Verta alapäästä monen ejakulaation jälkeen - Seksi

tytttto

Poikaystäväni masturboi minua dildolla. Sain monta g-piste(?) orgasmia ja tuli nestettä pihalle. Muutaman orgasmin jälkeen huomasimme, että alkoi tulla tummaa verta, joten menimme vessaan katsomaan kuinka paljon verta tulee. Sitä valui paljon. Hetken kuluttua veren tulo loppui. Kipuja en tuntenut. Raskaana en luultavasti ollut(?). Käytän e-pillereitä ja kuukautiset tulivat normaalisti viikko sitten. Olo on normaali, mutta pelottaa kun ei tiedä mistä veren tulo johtui. Neitsyyteni menetin n. 2 vuotta sitten. Ekalla kerralla ei tullut verta lainkaan. En löytänyt mitään nettisivua, missä voisi kysyä apua lääkäriltä. En viitsisi mennä lääkäriin vanhempieni takia... Kiitos jo etukäteen.

EDIT: Tämä oli toinen kerta, kun masturboimme näin lujaa dildolla. Ensimmäinen kerta ei ollut niin "raju" ja pitkä kestoinen kuin tämä kerta. Silloin poikaystäväni huomasi, että dildon keskiosassa oli vähän verta, mutta ei todellakaan niin paljoa kuin tällä kerralla. Lopetimme melkein heti siihen.

Sivut

Kommentit (17)

zanzibar

tapahtuivatko nämä veren vuodot pian kuukautisten oppumise jälkeen? sillä monesti seksi kuukautisten jälkeen voi aloittaa uuden vuoson ihan vain tilapäisesti..

tytttto

Kuukautiset loppuivat tämän viikon maantantaina. Kyseessä oli siis vibraattori, joten se oli aika kova. Voiko olla mahdollista, että vibraattori olisi tehnyt sisälle haavan?

Edit: Tämä ensimmäinen masturbointi kerta tapahtui jo ennen kuukautisia.

zanzibar

eikai, eihän niissä mitää teräviä osia pitäisi olla ja jos kipua ei tunnu niin en usko että on haava, etenki jos verta on tullut paljon...

tytttto

Sitä mekin ajattelimme. En tuntenut mitään kirvelyä tai sellaista... Onkohan tämä vakavaa? Voiko tänä johtua kenties nestehukasta?

olematon

mä luulen että tuo johtu vaan siitä raisusta menosta sen dildon kanssa... :roll: koska ei sun miehekkees tunne silleen että jos se jotenki hinkkaa johki limakalvoon sillein ku että jos ois ite sisällä.

tytttto

Niin, voi olla. Tämä kyseinen dildo/vibraattori ei ole mikään maailman pehmein, joten... Toivottavasti veren tulo johtui vain tuosta, ettei kyseessä ole mitään vakavempaa...

hanne

jos mies sormettaa mun just sieltä oikeesta kohasta että alan ejakuloimaan, ja ite tykkään että sitä kohtaa hinkutetaan, ja kovaa :D ja kun tuota on parin ejakulaatio kerran peräkkäin tehnyt nii mulla tulee sen nesteen mukana vähä semmosta punertavaa, eli siinä on seassa vähän verta. mutta en yhtää ihmettele koska kovaa se sen tekeeki ku pyyän :D nii veikkaan että sulla iha sama juttu, että jos yhtä kohtaa paljon hinkkaa ja muuta nii se veri sieltä tulee..

tytttto

Verta tuli kyllä hirveästi, mutta voihan se olla että se johtui siitä kun olin saanut varmaan 4 orgasmia jos ei enemmänkin. Jos se neste vaan loppu sieltä paikasta?

salainen L

Mulla on ihan samanlaisia vaivoja toisinaan ja vertaa tulee runsaastikin. Kerran vuoto alkoi juuri rajusta seksistä ja jatkui viisi(!!) päivää, mutta saattoi osaksi johtua siitäkin, että olen aloittanut e-pillerit vasta viime talvena ja olin syönyt kaksi laattaa putkeen ottamatta kuukautisia välissä. Pitäisihän asia kyllä varmistaa, mutta aina se on jäänyt..

tytttto

Söin myös toissa kerralla 2 liuskaa putkeen, mutta nyt pidin tauon. Mutta tuskin se siitä enää johtuu... Täytyy olla nyt vähän aikaa ilman seksiä, valitettavasti... :?

jennej

veren tulo voi johtua osittain kanssa siitä että limakalvot saa pieniä haavoja kun niissähän ne verisuonet on niin pinnassa..itellänikin käyny noin joskus muutaman kerran, vaikka kuinka kostea olin niin ei auttanut koska iho oli silloin vaan niin herkkä :? vibrojen kanssa nykyisin käytetään melkein aina liukastetta niin ei oo mitään hätää ainakaan verestä..

ruusu

Ostin itse sellaiset pienehkön vibran, jonka tyvessä on "pupu", jolla voi kiihottaa myös klitorista. Koitin sitä ensimmäisetä kertaa ja laitoin tärinän voimakkuuden melko hiljaiselle, mutta orkun lähentyessä sitten kovensin tärinää. Kun otin vibran pois sisältäni huomasin, että se oli _aivan_ veressä.

Menkat minulle ei ole (syön pillereitä) ja veri oli semmoista oranssimpaa. "Menkkaveri" minulla on yleensä punaisempaa. En siis tiedä mitä on tapahtunut, että onko tosiaan haavan tehnyt sisälleni tuo vai mitä??
Vibra on kyllä semmoinen vähän nystyräinen ja jos liikuttaa edes takaisin ja vibra vielä kovalla, niin eihän sen mahdotonta ole. Mutta ei edes sattunut yhtään.. Pitäisikö minun siis jättää tuon vibran käyttö vai koittaa jonkun ajan kuluttua tapahtuuko sama uudestaan? Miten vaarallista/haitaksi on, jos on haava emättimessä??

salainen L

Hoksasin, että sen vibran kanssa on koetuksella ollut varmaan kohdunsuu! Exäni havainnollisti hauskasti kohdunsuuta, se on sellainen möykky josta tuntuu hyvältä, mutta kohdunsuu ei osaa väistää niin se hajoaa useasti. Yleistä, kun ratsastan ja joissain asennoissa kun miehenpuolikkaani pääsee syvälle ja innostuu. Älä ota stressiä! Pidä paikat puhtaina!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat