Kivikovan erektion sopivin pituus? - Seksi

JJJ

Eli minkäspituisena Cosmo-neidit haluaisivat kumppaninsa "työvälineen" nauttia? Ja saavathan muutkin kuokkavieraiksi ilmoittautuneet miekkosetkin kertoa mielipiteensä kuvittelemastaan varustuksen ihannepituudesta :)

Tarkoituksena on siis kysellä sitä OPTIMAALISTA mittaa, jos eläisimme täydellisessä maailmassa jne... 8) Ja [color=red]PERUSTELUT[/color] ovat tietenkin enemmän kuin tervetulleita!!

-JJJ

[size=9]Muoks

Pps. [color=red]Paksuudesta vastaa gallup löytyy http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=10719 täältä.[/color][/size]

Sivut

Kommentit (32)

marimma

Nainen ja vastaan että 14-15 vaikka se alle 13 kuulostaa kanssa hyvältä, mut kun menevät niin pienillä senttijaoilla nää vastausvaihtoehdot :lol:

samisammakko

Vastasin, että 13-15cm.

Perusteluna se että omalla miekkosellani jotain tuohon suuntaan ja olen todella herkkä saamaan orgasmeja (siis TODELLA) ja pelottaa ajatellakin että jos pidempi kalu sitä vielä herkistäisi...

Beatriz

vastasin 14-15cm, koska tosta enemmillä senteillä ei vaan enää tee mitään, ku ei se kuitenkaan enää syvemmälle mee/ isompi vaan sattuu..

oon kullallekki sanonu joskus ku se on sanonu että isompi ois parempi, että ei niistä lisäsenteistä mitään hyötyä mulle ainakaan ois, ennemminki haittaa.. :roll:

aicha

Vastasin, että Olen nainen: 18 - 19 cm. Mutta kyllä sellanen yli 20 senttinenkin jörtikkä kelpais. Ulkomailla ollessa totuin tollaseen isompaan ja nyt en muuta kelpuutakaan ;D Iso<3

disturbed

Vastasin, että 14-15cm mutta kyllä 12-17cm ois varmaan semmonen ihanne. Omalla miehellä semmoen 13-15cm, en ole kovin tarkkaan mittaillut ja isompi ei tarvitse olla. Paksuutta en ole mitannut mutta semmonen suht paksu ja se on musta huomattavasti oleellisempi mitta kuin pituus.

Olen suht tiukka (ja "lyhyt" eli lyhytkin penis yltää pohjaan saakka monessa asennossa) joten kovin iso tuntuu vain ikävältä ja asentovaihtoehdot vähenisi kuten myös kova, eläimellinen jyskytys josta pidän. Niin hissukseen pitäs isolla vedellä, että pläh.

En mä toki suurempaa torjuiskaan ja enköhän mä isonkin kanssa toimeen tulisi ja nauttisi seksistä mutta eniten mä siitä nautin kun saan omaani sopivaa ja se nyt sattuu olemaan kokoluokkaa jota useimmat tuntuvat pitävän pienenä. Ihmekyllä.

gnirom

Siis oletteko te oikeesti mitannu poikaystävänne peniksiä? Minusta tuntuu että hän loukkaantuis siitä...en osaa kyllä arvioida tuota pituutta nyt, mutta johki tohon 13-15 väliin se varmaan sijoittuu. On oikein hyvä noin.

marimma
gnirom
Siis oletteko te oikeesti mitannu poikaystävänne peniksiä?

Noup, mutta mitta käteen ja arvioimaan tyylillä se täällä on "mitattu" tähän vastaukseen :)

TaskuMyy
aicha
Vastasin, että Olen nainen: 18 - 19 cm. Mutta kyllä sellanen yli 20 senttinenkin jörtikkä kelpais. Ulkomailla ollessa totuin tollaseen isompaan ja nyt en muuta kelpuutakaan ;D Iso<3

Entäs ko suomalaisten miesten keskimitta ei ole tuota luokkaa...?
Miten voit elää parisuhteessa? Kysytkö ensimmäisenä munan mittaa?

pisku

Minäkin vastasin että 13-15 cm, kun tämänhetkisen kumppanin mitat taitavat olla suunnilleen kyseistä luokkaa. Loppujen lopuksi en kyllä noita senttejä ole kauheammin mittaillut. Enemmän on merkinnyt se, että kuinka sitä vehjettään käyttää.

On tullut koettua muun muassa sellainen tyyppi,jonka varustus oli suht mittava mutta ei kyllä saanut sillä mitään hyvää aikaiseksi. Ja sitten on taas ollut niitä, jotka eivät ehkä ole olleet niin mahdottoman suuria ja mahtavia, ja silti seksi on ollut erittäin hyvää.

aicha
TaskuMyy
Entäs ko suomalaisten miesten keskimitta ei ole tuota luokkaa...?
Miten voit elää parisuhteessa? Kysytkö ensimmäisenä munan mittaa?

No juuri siitä syystä en enää harrasta suomalaisia miehiä. En tietenkään kysy ensimmäisenä munan mittaa. Ai miten voin elää parisuhteessa? Oikein hyvin, nimittäin ulkomaalaisen miehen kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat