pitäisikö huolestua? - Seksi

muisto

Ennen valkovuotoni oli ihan normaalia,jokseenkin tosi vähäistä.Mutta nykyään sitä ei tule juuri ollenkaan alushousuihin asti.,vaan se kaikki ns.jämähtää sisälle..olin huomannu tämän jo aikasemmin itse,mutta nolotti kun poikakaverini huomasi tämän saman sormettaessaan minua..sormi aivan valkoisen klimpin peitossa..eikai tollainen oo enää edes normaalia..ja seksin kannalta tosi sotkevaakin..tuota on nyt jatkunu jo monta kuukautta..enkä tiiä pitäiskö mennä käymään gynegolla, vai tietääkö joku asiasta enemmän? onko kellään käyny samaten,että valkovuoto on muuttunut yks kaks klimppimäiseksi mössöksi?(ja sitä todellakaan ei ole vain vähän).
Tuo on alkanu rajoittaan mua alitajunnassa, todella epävarma ja epäsiisti olo seksin aikana.enkä tahtoisi pilata hyvää seksielämää tämmöisellä..

auttakaa mua pliis.

Kommentit (3)

Danko

Mulla käy joskus noin, mutta ei oo mitenkään pidempiaikasena jatkunu. Oon ihan normaalina ite pitäny, mutta jos häiritsee niin eiköhän gynekologille kannata mennä.

Suolavesi

Joo veikkaan kanssa, että gynellä kandee käydä. Sehän voi johtua vaikka jostain pöpöstä tai jostakin, joka sitten muuttaa sitä koostumusta. En tiedä, en ole lääkäri, mutta käypä tsekkauttamassa se! (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat