Joululahja tyttöystävälle... Naiset, mitä mieltä? - Seksi

Late

Olen tässä miettinyt, että ostaisin muiden lahjojen ohessa tyttöystävälleni jotain "tuhmaa". Hänellä ei mitään leluja tai muita ole, joten tämä olisi varmaan mukava yllätys.
Haluankin nyt kysyä teiltä, hyvät Naiset, mitä mieltä itse suunitelmastani olisitte?
Ostan hänelle jonkun mukavan ja laadukkaan vibraattorin ja laittaisin pakettiin. Piilottaisin sen hänen vaatekaappiinsa päivän ennen aattoa ja kun hän aatto-iltana menisi kotiin ja me puhuisimme puhelimessa ennen nukkumaan menoa, kertoisin hänelle kaapissa olevasta jäljellä olevasta lahjasta? Miltäs kuulostaa?
Kiitos jo etukäteen vastauksista, ehdotuksia ja muokkauksia edelliseen suunitelmaan otan ilomielin vastaan :wink:

Kommentit (10)

kisumisu

Hih, poikkis yllätti minut kerran ostamalla vibran (ei tosi minkään merkkipäivän johdosta). Itse ainakin tykkäsin ja ideasi kuulostaa ihan kivalta. Minä ehkä tykkäisin kuitenkin, että uutta lelua päästäisiin käyttämään ekalla kerralla yhdessä. Mutta minä nyt olenkin joku poikkeuksen poikkeus enkä käytä tuota meidän lelua ikinä yksin :D

Nyytikki

Kuulostaa kohtalokkaalta... eikun hyvältä! :D Miksei, ja jos tyttöä säväyttäisi niin ehkä joku eroottinen asu seksiliikkeestä samalla vierailulla? :P

olematon

siis tuo asujuttu tietenkin jos luulet ettei sun tyttös vedä mitään sydäriä siitä hyvästä että tollasen ostit :D Mutta kiva idea!! :) siis koko tuo piilotusjuttu ja kaikki. Mä varmaan tykkäisin :)

Tsein

Vaarallinen lahja. Lähinnä siinä mielessä, että pitää tietää etukäteen, että tyttö tykkää tuollaisesta lahjasta. Jos nimittäin ei ole hänestä mitenkään hyvä juttu, niin siinä saattaa kuivahtaa seksielämä joksikin aikaa. Voin nimittäin kuvitella helpostikin, että joku löytäessään kaapistaan dildon saattaa miettiä jonkun aikaa, että mitä h**vettiä. Joku voi jopa ajatella, että nyt ei mies ole tyytyväinen seksielämään kun pitää ostaa leluja. Mutta kun riippuu niin ihmisestä, miten reagoi.

esiska

Voi tekispä minunki kulta tuollaisen tempauksen :D Monesti on puhunu ostavansa mulle vibran kun joutuu monesti useampia päiviä olemaan erossa ja tietää että mua haluttaa kuitenki :P
Minusta ainakin tosi kiva idea ja varmaan tyttöystävälle tulee hauska ilta, harmi jos et ole mukana :wink:
Toisaalta jos tyttökaverisi on ujompi niin kiva kun saa omassa rauhassa avata ja yllättyä :D
Niin ja tietenki tunnet tyttösi niin hyvi että tiedät sen olevan sopiva lahja? ettei tule sanomista :)

Seini

Varmasti tunnet itse tyttöystäväsi parhaiten ja osaat sanoa, miten se reagoisi. Ite en tykkäisi tuollaisesta lahjasta... Enkä pysty kuvitella että poikaystävältä seksileluja saisinkaan. Lähinnä pelästyisin tai nolostuisin tuollaisesta. Mutta ehkä sun tyttöystäväsi ei olekaan näin rajoittunut mitä minä :P

Mirve
zera
Mä tykkäisin tosta tooosi paljon !! :D Toi piilotusideakin oli tosi hyvä.

toihan olis mahtava idea, jos tyttöystäväsi on tosiaan sen luontoinen ettei loukkaantuisi, ym. Itse olen jopa vihjannut leluista, mutta vielä ei ole näkynyt... :roll:

riinaF

Komppaan muita, on kyllä mahtava lahja jos vain tyttöystävä on sen tyylinen ettei häkelly/nolostu lahjasta tai kuvittele sen vihjaavan, että seksissä on jotain vikaa. Ja uskoisin, että Late kuitenkin tyttöystävänsä tuntee kun tuollaista lahjaa pohtii, joten sanoisin että siitä vain. Myös tuo piilotusidea on hyvä, koska jos tyttöystävä voi rauhassa ensin testailla ja kokeilla vibraa eikä heti ole "paineita" poikaystävän kanssa :D Kantsii vain muistaa ostaa joku aika "perus"vibra ja säädettävällä tärinällä, koska et välttämättä tiedä millaisesta tärinästä tyttöystäväsi tykkää :)

Late

Kiitos paljon vastauksista!
Tyttöseni tuntien erittäin hyvin, hän ei varmastikkaan pahastuisi tuosta. Lisäksi hän on ehkä, vähän ujo, joten luulempa että hänestä olisi kivempi tutustua uuteen leluun omissa oloissaan :) Luulempa, etten ihan heti saa unen päästä kiinni miettiessäni, mitä tyttöni tuumii samaan aikaan kotonaan puhumattakaan siitä, mitä hän tekee :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat