Liian pieni klitoris - Seksi

Jessica86

Mulla on normaalia pienempi klitoris, koska se on vaan nuppineulan pää kokonen. Voiskohan tää olla siinä syynä että en saa orgasmia. Lantionpohjan lihakset on ok, mutta ainakun jännitän niitä seksin aikana niin tuntuu jotenki,että veri pakenis pois sukupuolielimistä. Jos laitan sormen sisään niin puristus tuntuu tiukalta.
Eri asentoja ollaan kokeiltu melkein kaikkea mahdollista ja vähän mahdotontaki. Mut orgasmia ei tuu millään. En jännitä seksiä, joten siitä ei oo kiinni. Oon 21-vuotias ja poikaystävä on paljon vanhempi, mutta kokenut. Hänen kaikki edelliset tyttöystävänsä ovat saaneet orgasmeja hänen kanssaan, mutta minä en. Juuri poikaystäväni sanoi, ettei oo nähny näin pientä klitorista kenelläkään.

Kommentit (2)

Emmily_

Saattaahan se siihen vaikuttaa, mutta uskon kyllä että sinäkin voit niitä orgasmeja saada kunhan poikaystäväsi oppii sitä alapäätäsi oikein käyttämään. :) Kyllähän jokainen muutenkin vaatii hiukan omanlaistaan käsittelyä! :)

Taica

Nyt pitää kysyä, että saatko orgasmia ihan itseksesi? Ja oletko kokeillut välineitä? Joku vibra voisi olla kokeilun arvoinen vaikka sitten itsekseen kokeiltuna..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat