Ei koskaan orgasmia? - Seksi

rakaskulta

Jep. Täällä on tällainen tilanne. En ole koskaan saanut orgasmia. Rakastan kultaani yli kaiken, vuoden olemme nyt yhdessä tallanneet. Voimme keskustella avoimesti kaikesta seksiin liittyvästä ja suhteemme on muutenkin todella toimiva. Mies on sanonut, että ei häntä häiritse se etten saa, mutta tuntuu että kyllä hänkin haluaisi jonkun vielä konkreettisemman osoituksen siitä kuinka hyvältä musta tuntuu. Ja itse haluaisin joskus kokea sen tunteen, sitä kun niin hehkutetaan...

Asentoja on kokeiltu ties kuinka monia, suuseksiä on harrastettu jne. Ei voi olla kiinni mistään sellaisesta.. vaan mistä se johtuu? Voiko olla naisia, jotka eivät tosiaan KOSKAAN saa orgasmia?

Jos tiedätte jotain neuvoja mitkä voisivat edesauttaa orgasmin saamista, kertokaa ihmeessä. :(

Jos joku vielä selventäisi mitä orgasmin tullessa oikeasti TAPAHTUU, mulla ei sitten olisi mitään syytä jännittää että niin käy :wink: On nimittäin lukuisia tilanteita joissa on tuntunut että "apua, nyt täytyy lopettaa tai tuun, enkä halua tulla kun en tiedä mitä tapahtuu"... Jos siis konkreettisesti joku kertoisi mitä tapahtuu ja tuntuuko se millään tavalla huonolle :D

Joo, olen oikeesti jo yli 18. Itseasiassa ensi vuonna 20v :o Ei ole vain tullut otettua selvää ennen...

Sivut

Kommentit (38)

vea

Saisitko itsetyydytyksen avulla orgasmin? Sillä tavoin saisit omalla tahdillasi, omassa rauhassa ja tavoilla ottaa selvää mitä fiiliksiä orgasmi aiheuttaa sinulle etkä ehkä niin jännittäisi "tuntematonta" myöskään miehen seurassa.

Kathry
rakaskulta
Jos joku vielä selventäisi mitä orgasmin tullessa oikeasti TAPAHTUU, mulla ei sitten olisi mitään syytä jännittää että niin käy :wink: On nimittäin lukuisia tilanteita joissa on tuntunut että "apua, nyt täytyy lopettaa tai tuun, enkä halua tulla kun en tiedä mitä tapahtuu"... Jos siis konkreettisesti joku kertoisi mitä tapahtuu ja tuntuuko se millään tavalla huonolle :D

Kuulostaa hieman silta etta pidatat itseltasi orgasmin, jos ite aattelisin et apua en halua tulla ja enka haluais, niin en saleen tulis. Uskon etta orgasmin saa parhaiten rentoutumalla ja keskittymalla seksiin taysin. Ala ajattele muita asioita vaan nauti.

Ei orgasmia voi kunnolla selittaa, se on kaikilla varmasti ihan erinlainen tuntemus. Toiset tulee rajummin kuin toiset. Se on vaan suurta mielihyvaa, siita ei voi saada mitaan "pahoja trippeja". Luulisin ettei orgasmi voi tuntua pahalle, tammoista en ole koskaan kuullut. Orgasmin jalkeen joillakin saattaa tulla vain ns. lamaantunut ja vasahtanyt olo ja halut tipotiessaan. Sita ei kylla kannata ajatella jos ensimmaisesta orkusta on kyse, ekojen orkkujen ei tarvi menna just nappiin.

rakaskulta

Jep.. voi olla että jotenkin pidätän sen iteltäni. Eikö tosiaan ole muita jotka eivät koskaan saa? :( Itsetyydytyksestä mulle ei tule läheskään yhtä hyvä olo kuin mieheni kanssa, nykyisin en kyllä edes harrasta sitä :P

Felice200

Täällä ilmottautuu kohtalontoveri, koskaan en oo saanu rakastellessa. Itteni saan kyllä tulemaan aina kun haluan, mutta jostain syystä suuseksi ei tunnu juuri miltään eikä sekään, kun kulta koskee sormella saa mua lähellekään. :) Yhdynnässä koko tuleminen tuntuu vaan hyvin hyvin kaukaiselta ajatukselta.. 1½ vuotta ollaan tosiaan yhessä kuljettu.

Tossa viime jouluna kulta sitten osti mulle synttärilahjaks semmosen pienen vibraavan kananmunan muotosen lelun :) Se sitten osottautu yllättävän hyväks ostokseks, koska heti ekalla kerralla kun kulta sillä mua hyväili tuolta strategisilta alueilta, mä tulin. Toki siinä kesti varmaan puol tuntia, mutta kulta sano tykkäävänsä älyttömästi kattoa mun nauttivan niin paljon ja ite yllättävää kyllä tykkäsin aika lailla.. :) Se on meillä tällä hetkellä ainoa tapa mun kullalle saada mut tulemaan, ehkä vähän vaikeeta mutta kyllä se on sen arvosta :)

Ymmärrän kyllä hyvin sun fiilikses, olis niin ihanaa joskus saada yhessä kullan kanssa.. Mutta yritän uskoa siihen että vielä joskus voisin saada rakastelemallakin, tällä hetkellä tosiaan nautitaan toisistamme ilman mun tulemista ja pienen vaaleanpunaisen munan avulla.. :) Eikä siinä rakastelussa sitten loppujen lopuksi mitään missaa vaikkei tuliskaan :)

Toivottavasti löydätte miehes kanssa jonkun tavan saada sut tulemaan, ei sen tosiaan välttämättä tartte olla just se seksi. Nauttia voi niin monella muullakin tavalla yhdessä :) Esimerkiks intohimonen suutelu tai pitkä halailu voittaa ainakin omasta mielestä monesti rakastelun.. :)

Deify

Ei ongelma ole tämän näköinen. ;) Ite oon tullu ainoastaan kahden eri miehen kanssa, exän ja nykyisen. (molemmat pitkiä seurustelusuhteita). Yhden illan jutuissa tms. en ole tullut ikinä. Uskon, että tähän vaikuttaa myös rentoutuminen, ei pidä ajatella, että tuntuukohan tosta nyt hyvälle, mitähän se nyt haluu. Vaan pitää elää siinä hetkessä, nauttia! Saan paljon paremmin orgasmin omalla kädelläni, harvemmin pelkän seksin avulla, joten reippaasti seksin alussa, aikana tms. omat kädet peliin, tai miehen.

höh, menipä sekavaksi. :D

rakaskulta

Niin, eli kaikki muut täällä on joskus saanut paitsi minä :( Miehessä ei ole ainakaan vikaa, rakastan ja haluan häntä ja hänen kosketuksensa tuntuu tosi hyvälle. Pitäisikö sit hankkia joku vibra? Onko orgasmi sillä taattu? :D Jos kokeilisi sitä ensin yksiksensä sitten ;) Millaista suosittelisitte?

Fresita
rakaskulta
Niin, eli kaikki muut täällä on joskus saanut paitsi minä :( Miehessä ei ole ainakaan vikaa, rakastan ja haluan häntä ja hänen kosketuksensa tuntuu tosi hyvälle. Pitäisikö sit hankkia joku vibra? Onko orgasmi sillä taattu? :D Jos kokeilisi sitä ensin yksiksensä sitten ;) Millaista suosittelisitte?

Koita ensin vaikka suihkutekniikalla, sen on kehuttu toimivan kaikilla naisilla :lol: Allekirjoitan.

Deify
Fresita

Koita ensin vaikka suihkutekniikalla, sen on kehuttu toimivan kaikilla naisilla :lol: Allekirjoitan.

[size=9]Mä oon niin evo, etten saa mitään nautintoa suihkujutusta, onkohan mussa jotain vikaa? [/size] :shock:

cute

Minä en myöskään ole koskaan saanut orgasmia. Aloittaja sanoi että tulee sellainen olo ettei kestä ja mulla kans usein on sellai olo, kulta on sanonu et sit ku seuraavan kerran tulee se olo niin ei kyllä lopeteta ennen ku oon tullu ;) mut se tuntuu niin sietämättömältä et tuntuu ettei kestä! uskon kyllä että se tosiaan vois olla lähellä orkkua..
mut kun ei tiedä kuinka kauan kestää tulla sitten...

cute
tintaglia
Mulla auttoi ihan se, että ton sietämättömän tunteen aikana hengitti syvään kerran tai kaks ja jatko ja KESKITTYI siihen miten hyvältä se tuntuu. Nykyään ei tuota sietämätöntä oloa edes tule.

kestääkö sen jälkeen kauan ennen ku tulee?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat