Miten miehet ehdottavat seksiä? - Seksi

ilakka

Mietinpä tuossa seksikkäästä pukeutumisesta sun muusta lukiessani, että onko miehillä käytössään mitään vastaavia sanattomia keinoja houkutella naistansa sänkyyn?
Stereotyyppisesti mies varmaankin yllättää naisensa kukkapuskalla tai kynttiläillallisella, mutta voiko niitä laskea seksin ehdottajaksi samalla tavalla kuin naista sukkanauhoissaan? Vai onko kyseessä vain ele, jolla tarjotaan naiselle huomiota ja mahdollisesti hellyyttä? Onko miehillä tuolloin taka-ajatuksena päästä myös sinne vällyjen väliin?

Tällä(kin) palstalla on kirjoituksissa käynyt ilmi, että vanha uskomus siitä, että naiset pihtaavat ja miehet kinuvat ei (enää) pidä paikkaansa. Mutta ovatko nämä stereotypiat edelleen nähtävissä näissä "iloisissa yllätyksissä"?

Millä keinoin miehet teille ehdottavat seksiä?

Sivut

Kommentit (42)

Riik-ks

oma poikaystävä ainakin lääsmii hirveästi ja tekee kaikkea mistä tykkään :D kerran on kyllä ihan suoraan tullu koulussa välitunnilla tekstiviesti että haluaisitko tänään :D silloin kyllä vähän mietin että ei se noin puutteessa voi olla :D

muunmuassa herkät pussailut on mun mieleen :)

Emmily_

Mun mies ainakin yleensä vaan jotain kiehnaa ja mankuu.. "mua panettaa-aaa.." :lol: Sit lähinnä hyväilee mua ja pussailee mun kaulaa jos haluaa mut sänkyyn. Mut sitä varten mitään lahjojen ostamista tai muuta vastaavaa se ei kyllä ikinä tekis!

Susannna
weenie
Meillä on oikeestaan silleen että mies vaan suutelee pitkään ja alkaa hyväillä ym. ja ainahan se johtaa seksiin.

Meillä sama, paitsi aina ei johda seksiin, jos tuntuu että itteä ei haluta tarpeeksi.

Shea

Oma mieheni sanoo yleensä suoraan, jos haluaa seksiä. Saattaa lähettää jo etukäteen jonkun tekstiviestin. Jos ei sano mitään, niin sitten vaan suutelee hyvin kiihkeästi ja alkaa hellästi hyväillä ja siitä se sitten lähtee..

TaskuMyy
weenie
Meillä on oikeestaan silleen että mies vaan suutelee pitkään ja alkaa hyväillä ym. ja ainahan se johtaa seksiin.

Sama täällä...

Puutarhis

Mies sanoo ihan suoraan, että hänen tekee mieli, panettaa tms. Toisinaan se kommentti on, että kalu kaipaa huomiota. Monesti mies tulee halailemaan ja puristelemaan kiihkeämmin. Joskus mies toteaa, että minä tarvitsen kunnon suuseksiä tai panoa.

Joskus mies vie suihkuun, pesee ja silittelee, tekee hyvää ruokaa ja tarjoilee viiniä...

Liliana

Ei oma mies ainakaan kukkapuskilla ole suoranaisesti seksiä ehdottanut, lähinnä tuonut lohdutukseksi tai piristykseksi. Mutta kynttiläillallisen lasken jo ehdotteluksi, koska eikös siinä tarkoitus ole että syödään romanttisesti ja sitten mennään makkarin puolelle? :)
Mutta nuo nyt ovat aika monimutkaisia seksiehdotuksia, joten eiköhän se hoidu nopeammin ja helpomminkin. Meillä mies tulee puristelemaan ja halimaan, kaataa sängylle, tulee päälle kiehnäämään, tai alkaa suutelemaan. Joskus kyselee suoraan haluttaisiko.

Pakkis

Meilläkin lähinnä suutelee ja hyväilee, ei koskaan sano tökerösti et nyt pitäs p****a saada. Aika usein suutelee korvaa/kaulaa/niskaa ja kuiskaa että haluaa mua :)

enkelin

toimivia tapoja on monia :D joskus on tietty kiva, jos mieskin näkee vähän vaivaa, mutta aika yleisesti se on toi vain, että pannaanks. tai sit se vain nappaa mut syliinsä ja kantaa sängylle. vihjailevaa on se, et se menee ite tonne sängylle makoileen ja odottaa, et mä tuun perässä. :wink:

disturbed

Alkaa lääppiä (ei juuri muuten koskettele ellei halua seksiä), yleensä se olen kuitenkin minä joka teen aloitteet.
Mies tekee aloitteita jos ollaan jo valmiiksi sängyssä eli tulee ottamaan syliin ja hinkkailee harrastintaan mua vasten, aika selvästi vihjaistu :lol:

Minä tykkään ehdotella ihan vaikka niin, että kiekaisen jostain sängystä: "panettaa" mutta mies ei tykkää yhtään. Tiuskasee vaan takasin, että: "käyttäytyisit sitten jotenkin eroottisesti".

Olen muutenkin suorempi aloitteissa eli menen vaikka suoraan alasti/eroottissävytteisesti pukeutuneena miehen eteen heilumaan, käyn vaan kysymättä kiinni ym..mies on hienovaraisempi eikä suosi turvan aukausua ilmoittaakseen mitä haluaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat