Missä vika?? - Seksi

aasimuuli

En oikein tiedä, kuuluuko tämä kysymys tänne vai ehkäisy-puolelle, mutta ajattelin nyt laittaa tänne.

Aina, seksin jälkeen, joudun pitämään monta tuntia wc-paperia tms housuissani, kun kaikki miehen spermat valuvat ulos minusta. Aloitin pillerit kesällä -05, ja ennen pillereitä tällaista ei tapahtunut. Nyt olen kuitenkin lopettanut pillerit, maaliskuussa -08, eikä tuo vieläkään tunnu loppuvan. aamuseksiä ei ole mukava harrastaa, kun töihin mennessä valahtelee ties kuinka paljon. Ja onkohan tässä syy, etten voi olla raskaana?!
APUA! :? :shock:

Kommentit (9)

TaskuMyy

Miksi lopetit pillerit jos et halua raskaaksi?
Ja toiseksi, kerta ilmeisesti(mitä tekstistä ymmärsin) annat miehen laskia spermat sisääsi. Niin mikset käy pesemässä niittä pois yhdynnän jälkeen? :roll:

kukkakeppi

Eipä ne spermat sinne sisään ikuisiksi ajoiksi katoa. Painovoima tai mikä tahansa vetää niitä kyllä alaspäin. Eikä se yksin voi tarkoittaa etteikö olisi raskaana. Eihän uuteen elämään tarvita kuin yksi siemen...

Tsein

Käytitteköhän mahdollisesti ennen pillereitä kondomia, joka olisi pitänyt sisällään sperman? Ei kai se sillon mihinkään valukaan.

Ei, tuo ei ole syy raskaaksi tulemattomuuteen. Ainakin käsitykseni mukaan aloittaja tarkoitti, että yrittää tulla raskaaksi, mutta epäilee valumisen olevan syy, ettei ole jo raskaana.

SinRuid

Jos haluat kaikki spermat heti ulos, työnnä sormi pimpsaan ja paina sitä ylä- tai alaseinämää vasten, samalla jännittäen lantionpohjalihaksia. Kaikki tulee näppärästi ulos, ei tarvitse säätää vessapaperin kanssa.

gnirom

toinen vaihtoehto on ihan alapesu esim käsisuihkulla, sillä mä saan ainakin paikat puhtaaksi...(ja muutenkin tekee mieli peseytyä seksin jälkeen).

gnirom

^ No tuo on kyllä totta, mutta varsinkin kun käyttää kättä apuna SinRuidin mainitsemaan tapaan ja pesee huolella, tulee puhdasta jälkeä eikä tarvii ees suihkuttaa suoraan emättimeen.

Estelle

Kyllä mulla ainaki riittää kun seisaallaan ottaa muutaman askeleen ja jännittää lantionpohjanlihaksia. Samalla vaan pitää paperia alapäässä nii siihen ne kaikki lastit sitte valuu. Sitte kun vielä käy pesemässä vessan käsisuihkulla pikaisesti nii saa viimesetki töhnät pois. Joskus kun ei oo jaksanu kunnolla "puristella" lasteja pois sisältä niin on just lorahdellu sitte myöhemmin housuun :D

vauvanen
SinRuid
Jos haluat kaikki spermat heti ulos, työnnä sormi pimpsaan ja paina sitä ylä- tai alaseinämää vasten, samalla jännittäen lantionpohjalihaksia. Kaikki tulee näppärästi ulos, ei tarvitse säätää vessapaperin kanssa.

Näinpä näin toimii aika hyvin, vaikka ei IHAN kaikkia tuliskaan ulos. Mulla kävi alkuaikoina niin, kun en osannut vielä saada niitä spermoja aktin jälkeen ulos tolla tavalla, niin suihkuttelin vaan rauhassa ilman mitään erikoisia tekniikoita. Sit kuivattelemassa aivastin, ja samalla automaattisesti tuli joku jännitys tonne alas, ja spermaa tippu lattialle. :D ainaki oppi mitä kannattaa tehdä :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat