sattuuko se miestä jos ottaa suihin ja on raudat kitalaessa? - Seksi

cutie

awgh, mulla on tälläinen pieni probleema jota oon miettinyt aika kauan, ja nyt päätin sitten kysyy täältä. elikkä siis:
Mua jännittää ihan hirveesti ottaa keltään mieheltä suihin ( siksi en ole koskaan ottanut ) kun mulla on raudat kitalaessa, ja pelottaa että se tuntuu tosi epämukavalle miehelle kun otan suihin kun / jos se hankaa tai sattuu.. mitä teen? sattuukohan se tai hankaa pahasti, ja enkö nyt voi sitten ottaa sentakia suihin? :? [color=darkblue][/color] :?: :o

Kommentit (11)

Suolavesi

Melkeinpä veikkaisin, että sattuu. Voit testata esim. imemällä sormeasi kunnolla, huomaat luultavasti, että ne raudat painavat jo sormakin? Miltä lie tuntuu sitten miehestä! (: Mutta onneksi noi raudat taitaa lähteä myös jonain kauniina päivänä pois suustasi. En ehkä itse ottaisi mieheltä suihin, jos olisi kitalaessa raudat... Mutta voithan kysyä!

Emmily_

En osaa sanoa kun en tiedä minkä tuntuiset ne ovat.. Joka tapauksessa ne aivan varmasti osuvat siihen miehen vehkeeseen, joten saattaisin hyvin uskoa että sattuu/tuntuu epämukavalta..

cutie

mut siis nää raudat ei peitä koko kitalakee, että ne on tua kitalaen keskellä vaan todella ohkaset rauta narut tjsnp.. haha, naurettavaa ruveta kuvailemaan omia rautojaan :lol: mut kai se silti sattuu tai tuntuu epämiellyttävälle..

Amorous
hösp
Sattuu ja sitäpaitsi raudat on rumat.
Tuskinpa ne sieltä kitalaesta näkyy. :roll:

Kyllä varmaa tekee kipiää jos osuu niihi rautoihin. Mutta jos oikein ymmärsin ne raudat ovat melko lähelle hampaita? Saattaisihan se onnistuakkin, mutta tiiä sitte uskaltaako mies antaa kaluaan suuhun pistettäväksi. :) Rauhassa kokeilet vaikka jollain banaanilla ensin osuvatko ne raudat mihinkään.

Amorous
hösp
Amorous
Rauhassa kokeilet vaikka jollain banaanilla ensin osuvatko ne raudat mihinkään.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kai se banaani on turvallisempi ku miehen kalu? :D

MiamiGlow

Miulla raudat samassa paikassa kuin sinullakin ja otin suihin mieheltäni ja hän sanoi, että se sattua vähän :lol: Sano vasta sen toimituksen jälkeen, koska sen mielestä se tuntu tavallaa hyvälle, mutta sitte välillä inhottavalle ku ne raapi. Olen kumminki oppinut pienen kikan jolla ne ei osu siihen :)

SinRuid
Emmily_
hösp
Sattuu ja sitäpaitsi raudat on rumat.

No lol, ei sillä kullin silmällä mitään oikeasti näe! :D

:lol: :lol: :lol:

Mistäs tiiät vaikka höspi näkiskii.. :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat