Suomalaisten seksielämä syynissä - Seksi

Nobeliski

Luin tossa tällasia tutkimus tuloksia suomalaisten seksielämästä:

:arrow: Suomalaiset harrastavat yhdyntää keskimäärin 4-6 kertaa kuukaudessa.

:arrow: Tyypillisimmillään on että miehet ja naiset toivovat saavansa seksiä kaksi kertaa viikossa.

:arrow: Eniten rakastelevat parit jotka eivät asu yhdessä.

:arrow: Niissä suhteissa joissa mies tekee aloitteen harrastetaan vähemmän seksiä.

:arrow: Naiset unelmoivat miehiä useammin seksistä samaa sukupuolta olevan kanssa.

:arrow: Joka kolmas haluttomuudesta kärsivä nainen pitää kumppania liian nopeana seksissä.

:arrow: Kolmasosa haluttomista miehistä kokee kumppaninsa liian hitaaksi laukeamisessa.

Miltä tämä teistä kuulostaa?

Sivut

Kommentit (20)

Yummy

"Suomalaiset harrastavat yhdyntää keskimäärin 4-6 kertaa kuukaudessa."
Meillä ei ole näin. Kuulostaa kyllä aika ankeelta, jos vain noin kerran viikossa saa..tai haluaa.. Mutta keskimääränä se on varmaan ihan hyvä, koska on tosiaan niitä suhteita, joissa harrastetaan TODELLA vähän seksiä. Niitä paikkaamassa täytyy siis olla suhteita, joissa harrastetaan paljon.

"Tyypillisimmillään on että miehet ja naiset toivovat saavansa seksiä kaksi kertaa viikossa."
Hehee..Mä toivon saavani joka päivä. :D No joo, en osaa sanoa tohon mitään.

"Eniten rakastelevat parit jotka eivät asu yhdessä."
Me tosiaan kyllä asutaan erillään..

"Niissä suhteissa joissa mies tekee aloitteen harrastetaan vähemmän seksiä."
Ja meidän suhteessa minä useimmiten teen aloitteen..

"Naiset unelmoivat miehiä useammin seksistä samaa sukupuolta olevan kanssa."
Ylläri..

"Joka kolmas haluttomuudesta kärsivä nainen pitää kumppania liian nopeana seksissä."
Kun mulla oli haluttomuutta entisen poikaystävän kanssa, niin ei kyllä johtunut tuosta. En vaan enää rakastanut poikaa.

"Kolmasosa haluttomista miehistä kokee kumppaninsa liian hitaaksi laukeamisessa."
Hmm.. no, naisethan ottavat kyllä aikansa..

gnirom

Mun mielestä noi kaks vikaa kohtaa eli haluttomuutta koskien on ihan luonnollisia...tottakai se vie haluja, jos ei koskaan saa, tai vaihtoehtoisesti joutuu tekemään tuntikaupalla töitä sen eteen että toisesta tuntuu hyvältä.

4-6 krt kuukaudessa on aika vähän, mutta ottaen huomioon että tutkimusta ei (ilmeisesti) ole ikärajattu, niin kaipa se on ihan luonteva lukema. tuo kaks kertaa viikossa on taas meillä aika normaali seksinharrastusmäärä, yleensä vähintään se menee, joskus kolmekin mutta yleensä ihan korkeintaan neljä kertaa viikossa. asumme yhdessä.

marika_

Musta noi kaikki kuulostaa ihan loogisilta. Ei meilläkään harrasteta tällä hetkellä seksiä kun 1-2krt/viikko, mut nää nyt tosin meneekin aika kausittain (parhaimmillaan pupuiltiin varmaan yli 10krt/viikko), mut musta toi 4-6krt/kk kuulostaa kyllä sille että hyvin voi keskiarvona pitää paikkansa. Varmaan sit kun tulee lapsia ja näin jää seksikerrat väkisin vähemmälle, kun ollaan väsyneempiä ja aina ei kertakaikkiaan oo mahollisuutta (lapset tunkee viereen nukkumaan jne.).

SinRuid
Nobeliski

Kuulostaa huolestuttavalta. Ne äkäiset asiakaspalvelijat ovat siis puutteessa. :-k
Me ei kyllä (ainakaan vielä) sovita tuon tutkimuksen tuloksiin. Onneksi. Seksi maittaa kerran tai useammin päivässä. Pärjäisihän sitä vähemmälläkin, mutta 4-6 kertaa kuukaudessa on jo aivan liian vähän!

Yummy
Yummy

"Joka kolmas haluttomuudesta kärsivä nainen pitää kumppania liian nopeana seksissä."
Kun mulla oli haluttomuutta entisen poikaystävän kanssa, niin ei kyllä johtunut tuosta. En vaan enää rakastanut poikaa.

Tuli vaan mieleen korjata tota kommenttia siten, etten yhtään epäile tätä väittämää. Kommentoin vaan omasta elämästäni, että oma haluttomuuteni johtui muusta. Kyllä muakin aluksi turhautti, kun ensi kertoja harrastettiin poikaystävän kanssa seksiä, ja hän tuli vähän liian nopeasti. Nykyään asia on kunnossa. :)

Riik-ks
SinRuid
Nobeliski

Kuulostaa huolestuttavalta. Ne äkäiset asiakaspalvelijat ovat siis puutteessa. :-k
Me ei kyllä (ainakaan vielä) sovita tuon tutkimuksen tuloksiin. Onneksi. Seksi maittaa kerran tai useammin päivässä. Pärjäisihän sitä vähemmälläkin, mutta 4-6 kertaa kuukaudessa on jo aivan liian vähän!

Täällä myös yksi tuleva "äkäinen" asiakaspalvelija joka todellakin on puutteessa :D

Amorous

Kyllä allekirjotan monta kohtaa tuolta. Osittain haluttomuus johtu mulla tuosta mitä tuolla sanotaankin. Ja eipä meilläkään seksiä ole kuin kerran viikossa suunnilleen. Pari kertaa olis juurikin aika kiva määrä.

Taffel

Suomalaiset harrastavat yhdyntää keskimäärin 4-6 kertaa kuukaudessa.
--Me harrastetaan seksiä 2-4krt/vko,mutta toiset on tietty kiireisiä ym,niin voipa tuo pitää keskimääräisesti paikkaansa.

Tyypillisimmillään on että miehet ja naiset toivovat saavansa seksiä kaksi kertaa viikossa.
--No joo,ehkäpä

Eniten rakastelevat parit jotka eivät asu yhdessä.
--No riippuu varmaan siitäkin että kuinka usein on edes mahd. nähdä jos ei asu yhdessä ja heidän on "pakko" harrastaa silloin kun vaan mahdollista. Tyhmästi sanottu mut jospa joku älysi :)

Niissä suhteissa joissa mies tekee aloitteen harrastetaan vähemmän seksiä.
--Meillä tehdään yhtä paljon aloitteita kummankin suunnalta,että enpä osaa sanoa tähän..

Naiset unelmoivat miehiä useammin seksistä samaa sukupuolta olevan kanssa.
--No tuo on varmaankin totta! Joskus ihan huvikseen tulee kuviteltua vaikka mitä,mutta en usko että mies kuvittelee miehiä.. :)

Joka kolmas haluttomuudesta kärsivä nainen pitää kumppania liian nopeana seksissä.
--Surullista jos näin on. Asioista pitäis voida puhua!

Kolmasosa haluttomista miehistä kokee kumppaninsa liian hitaaksi laukeamisessa.
--Hassua jos tälläinen hereättää haluttomuutta. Tietty jos nainen ei koskaan saa,saattaa se vaikuttaa myös mieheen,jos hän kokee olevansa huono tms.

Amorous
Taffel
Joka kolmas haluttomuudesta kärsivä nainen pitää kumppania liian nopeana seksissä.
--Surullista jos näin on. Asioista pitäis voida puhua!

No kai niistä nyt puhutaankin. Ainaki meillä on puhuttu kummankin haluttomuudesta ja siitä mistä ne johtuu. Ei se puhuminenkaan aina auta.

Taffel

Niin tietenkin jos haluttomuuteen liittyy muutakin,mutta jos haluttomuus johtuu _vain_ja_ainoastaan_ miehen liian nopeasta laukeamisesta,niin kyllähän siihen varmaan löytyy ratkaisu puhumalla. Nyt kun luin tuon uudelleen,niin eihän siinä tosiaan tarkoitettu että joka kolmas nainen kärsii haluttomuudesta miehen nopean laukeamisen vuoksi,vaan paljon laajemmin.. eli mun moka,sori! :)

Amorous
Taffel
Niin tietenkin jos haluttomuuteen liittyy muutakin,mutta jos haluttomuus johtuu _vain_ja_ainoastaan_ miehen liian nopeasta laukeamisesta,niin kyllähän siihen varmaan löytyy ratkaisu puhumalla.
Kerros mulle mitä meiän pitäis puhua että auttas. :D Ei se parane siitä vaikka mitä puhuis, taikos ja tekis. Sillä mennään mitä on. Ja ku tarkemmin miettii ni mun haluttomuus johtu ainoastaan tosta. Se vaan ilmenee nii monella tavalla sitte. No joo. Alkaa menee vähä OTksi. :)

Taffel
Amorous
Kerros mulle mitä meiän pitäis puhua että auttas

No siis jos mies laukeaa liian nopeasti niin voihan se sitten hoidella sut loppuun muutoin? Eli jos vaikka puhuisitte siitä että mites sitte jatketaan ku mies tulee..? Jos puhe ei auta niin sitten on jo vika jossain muualla. Luulis että jokainen haluaa että myös kumappani on tyytyväinen ja haluaa tehdä sen eteen edes jotain..

Amorous
Taffel

No siis jos mies laukeaa liian nopeasti niin voihan se sitten hoidella sut loppuun muutoin? Eli jos vaikka puhuisitte siitä että mites sitte jatketaan ku mies tulee..? Jos puhe ei auta niin sitten on jo vika jossain muualla. Luulis että jokainen haluaa että myös kumappani on tyytyväinen ja haluaa tehdä sen eteen edes jotain..

Kyse ei ookkaan siitä. Kaipaan seksiä. Sitä yhdyntää. Jos en sitä saa mulla katoaa halut jonka seurauksesta en halua että mua muutenkaan hoidellaan. Monimutkaista joo.

des
Amorous
Taffel

Kyse ei ookkaan siitä. Kaipaan seksiä. Sitä yhdyntää. Jos en sitä saa mulla katoaa halut jonka seurauksesta en halua että mua muutenkaan hoidellaan. Monimutkaista joo.

Mitä kaikkea olette yrittäny tehdä asian eteen? Nykyäänhän on miehille jotain lievästi puuduttavia voiteita, jotka vie pois tuntoherkkyyttä -> ei laukea niin nopeasti. Ja masturboiminen samana päivänä ennen itse yhdyntää voisi pidentää kestoa kans (tai sitten ihan seksiä kaksi kertaa päivässä, toisella kerralla voisi kestää pidempään).

Ja asiasta, mun mielestä toi tutkimus oli tosi mielenkiintoinen. Ehkä vähiten menee jakeluun kohdat "Suomalaiset harrastavat yhdyntää keskimäärin 4-6 kertaa kuukaudessa" ja "Tyypillisimmillään on että miehet ja naiset toivovat saavansa seksiä kaksi kertaa viikossa". Mikä mättää :D?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat