seksin jälkeen - Seksi

marjaana2

kun harrastan usein seksiä esim. illalla ja seuraavana aamuna niin päivällä tuntuu sille että aina olisi vessahätä, mitään ei kuitenkaan tule, jos tulee niin vain tipa pari ja sekin sattuu törkeesti. mistä se johtuu ja onko muilla vastaavia ongelmia? miten sen saisi loppumaan koko päivää ei kumminkaan vessassa viitsisi juosta! itse otan aina särkylääkettä mutta ei sekään kovin terveellistä joka päivä napsia:P

Kommentit (11)

marjaana2

mulla sattuu koko päivän jossen särylääkettä ota.. se on hyvin kiusallista ja kivualiasta etenkin jos on kylässä vaikka poikaystävällä.

Puutarhis

Voisko olla mahdollista, että olis virtsaputkentulehdus, sukupuolitauti esim. klamydia tms.?

Kyllä mulla joskus saattaa emättimen limakalvot olla hellänä kunnon panon jalkeen, muttei mulla ole koskaan ollut virtsaamisvaivoja seksin jälkeen. Ja rikkoutuneet limakalvotkaan eivät ole haitanneet virtsatessa. Pääsääntöisesti, jos virtsatessa on kirvellyt ja jatkuvasti pissattanut, niin mulla on ollut virtsaputkentulehdus.

zanzibar

en usko että aloittajan kipu johtuu varsinaisteta hankauksesta vaan tulehduksesta, oireet on sen tyyppiset, yleensä meinaan jos on seksistä johtuvaa kirvelyä ni kyllä sieltä jotain tulee.. veikkaan et on liikaa bakteeria ja kun harrastat seksiä niin se hankaa niin että vessa hätä syntyy ja kun käyt niin ei tuu mitää niitten bakteerien takia, käy testeissä ja jos mitään ei oo niin kokeile runsasta vedenjuontia..

marjaana2

käytetää kumia aina ehkäisynä, suuseksissä ilman sitä. yleensä peseydytään enne seksiä tai ainakin samana päivänä. tarkotus olis koulujen alettua pyytää terkkarilta gynekologi aika varmuuden vuoksi

E

Hmm, kuulostaa omituiselta.

Ei mulla ole moista kyllä koskaan tapahtunut, vaikka paikat olisivat pitkän session jälkeen muuten olleet hellänä..

shazzer

Silloin sattui pari kertaa seksin jälkeen kun mulla oli virtsatietulehdus.
Voisiko marjaana sinulla kyseessä olla sama? Oireet kuullostaa siltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat