Ensimmäinen suihinotto. Miten ehdotan? - Seksi

Svenja

Elikkä tässä olen miettiny, että olisin valmis ja halukas kokeilemaan suihinottoa. Kumppani on tuttu ja turvallinen ja hänelle menetin kans neitsyyteni joku vuosi sitten.

Mietin tässä vain, että miten ehdotan sitä. Koska hän ei ole tottunut siihen tai edes tietoinen siitä että olisin halukas kokeilemaan. Kysynkö siinä esileikin aikana ( halailu, koskettelu ym.) että "Haluisitko, että otan suihin?" vai menenkö vain päälle, riisun vaatteet toiselta pois ja otan sitten suihin?

Jos on, niin neuvoja voi myös laittaa.

Sivut

Kommentit (16)

marimma

Mä en alkais suoraan ottaa suihin. Ihan varovainen lähestyminen paras :) mä ainakin alotin ihan vaan sillä joskus että etenin suutelemaan aina vaan alemmas, kasseja ja vartta huomioin. Ensin vaikka vaan niillä muutamilla pusuilla/suudelmilla ja sitten aina pikkusen joka kerta kun esileikkiä puuhattiin niin edemmäs sitten vähän jo nuolastiin ja melko pian päästiin sitten kokeilee ihan itse suihinottoa. Ite en ainakaan tykkäis jos yhtäkkiä joku ottais koko kalun suuhun (varsinkin jos ei ois ottavana osapuolena kokemusta vielä siitä). Senkin pitää vähän tottua pienempiin asioihin ensin :)

Yummy

Mä taisin vaan kysyä suoraan jotain tyyliin "saanko ottaa sulta suihin?" tai "haluisitko, että imen sua?". :D Emmä muista tarkalleen.. Mut sitä ennen olin kädellä vähän hipelöiny sen housujen etumusta. Tää oli siis eka kerta, kun näin tän miehen vehkeet. En sit tiiä, oliko mies enemmän mielissään vai hädissään, muttei se ainakaan pahakseen pannu. :D
En kyllä tiedä, onko toi paras tapa tehdä se, mutta mä tykkään yleensä olla suora.

Stacie

Itselläni ei kokemusta miten tulisi ehdottaa suihinottamista ekalla kerralla (mies itse pyysi voisinko ottaa suihin), mutta etenisin samalla tyylillä kuin marimma. Tarkkaile miehen reaktiota, ääntelyä yms. pitääkö hän siitä mitä olet tekemässä. Jos et ole varma niin voithan kysäistä että "sopiiko että otan sulta suihin?", "saanko ottaa sen suuhun?" tai "tykkäisitkö et otan sen suuhun?" ja tietenkin pilke silmäkulmassa :wink:

Svenja

Noni.. Torstaina sit taitaa olla tämä päivä jolloin tää tapahtuma koetaan ekan kerran :D. Toivottavasti en peräänny viime hetkellä. Mies kuitenki tykkäisi.

Tsein

Vain aloittajalle ensimmäinen vai kummallekin? Jos miehelle juttu on tutumpi, en itse kyselisi siinä tilanteessa yhtään mitään, vaan kävisin suoraan toimiin. Minusta tuo suikkari on niin perusjuttuja, jotka kuuluu seksiin, ettei niitä tarvitse erikseen "ehdottaa" ja kysellä, että saako toimia näin.

miss.
Tsein
Vain aloittajalle ensimmäinen vai kummallekin? Jos miehelle juttu on tutumpi, en itse kyselisi siinä tilanteessa yhtään mitään, vaan kävisin suoraan toimiin. Minusta tuo suikkari on niin perusjuttuja, jotka kuuluu seksiin, ettei niitä tarvitse erikseen "ehdottaa" ja kysellä, että saako toimia näin.

Näinpä. Musta ois kyl muutenki tosi outoa, jos joku (esim. uus kumppani) rupeis kyseleen että "saanko nuolla sua?" tms. Kyllä tommoset selviää ihan kehonkielestäki et saako vai eikö saa.

Svenja

Eli ei se sitten mennyt kuten odotin :/ Ei tullut otettua suihin. Kyllä ehdotin sitä hissukseen.

Nyt se tietää, että haluisin ottaa suihin. Ehdottelin hieman sanoillani, että voisin ottaa suihin. Ja lopulta kun kysyin eikö hän tykkää siitä niin vastasi "riippuu vähän."

Ei mulla sinänsä mikään pakko ole ottaa suihin. Ajattelin, että mies pitäisi. Ja nyt ainakin tietää, että olisin valmis kokeilemaan, nii uskaltaa sitten pyytää. :)

Tsein: Miehellä on ollut ennen mua yksi kumppani, nii luulen että silloin tuo tuli tehtyä.

marimma
Emmily_
Outo mies jos ei suihinottoa halua!!!!!! [img]http://i122.photobucket.com/albums/o273/Emmily__/Hymiot%20ym/17540.gif[/... [img]http://i122.photobucket.com/albums/o273/Emmily__/Hymiot%20ym/17505.gif[/...

Olikohan se mies koskaan aikasemmin kokenu suikkaria varmasti?
Meinaan ei meilläkään mies ois tykänny yhtään ajatuksesta että oisin vaan kysyny otanko suihin, tosin meillä sillä erolla että miehellä ei ollu yhtään edellisiä seksikumppaneita.

Yummy
Yummy
Mä taisin vaan kysyä suoraan jotain tyyliin "saanko ottaa sulta suihin?" tai "haluisitko, että imen sua?". :D

Juttelin kullan kanssa tästä ja se sano, että se oli erittäin hyvä lähestymistapa. Hän on itsekin aika suora asioista. No, ei ainakaan mitään väärinkäsityksiä tullu. :D Mutta edelleen uskon, ettei tää tapa sovi kaikille..

annasofiaaa

Itse taisin vain suudella ja pusutella tieni alakertaan. Siellä sitten vilkasin miestäni ja hän kehoitti vain jatkamaan. Ei mitään sanallista kysymystä, ihan fyysisesti mentiin (;

Svenja

Hehee, eilen se sitten tapahtui. :) Oltiin tuosta jo juteltu jonkin aikaa ja eilen se sitten tapahtui.

Se meni tosi hyvin, pidin itekki ja mies varsinkin. :P Sanoi, että ei ennen kauheasti tuosta välittänyt, mutta nyt saan totutella kyllä tuohon ja mua ei haittaa. Yllättävän paljon pidän ja pidin siitä. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat