"Hanatekniikka" - Seksi

Nobeliski

Olen kuullut että monelle takuuvarma tyyli saada orgasmi. Tarvitsisin vain kokeneempien neuvoja päästäkseni alkuun... Apujoukkoja?

Sivut

Kommentit (44)

marimma

En mäkään ellen makaa ketarat taivaissa (seinää vasten) sen suihkun hanan alla ja päästä sieltä vettä suoraan klitalle.. Siinä vaan pitää ottaa hyvin huomioon ensinnäkin jo tila, toiseks veden lämpötila (alapää ei kestä niin kuumaa kun yläpää) ja se paine. Sellanen sopivan melko pienikin noro (ehkä puolisen senttiä halkasijaltaan) on ehkä parasta mitä on tullu kokeiltua kun se ei liian kovaa tule eikä liian isolle alueelle liian voimalla :)

olematon
heica
kaneli
Ei toi kyllä kaikilla toimi. Ite en saa ainakaan juurikaan kiksejä, enemmän se vaan kutittaa. :D

mulla taas ei tunnu miltään :?

mikä ettei tuo toimis.

marika_

Se miltä se tunuu riippuu myös varmaan suihkusta ja siitä hanasta ja siitä mihin kohtaan sen suuntaa (suoraan klittaan vai johonkin viereen) :)

Jennana

Hmm. No tämä nyt ei varsinaisesti liity aloittajan juttuun, mutta hanalla tyydyttämiseen.

Jos saa sen suihkupään siitä irti ja voi letkulla "leikkiä", niin kokeilkaapa joskus eri kulmista. Alhaaltapäin tai sivusta on mahtava, tuntuu niin uudelta - ja ainakin itse tulen vielä normaalia nopeammin.

Emmily_

Tuntuu ihan käsittämättömältä ettei joku saa tuolla keinolla..! :D Tulee vaan mieleen, että sen täytyy tehdä jotain väärin.. Ei siis millään pahalla ketään kohtaa, ite oon tosta vaan niin aina tykänny! :) (tai no silloin joskus hamassa menneisyydessä kun tuommosia leikkejä vielä harrastin..)

TaskuMyy
heica
kaneli
Ei toi kyllä kaikilla toimi. Ite en saa ainakaan juurikaan kiksejä, enemmän se vaan kutittaa. :D

mulla taas ei tunnu miltään :?

Ei täälkään toimi :?

ether

Tilan salliessa ja fysiikan kestäessä kannattaa kokeilla myös jalkojen/käsien (vrt. rapukävelyasento) varassa olemista. Silleen suihkun alle, se puolen sentin noro, haaleahkoa vettä ja lantio liikenteeseen

Ohje baarin vessassa kuultu ja - ihme kyllä - erittäin hyväksi todettu 8)

ether
olematon
miten se auttaa et on tollasessa asennossa? :D

Lisää kulmia, lisää liikettä = lisää ärsykkeitä? Kiinteää, lattiaa kohti osoittavaa suihkunhanaa ei voi liikutella, mutta lantiota voi kun pitää jalat alla. Esimerkiksi nostaa ja laskea vasten sitä veden painetta tai eestaas..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat