathry
Kysy suoraan.
Ei kannata kuitenkaan alkaa syyttelemaan.

Mutta siin on muistettava ettei välttämättä puhu ain totta :roll:

Tuo mun "kysy suoraan" nyt tarkotti sita etta kysyt etta haluakko vaa rasiaa. Jos valehtelee nii sitte valehtelee. Eikai se vastaus taaltakaan loydy. Mun mielesta tuo on semmonen juttu ettei siihe oo mittaa taikakeinoja etta sais selville et onko taa nyt vaan "niita poikia". Ja tamahan on vain minun mielipide.

ekn

Jos on oikeasti kiinnostunut naisesta ja vaikka halut olisivatkin kuin pupulla niin kyllä muutaman treffin mies kestää helposti. Kyllä naisen mielipidettä pitää kunnioittaa tässä asiassa.

Cheers

Embo

Ei tietenkään pidä suostua seksiin heti ensi kättelyssä, jos ei itsekin aivan ehdottomasti sitä halua.

Mutta se että mies haluaa heti eka treffeillä seksiä, ei tarkoita sitä etteikö se voisi olla muutenkin kiinnostunut. Sattuu vaan ilmeisesti olemaan seksinnälkäinen mies.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat