Asentoja ison peniksen omaaville miehille - Seksi

Ramona

Hei! Tuossa oli vastaava ketju pienivehkeisille miehille, niin ajattelin kysellä samaa toisinpäin. Eli mikä neuvoksi, kun miehellä on niin iso, että välillä melkein mikä tahansa asento sattuu. Kosteudesta huolehditaan ja riittävistä esileikeistä, mutta silti tällaisiakin päiviä on. Missään nimessä ei ainakaan takaapäin. Parhaaksi on koettu tähän asti lähetyssaarnaaja. Vinkkejä? :?

Kommentit (14)

Disaster

Mä sanoisin että ratsastuskin on vähän huono, siinä kuitenkin menee niin syvälle. Ja varmaan naiselle aika raskasta jännittää jalkoja koko ajan niin ettei se penis mee kokonaan sisälle.

Mä sanoisin että lusikka. Rauhallisesti.

Fanni

En mä nyt tiiä onko poikaystävällä sitten todella iso, mutta minuakin sattuu kaikki missä itse olen päällä ja välillä myös takaapäinkin.

Me ollaan joskus kyljellämme takaapäin. Siinä ei penis pääse niin syvälle, ja samalla hän voi antaa "käsitöitä". ;)

Pennsylvania

^Kyllä minä kokisin silti, että p illu on elastisempi kuin peppu. Ei olla koskaan millään survonnalla saatu kikkeliä peppuun ilman, että olen kirkunut ihan puhtaasta kivusta, pi lluun loiskahtaa aina ihan sujuvasti, ja aina on mennyt. Vauvakin mahtuu siitä läpi, miten nyt kikkeli ei mahtuisi.

Lusikka on varmaan kyllä parhaita siihen, että pidempikään kikkeli ei riitä perille saakka. Akrobatiaa ja innovatiivisuutta kehiin vaan, kyllä sellaisia asentoja on läjäpäin muitakin.

TaskuMyy
SinRuid
Peppuun mahtuu vaikka mikä.

Noh..ööh.. hieman tökin kepillä jäätä, mutta jos on tosi iso niin eiköhän se satu enempi ko pienempi muna :o

Riik-ks

oon yhden entisen, sanotaan vaikka hoidon, kanssa kokenut tän saman ongelman.

Ratsastus onnistuu siinä mielessä että ei istu ihan täydellä painolla ja kokonaan, vaan keinuttelee jossain kohtaa itseään puolelta toiselle.

SinRuid
TaskuMyy
SinRuid

Noh..ööh.. hieman tökin kepillä jäätä, mutta jos on tosi iso niin eiköhän se satu enempi ko pienempi muna :o

Riippuu ihan perseestä. Ja jos oikein jättiläis nee'keri kullia saa, niin pituus suunnassa pyllyyn mahtuu paremmin.

TaskuMyy
SinRuid
TaskuMyy
SinRuid

Riippuu ihan perseestä. Ja jos oikein jättiläis nee'keri kullia saa, niin pituus suunnassa pyllyyn mahtuu paremmin.

Kyll, mutta paksuus voi sit ollakki ongelma :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat