poikaystävä ja seksi - Seksi

~hnnn

olen seurustellut nykyiseni kanssa kohta vuoden, on tosin ollut pausseja aina välissä. emme ole kertaakaan harrastaneet seksiä, poikaystäväni ei ole ollut ikinä kenenkään kanssa silleen, itse olen kerran.

haluan poikaystävääni aivan älyttömästi mutta en tiedä miten aloittaa tai pitäisikö puhua asiasta hänen kanssa ja miten puhun, tuntuu kauhean nololta. :oops: olemme 16-vuotiaita molemmat.

Kommentit (3)

Reza

noh aika vähän sulla tuossa tuota taustaa, mut eikai sitä silleen enempi tarviikkaan tietää. Riippuu siitä minkälainen fyysinen/psyykkinen taso teillä on ja onko teillä hyväilyä yms? ehkä suosittelisin keskustelemaan poikaystäväsi kanssa asiasta, että olisiko hän valmis asiaan tai muuta? ja jos otat asian puheeksi niin suosittelisin puhumaan asiasta tietysti hienovaraisesti, mutta kumminkin suorasti. eli kyselemällä mitä tuntemuksia pojalla on? tai että mitä mieltä on asiasta? haluaisiko hän? vaikka se tuntuu varmaan vaikealta kysyä tai puhua asiasta, mutta se huomattavasti helpottaa tilannettanne jos saatte jotain selvyyttä asiaan :)

katak

Onko mahdollista, että poikaystäväsikin haluaisi sinua, mutta hänkään ei kehtaa ottaa asiaa puheeksi? Mielessäni kävi sama kysymys kuin edellisellä, eli onko teillä ollut hyväilyä jne.?

Ehkä paras hetki asian puheeksi ottamiseen olisi sellainen, jolloin olette kahden ja hellitte toisianne, esimerkiksi makoilette jomman kumman sängyllä, pussailette ja juttelette mukavia. Ja jotta epämukavat tilanteet vältettäisiin, niin kotona ei olisi muita teidän lisäksi (jos asutte vielä kotona). Tällöin voisit häneltä kysellä, että haluaisiko poikaystäväsi mennä pidemmälle. Pojalle voi toki tulla hieman suorituspaineita, koska sinulle se ei olisi eka kerta, mutta edetkää rauhassa niin kyllä se siitä :)

~hnnn

olemme hyväilleet toisiamme, mutta seksiin asti emme ole edenneet.
tänään näemme ekaa kertaa viikkoon, koska oli syysloma koulusta ja poikaystäväni oli kauempana lomalla, ajattelin tänään puhua hänen kanssaan asiasta. :)

kiitos neuvoista !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat