En uskalla/kehtaa harrastaa seksiä - Seksi

Mistake
riama
Kiiraz-
Minulla on muutenkin TODELLA
huono itsetunto, pelkkä naama+kroppa hävettää saati sitten karvat :oops:

Karvat pois sitten jos ne häiritsee, ei se oo mitenkään ikäsidonnainen asia vaan kannattaa tehdä miten parhaalta tuntuu.
Oot luultavasti blondi myös ripsiltäsi, hiuksiltasi ja kulmakarvoiltasi (?) joten näkeehän miehet sen jo siitä että oot blondi kaikkialta muualtakin.

Minäkään en nyt ymmärä mikä "karvaongelma" sulla on :shock: ainahan karvat voi ajaa pois!!! Ja ainahan vaaleat karvat on paremmat ku tummat, eikös! Itselläni on tosi tummat karvat ja ajan ne aina pois. Eikä ole mitään ikää koska sallitaan tai kielletään karvojen ajo.

Yleensä pojat tykkää posliinista, ainakin kaikki kenen kanssa minä olen ollut ovat suosineet posliinia :)

Luulempa, että miehiä ei sinun karvasi, tai kroppasi ja naamasi järkytä koska ovathan he nähneet sinut vaatteet päälläkin ja tulleet sänkyysi, tuskin heitä on siihen pakotettu vaan he ovat ihan omasta tahdostaan siihen suostuneet :)

Sivut

Kommentit (16)

Sharon

Jos haluat alottaa aktiivisen seksin harrastamisen, niin onko sulla sit poikaystävää/seksikummpania? Poikaystävää ei varmaan haittaa jos sinulla on vaaleat karvat, tosiaan, eihän hän sinun karvojasi rakasta.. Seksikumppaniasikaan tuskin sitten kiinnostaa minkä väriset karvat on :)

Jos sinua häiritsee kamalasti, niin kyllähän ne voi pois ajaa vaikka olet vain 17 vuotias, yllättävän moni mies kuitenkin pitää posliinista :wink:

Kiiraz-

Ongelmani on suuri (tai ainakin minulle henk.koht.)
Minua hävettää harrastaa seksiä vaaleiden häpykarvojeni takia. Olen pari kertaa harrastanut seksiä, ja ne kerrat ovat olleet painajaismaisia,sillä olen visusti pysytellyt peiton alla ja valot kiinni.Molemmat kerrat oli yhden illan juttuja.

Tämä asia vaivaa minua suuresti,sillä haluaisin aloittaa aktiivisemman seksi elämän,mutta asia nolottaa minua.(Tai mitä mies siitä ajattelee)
Olen 17-vuotias,enkä haluaisi ihan kokonaan ajella karvojani tässä iässä pois. (vai kannattaako?)
En kehtaa miesten kanssa mennä saunaan/suihkuun karvojeni takia.

apua! :oops: :cry:

Disaster

Ihan ensimmäiseksi.

Sun ei ikinä pidä harrastaa seksiä vasten omaa tahtoas. Sen pitää tuntua susta hyvältä eikä todellakaan miltään painajaismaiselta.

Se on mieskohtaista mitä he ajattelevat häpykarvoista. Toiset pitävät posliinista, toiset runsaista, toiset vaaleista ja toiset tummista. Pääasia on että ne ovat sellaiset kuin itse haluat niiden olevan. Sitten ajat ne pois jos ne häiritsevät sinua. Siitä ei ole mitään haittaa jos ajat ne pois.

Kuulostaa siltä että sun itsetunto on siinä tilanteessa, että ei kannata harrastaa seksiä vielä ihan hetkeen. Ajattele itseäs ennen kuin miehen mieltymyksiä ja tarpeita, ei sulla ole kiire mihinkään koska selvästi sä et itse ole vielä valmis.

Niin ja tää oli siis vain mun mielipide.

Tsein

Miusta tää on ihan puhtaasti vain ja ainoastaan aloittajan korvien välissä oleva ongelma, joka ratkeaa vain rohkaistumalla ja ottamalla se ensimmäinen askel. Ei ole mitään poppakonsteja. Se on vaan otettava itseä niskasta kiinni ja lakattava panikoimasta.

Tietysti kannattaa hankkia ensin sellainen kumppani, johon uskaltaa luottaa tässäKIN asiassa. Tosin vaaleat häpykarvat ei ole mikään epänormaali ilmiö, jota tarvis millään tavalla häpeillä tai mitään. Ei geeneilleen mitään voi.

Ja jos karvat ITSE haluaa ajella pois, niin sitten ajelee. Iällä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.

Kathry

Itse kammoksuin ensimmäistä karvaani ja olen siitä asti inhonnut jokaikistä iholla näkyvää karvaa. Oma karvani on tummaa ja myös paikoin runsasta.

Aloin ajelemaan alapäätäni muistaakseni jo 6. luokalla. Se sai oman oloni tuntumaan paremmalta. Ajattelin tosin itseäni en miehiä. Ja minun mielestäni naisen kuuluisi tällaisissa asioissa varsinkin nuorena ajatella itseään ja tehdä asioita itsensä vuoksi kuin esim. mahdollisen seksikumppanin vuoksi.

Seksiäkin on parempi harrastaa pikkuhiljaa ja jonkun tutun ja turvallisen kanssa, ei välttämättä poikakaverin mutta jonkun joka tietää että olet neitsyt (mitä luultavasti olet?) ja kunnioittaa sinua ja tarpeitasi eikä vain omiaan. Jos itse 17 vuotiaana oisin ollut maltillisempi enkä hypännyt sänkyyn ventovieraan 30-kymppisen hampunpolttajan kanssa niin neitsyyden menettäminen ois voinu olla kaunis muisto.

[size=9]Meni melkein saarnaksi, ei ollu tarkotus [/size] :lol:

Kiiraz-

kiitos vastauksista :) ne ovat vähän auttaneet minua tässä asiassa.
Mutta silti asia vaivaa minua jollakin tasolla. Minulla on muutenkin TODELLA

riama
Kiiraz-
Minulla on muutenkin TODELLA

Karvat pois sitten jos ne häiritsee, ei se oo mitenkään ikäsidonnainen asia vaan kannattaa tehdä miten parhaalta tuntuu.
Oot luultavasti blondi myös ripsiltäsi, hiuksiltasi ja kulmakarvoiltasi (?) joten näkeehän miehet sen jo siitä että oot blondi kaikkialta muualtakin.

kirahveli

Mä en ymmärrä mitä väliä sillä on, minkä väriset karvat on. Miksi siinä on jotain hävettävää, että ne on vaaleat? Tuskin se nyt kenenkään seksihaluja vie, jos muuten on tykästynyt suhun :)

Magnolia

Jokaisella on mieltymyksensä. Mutta mitä vikaa on vaaleissa karvoissa? Minusta vaaleat karvat olisi tosi kivat :D itse en ole mistään kohtaa skandinaavisen vaalea ja taas joskus tahollani harmitellut sitä... tummat karvat näyttää kamalilta kun ne kasvaa takisin ajelun jälkeen. tämä yrittää olla siis positiivinen näkökulma blondikarvoitukseen:) mutta kuten muutkin, kehottaisin kasvattamaan itsetuntemusta ja -luottamusta kaikessa rauhassa, niin seksistä tulee paljon miellyuttävämpää ja rennompaa. sitten vasta peittojen väliin ( ja ties minne mielikuvituksellisiin paikkoihin! ) kun se on kaikin puolin mukava ajatus ilman mitään stressiä.

AngNam

mä oon nyt 19 ja alotin ajamaan karvojani jo kai 14-vuotiaana,tuli Itselleni siistimpi olo. Voithan sä kokeilla aluksi ihan vaan siistimistä,jos tuntuu ettet halua kaikkee ottaa pois!
Jos pelottaa/ahdistaa ajatus seksistä (vaikka vain karvojen takia) niin sit ei kantsi vielä harrastaa seksiä!
Mä joskus kuulin hyvän ohjeen naiselta ja se meni näin:
"Silloin olet valmis harrastamaan seksiä,kun pystyt kumppanisi edessä seisomaan alasti täydessä valaistuksessa,aristelematta ja ylpeänä"
no,niinhän se meni..

Mikä sua mietityttää siinä karvojen ajelemisessa?
take care Kiiraz- ! :)

TaskuMyy
AngNam

Mä joskus kuulin hyvän ohjeen naiselta ja se meni näin:
"Silloin olet valmis harrastamaan seksiä,kun pystyt kumppanisi edessä seisomaan alasti täydessä valaistuksessa,aristelematta ja ylpeänä"

Hyvä neuvo, mutta en itse siis pystyisi seisomaan täydessä valaistuksessa alasti ja toinen mulkkaamalla mulkkais :o Mua itteeni häirihtis, inhoan muutenkin kun ihmiset tuijottaa, ihan jo koiran takia.

nougatte

Eihän se tietenkään oo mitenkään pakollista, että ennen kun seksiä harrastetaa, täytyy seisoskella alasti täydessä valaistuksessa:D Mutta musta ainakin on ihanaa, kun pystyn kultani kanssa esim. olla saunassa ja suihkussa ihan normaalisti, eikä hävetä yhtään.

Merilyn

no huhhuh luuletko että (varsinkaan) ikäisesi pojat vähät välittävät jostain karvojen väristä jos ovat saamassa? Älä ihmeessä häpeile, ei vaaleissa karvoissa ole mitään outoa. Kokeile ajella niitä? vai onko karvat edes todellinen syy tähän pelkoosi??

shazzer

Joo mulla tuli ihan sama mieleen kuin edellisellä kirjoittajalla, luulenpa että pojilla on siinä vaiheessa vähän muuta mielessä kuin että minkä väriset on häpykarvat :wink:
Ja mitä sitä häpeilemään, vaaleat karvathan ei näy niin kuin tummat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat