miten saan.... ? - Seksi

hospoti

hei

miten saan naisen ottamaan suihin? olen noin 2kk seurustellut nykyisen naiseni kanssa ja en saa häntä ottamaan suihin. Olen ujo ja en ole uskaltanut sano hänelle että ota suihin sängyssä. Pitäisikö minun rohkaista vain mieleni?
kerran vähän roisku spekua ja hän sanoi "hyi yök" sen takia en ole uskaltanu ehdottaa että ottaisitko suihin.
pitäisikö kokeilla vaikka laittaa kermavaahtoa muniin ja sanoa että nuole tuosta vai mikä auttaisi?
Olen kuitenkin nuollut hänen pimppiä mutta en ole uskaltanut häntä pyytää.
eihän se varmaan naiselle niin vastenmielistä voi olla? ja kondomin kanssa varmaan makukaan ei ihan hirveä voi olla... vai olenko väärässä?

ps. mietin tätä asiaa kuitenkin joka kerran kun olen hänen vieressään sängyssä tai yhdynnässä

Kommentit (5)

Illuusia

Voi olla että nainen on vaan kokematon. Onko hän ennen ottanut keneltäkään suihin? Aluksi en itse, eikä moni ystävänikään vain uskaltanut. Esim. monille tulee siitä oksennusrefleksi kun se työntyy liian syvälle kurkkuun (vika ei ole siinä että se olisi vastenmielistä vaan siinä että sitä pitää änkeä liian syvälle) tai voihan se maku kans "pelottaa" vaikka musta siinä ei mitään vikaa ole. :D Tärkeintä on tietty hygienia joka varmasti on kenelle tahansa ihan selvä juttu. Itse en ainakaan suuseksiin rupea jos ei ole käynyt suihkussa.. Osta jotain hyvänmakusta liukuvoidetta, toimii! :)
Ei kannata painostaa naista, eikä kannata ottaa puheeksi vasta sängyssä... Mut on aika hassua jos sperma ällöttää. o_O Tietty se on eri asia haluaako "niellä" koska itse en siihen ainakaan pysty ja en ainakaan tunne ketään joka siitä tykkäisi vaikka kyllähän näitäkin on...
Toivottavasti siinä oli ainakin jotain hyviä vinkkejä. Puhumisella asiat selviää, älä ujostele. :)

napalm

Kysy hienovaraisesti! Kehu vaikka kuinka hyvältä se voisi tuntua ja kuinka paljon hän sinua kiihottaa ja lupaa tehdä vastapalvelus sen jälkeen. Ja kuten Illuusia sanoi, osta vaikka mansikanmakuisia kondomeja tai liukuvoidetta, niin se kynnys on edes hieman matalampi. Anna naisen myös määrätä tahti ja kesto, niin seuraavalla kerralla se ei olekaan niin pelottavaa kun hän huomaa, ettet yritä väkisin pakottaa häntä mihinkään.

Muista myös kertoa mistä tykkäät ja mistä toivoisit hänen koskettavan sinua ja lopuksi sano, kuinka hyvä hän siinä on (vaikkei olisikaan) ;) Harjoitus tekee mestarin ja hyvä valmentaja antaa motivaation ja halun harjoitteluun :D

hospoti

apuva tänään ois sitten the H hetki :shock: vasta osa puoli on jotain hienoa romanttista illallista järjestänyt tai jotakin ylläriä. Jännittää ihan hullun lailla :P :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat