Alistuja - Seksi

SinRuid

Mä tykkään myös olla se alistettu osapuoli. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se, että mies ottaa "väkisin". Piiskaus, kuristus ynnämuu pistää mahlan valumaan.
Joskus harvoin otan dominoivan roolin, mutten koe sitä yhtälailla omakseni.

Sivut

Kommentit (20)

Nobeliski

Haluaisin udella ihmisten fiiliksiä alistumisesta ja seksuaalisista rooleista yleensä. Tyttöystäväni kanssa on tullu selvä jako tämän ensimmäisen seurusteluvuoden aikana. Minä olen alla ja kiihotun ahdistuksesta. Kuulostaa kornilta mutta nurkaan painaminen, sitominen, läpsiminen... Kaikki sellainen on ehdottomasti mun makuun. Ja toinenkin osapuoli on ollut ilmeisen tyytyväinen :wink: Ja joskus rakastelaan ihan hellästi ja tasa-arvoisina. Mutta jotenkin mulle päälle kipuaminen on joskus hankalaa. Tunnen itseni tosi epävarmaksi enkä oikein tahdo pysyä nahoissani. Nyt kuitenkin kumppani on pari kertaa oikein vaatinut että olen päällä. Eikä se aina oikein luonnistu. Haluaisin olla hyvä päällä... Olisiko vinkkejä?

Sheena
Nobeliski
... Tunnen itseni tosi epävarmaksi enkä oikein tahdo pysyä nahoissani...

Oothan puhunut asiasta tyttöystäväsi kanssa? Luulen, että hän ymmärtää hyvin jos selität asian hänelle rauhallisesti ja siten että hän ymmärtää miten tärkeä asia on sinulle.
Meillä toimii yleensä tämmöisissä tilanteissa, jos seksi ei jollain tavalla toimi, se, että keskustellaan asiasta ja sitten esim. sunkin tapauksessa voit pyytää tyttöystävältäsi neuvoa, että kuinka hän tykkäisi sinun olevan päällä, tahti yms.
Luulen, että tyttöystäväsi toimii opettajana mieluusti, ehkä jopa ankarana opettajana, jos kerta nautit mm. nurkkaan painamisesta ym. ;)

Repale

SinRuidin kirjoitus oli kuin omasta suustani. Muistan vielä kun aloin seurustella mieheni kanssa niin tämä oli ihan järkyttynyt ku miulle ei riittänytkään perus lähetyssaarnaaja pimeessä peiton alla juuri ennen nukkumaanmenoa. Nyt tän seurustelun aikana kulta on saanut onneksi paljon, paljon lisää itseluottamusta ja omaksunut lähes huomaamatta dominoivan roolin. Ja mie tykkään. :D

Tenshineko

Mä tykkää kyl eniten kun mies ottaa oikein rajusti, ehkä kivan nuolemis-session jälkeen.........( ihan kuuma tulee ajatellessaki....) ja ehkä kaikkein mieluiten takaa........ :!: :!: :!:

Fresita

joo ei se oo kivaa, ku molemat on yhtä laiskoja, eikä kumpikaan haluais ikinä vetää leikkejä :lol:

Käsiraudoille kaivattaisiin käyttövinkkejä?!?

Aiisha

Mä myös olen ehdottomasti alistuja ja kiihotun valtavasti, kun mies tekee eikä kysele. Remmiä tai ratsupiiskaa lutkalle ensin ja sen jälkeen mies ottaa omansa miten tahtoo.

SinRuid
Fresita
Käsiraudoille kaivattaisiin käyttövinkkejä?!?

Mä tykkään kun mun kädet laitetaan raudoilla selän taakse. Vähentää asento mahdollisuuksia ja saattaa tuntua hankalalta kun ei saa omilla käsillä tukea, mutta siinähän se pointti onkin. :wink:

Dark Dante

Olen kai jo jossakin aiemminkin maininnut, että alistuminen on kivaa jossain määrin, kovasti kipua en halua kokea, mutta kevyt selkäsauna ja tukistelu yms. sytyttää uskomattomasti, varsinkin kun se kestää mukavan kauan... ;) Nyt ei ollakaan kullan kanssa paljon noita leikitty, mutta mielessä on ollut. Välttämättä ei sen tarvitse edes yhdyntään johtaa, vaikka yleensä niin kyllä tapahtuukin, mutta ehkä nautinnollisin kerta oli se, kun kulta pakotti minut asentoon, jossa takapuoleni oli optimaalisesti kämmenensä liikeradalla ja aiheutti sitten kihelmöintiä mainitulla alueella samalla välillä tukistellen, ja välillä sitten kädellään vei minut laukeamispisteen lähelle, ja siirtyi sitten takaisin pakaroiden 'iskukuumennukseen', ja tätä sykliä toistui muutaman kerran, kunnes harmikseni laukesin ja leikki loppui. Aika liekeissä kyllä tuolloin olin! :) Mitä sen jälkeen tapahtui, onkin sitten toinen juttu...

chloeee

Meillä vaihtelee roolit aika tasapuolisesti.. rakastan kyllä sitä, kun mieheni ottaa minut oikein rajusti väkisin, panee niin kovaa, että tuntuu paikoissa vielä seuraavana päivänäkin :D Mutta tykkään kyllä myös itse olla päällä ja hoidella hänet huolella; on ihanaa katsella, kuinka saa omalla "työllään" toisen ihan jättikliimaksiin. Silti jos täytyy valita, niin olen ehkä mieluummin se, jota viedään. Olen ihan pöksyt märkänä jos kultani ottaa oikein rajut otteet, esim. raahaa väkisin sänkyyn ja panee oikein kovaa. Ah alkoipas taas tehdä mieli :D

JigglyPuff

mulla on yleensä se halu olla alistettu. rakastan ko on rajut otteet ja haluaisin että mua lyötäis tai kuristettais tai jotai satutettais samalla, mutta kukaa ei oo suostunu noihin. oon masokisti.

mutta erään jätkän kanssa taas dominoin ja pakotan sen alistumaan, mikä kiihottaa myös häntä!
en tiiä miks just sen kanssa haluun, ehkä siks ko se ei koskaa tee niinku minä haluaisin :D (v*tun oinaat! :D)

naisen kanssa mulle on aivan sama kumpi dominoi, mutta haluaisin muijan rääpivän mua ja ite haluaisin purra :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat