ahdistuspurkaukseen apua? - Seksi

burr

Olen seurustellut poikaystäni kanssa vähän päälle vuoden ja rakastan häntä tavattman paljon. Nyt viime aikoina seksistä on tullut minun haluama pakollinen tapa. Vihaan omaa vartaloani, joten en halua kokeilla eri asentoja ja varmasti miehenikin on kyllästynyt ainaiseen pupujyystöön sillä se loppuu lähes yhtä nopeasti kuin alkaakin ja vaatteet vedetään nopeasti päälle. En ole mitenkään hirvittävän lihava mutta pömppömasua löytyy. Eniten ahdistaa se, että mieheni on nyt armeijassa ja hänen kuntonsa paranee siellä kun taas oma kunnonkohotus on työn ja tuskan takana. Ja armeijan vuoksi emme näe kovin usein, joten ajattelen että seksistä on tullut ns. pakollinen suoritus joka täytyy hoitaa aina miehen ollessa vapailla, ja aina kuitenkin epäonnistun siinä. Tästä päivästä lähtien päätin aloittaa kuntoilun, sillä en enää halua tuntea itseäni isommaksi kuin poikaystäväni. Haluaisin myös oppia puhumaan asioista avoimesti, mutta aina se tyssää siihen että alan itkeä ja sanon että kaikki on kuitenkin hyvin..

Kommentit (6)

tetra

Mulla on (tai ainakin on ollut) samanlainen ongelma. Jännitän niin paljon vartaloani etten pysty toimimaan sängyssä.. Se on kidutusta

tata

Mulle oma vartalo on kans vaikee pala kun en oo siihen tyytyväinen. Mutta meinaan palata takas saliharjotteluun, kunhan varvas paranee enempi...

mariol

Mullakin oli nuorempana 18-21 ikäsenä sama ongelma. Bikineissä en kulkenut saati sitten harrastanut seksiä alasti, aina mielummin vaikka paita päällä. Ikää kun on tullut nyt vähän lisää, niin olenpa jotenkin saanut karistettua liian huonon itsetunnon ja kohta kuntoilun aloittamalla itsetuntoni nousee varmasti vielä entisestään. Mutta poikaystäväsi ei varmasti katsele ja mieti pömppömahaasi seksin aikana, vaan haluaa sinua. Yhdessä vaiheessa pakotin itseni vaan kulkemaan ilman vaatteita vessaan seksin jälkeen tai makoileman sängyllä alasti ja nyt se sujuu jo melkein liiankin luonnollisesti :lol:

Mutta joo, tiedän etten ole mikään missi tai muutenkaan hyväkroppainen ja poikaystävä taas käy salilla säännöllisesti ja tykkää timmistä vartalosta, mutta tällänen mä vaan olen ja jos lopulta mies haluaa vaihtaa parempaan niin ei voi mitään.

jennajenna

Mitäpä jos vaikka alkuun kirjoittaisit noita tuntemuksiasi paperille, ettei ainakaan tyssää siihen itkuun? (ja annat sitten paperin poikaystävällesi) Poikaystäväsi tuskin ajattelee vartalostasi samoin, ja keksisi vaikka mitä hyviä puolia sinusta!

Sheena

jennajennan vinkki on hyvä. Luulempa kuitenkin, että poikaystävääsi ei kiinnosta pelkästään ulkonäkö suhteessanne. Hänelle on varmasti tärkeää että vietätte aikaa yhdessä ja teette kaikkia kivoja juttuja ja nyt on erityisen tärkeää viettää hyviä hetkiä, kun toinen on suuren osan ajasta pois ettekä näe niin usein. Voit kysyä poikaystävältäsi mitä mieltä hän on mahastasi ja luulen, että vastaus on että se on juuri sopiva ja hyvä ja ihana. Ei miehet ole niin pikkutarkkoja, kuin oletetaan :D
Itselläni on myös tuota pömppistä tuossa, mutta eipä se ole poikakaveria haitannut..
Tuohon seksiasiaan vielä, tehkää joku viikonloppu niin että ette harrasta seksiä ollenkaan, missään muodossa. Halailette toisianne pitkin viikonloppua ja pussailette ilman että se johtaa makkarin puolelle. Ainakin meilläpäin auttoi yhdessä vaiheessa kun seksistä tuli vähän pakonomaista ja "työtä".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat