Seksiongelma uudessa suhteessa - Seksi

Ramona

Hei! Minulla on uusi poikaystävä, jonka kanssa olemme harrastaneet seksiä muutamia kertoja. Kahtena kertana hänellä on mennyt mielestäni todella kauan laukeamiseen, eli seksi on kestänyt yhteensä lähes 2 h esileikkeineen. Yhdellä kerralla kyllästyin itse ennen kuin mies laukesi, olin ehtinyt jo laueta 4 kertaa ja mielestäni koko touhu oli vain väkinäistä jyystämistä. Tämän jälkeen mies pyysi minua ottamaan suihin että hän laukeaisi, mutta en suostunut, josta hän oli tietysti jonkin verran pettynyt. Hänellä on kuulemma tiettyjä kikkoja, joiden avulla hän laukeaa nopeammin, mutta en ole vielä ehtinyt oppimaan niitä.

Kuulemma hän pitää erittäin paljon seksistä ja olisi valmis harrastamaan sitä päivittäin. Minä en välitä seksistä niin paljon eikä ole aikaakaan, että olisin valmis käyttämään siihen tunteja päivässä. Hän on melko hyvin varustettu ja minulla taas on ahtaat paikat ja kuivumisongelmaa, joten en yksinkertaisesti edes pysty tuollaisiin seksimaratoneihin.

Eli lemppaanko miehen suoraan, vai yritänkö opetella näitä hänen mainitsemiaan kikkoja? En tajua, kuinka hänen edellisensä ovat moista tahtia kestäneet. Nyt ehkä ymmärrän, miltä miehestä tuntuu, jos ei saa naista laukeamaan millään...

Kommentit (8)

Stacie

Minä en ainakaan lemppaisi miestä heti suoralta kädeltä, täytyyhän hänessä olla jotain kivaa mistä pidät? Ja olette omien sanojesi mukaan harrastaneet seksiä vasta muutamia kertoja, joten eihän täydellistä suoritusta voi vielä odottaa..? Jännittääkö häntä? Voihan olla että hänellä on estoja, jos edellisetkin naiset ovat huomauttaneet hitaasta tulemisesta. Minä ainakin mielelläni opettelisin kikat, joilla saan hänet hulluksi :wink:

Riippuu tietenkin kuinka valmis olet panostamaan suhteeseenne..toisin sanoen kuinka paljon pidät hänestä ja meinaatko mahd. tulevaisuudessa pitää vielä enemmän. Jos asia ei tuosta muutu harjoittelun jälkeen, ymmärrän täysin: tuskimpa kukaan jaksaa jokapäivä kahden tunnin jyystämistä :roll:

Mainitsempa vielä senkin, että itse en päästäisi miestä mihinkään, jos hän antaisi minulle neljä orgasmia!! :D Hyvä kun yhden saa joskus :P Mutta ihan miten itsestäsi tuntuu :)

chloeee

Hmm.. Yleensä tuo ongelma toistepäin, eli sinänsä voit pitää itseäsi vähän onnekkaanakin :D Ikävämpää oikeasti se, jos mies tulee todella nopeasti, silloin seksistä vasta maku meneekin! Mutta tietty tuokin, että pitää 2h jyystää ennenkuin mies vihdoin laukeaa, on varmasti aika turhauttavaa ja jopa rankkaa. Kyllä siinä lonkat ja muu kroppa aika jumiin varmasti menee.

Oletteko testannut eri yhdyntäasentoja? Mä olen huomannut, että esim. peruslähetyssaarnaajassa miehelläni saattaa mennä tosi kauan, ennenkuin hän tulee. Lähinnä mun nautinnon takia kuitenkin yleensä ollaan tässä asennossa, koska siinä saan helpoiten. Kuitenkin jossain vaiheessa siirrymme tavallisesti takaapäin, koska siinä taas mieheni tulee yllättävän nopeasti ja sanoo, että se tuntuu parhaalta. Eli eri asentoja vaan testailemaan! Varmasti löytyy joku sellainen, joka tuntuu yksinkertaisesti niin hyvältä, ettei miehesi voi pidätellä itseään tulemasta. Kannattaa myös miettiä, voisiko jotain ongelmaa olla miehesi korvien välissä, jos hänellä on esim. suorituspaineita? Niitäkin voi miehelle nimittäin tulla ja silloin laukeaminen on vaikeaa.

Ramona
chloeee
Oletteko testannut eri yhdyntäasentoja?

Tässä on aika paljon rajoituksia, sillä minä kärsin lievästä vulvodyniasta ja mies on todella aika hyvin varustettu, eli jotkut asennot ovat todella kivuliaita (esim. takaapäin). Edellisessä suhteessani opimme jo melko pian yhdyntöjen aloittamisen jälkeen toteuttamaan ajoituksen siten, että molemmat saivat samaan aikaan. Lisäksi asennolla ei ollut miehelle juurikaan väliä. Tätä muistellessani olen hieman epätoivoinen, eli mietin pitäisikö suosiolla vaihtaa pienimunaisempaan ja nopeammin laukeavaan mieheen! Meitä on moneksi! :? Kiitos teille molemmille vinkeistä ja lisää kaivataan!

Emmily_

Tietysti opettelet ne kikat hyvä ihme! :D Naiset taitavat olla liian tottuneita siihen että miehen saa tulemaan suunnilleen pyllistämällä.

chloeee
Emmily_
Tietysti opettelet ne kikat hyvä ihme! :D Naiset taitavat olla liian tottuneita siihen että miehen saa tulemaan suunnilleen pyllistämällä.

Samaa mieltä! Varsinkin suhteen kestettyä vähän pidempään myös miehen kestävyys kehittyy huomattavasti... On siis opeteltava temput ja kikat ja minusta ainakin se on ollut tosi hauskaa :D On ihana katsella miehen silmistä huokuvaa nautintoa, kun on löytänyt jonkun hyvän paikan tai keksinyt tavan, miten hänet saa voihkimaan. Eli eikun opetustuokioita nyt vaan reilusti! Kannattaa myös kysellä ihan suoraan itse aktin aikana, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei ja lukea toisen kasvoilta, milloin hän näyttää nauttivan. Ajan kanssa hyvä tulee :).

Emmily_

Ja lisään vielä ettei kaikkiin miehiin toimi samat kikat. Tai no ehkä ne suunnilleen samoilla linjoilla on, mutta kyllä jokaisella miehellä pitää olla oma yksilöity nautinnontuottamis-ohjelma, joka naisen pitää opetella. Kyllä meilläkin on näääääääääääääääääääääääin iso ero siinä miehen nautinnon määrässä tapahtunut suhteen alkuajoista tähän päivään kun oon oppinut tekemään juitsut just täydellisesti. ;)

chloeee

Jep, tuo niin totta että eri jutut toimii eri miesten kanssa.. Esim. ennen pidin itseäni kohtalaisen hyvänä suihinottajana koska olin saanut parilta mieheltä niin ylistävää palautetta, mutta nykyisen mieheni kanssa olin aluksi jopa vähän pettynyt, koska hän ei jotenkin syttynytkään täysin taitoihini :D. Piti opetella kaikkia uusia juttuja ja oikeasti opetella koko homma lähestulkoon alusta asti uudestaan, koska hän vain ei tykännytkään ihan samanlaisesta käsittelystä. Eli kummasti vaan noissa mieltymyksissä on eroja.

Emmily_

^Mulla kävi just kans tuollein. Luulen että ne mun entiset miehet oli enemmänkin semmosia että olivat niin tyytyväisiä siihen että joku ees ottaa sen niitten vehkeen suuhunsa ettei siihen sitten muuta tarvittukaan! :D Nykyiseni onkin sitten vähän vaativampi. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat