Saako puolisolle maksaa seksistä? - Seksi

crucie

Mä purskahtaisin vaan nauramaan jos mulle tarjottas rahaa :D Oon sen verran huumorintajuinen, et en vois ottaa sitä vakavissani. Ymmärrän kyl tilanteen loukkaavuuden....esim jos joku ihan tuntematon tulis tyrkyttämään seteliä rintojen väliin niin tulis potku munille :roll:

Sivut

Kommentit (24)

TaskuMyy

[color=green]Tuossa tuli Dr.Phill telkusta ja siinä oli puhe seksistä.

Eräs nainen oli synnyttäny 2lasta ja sen jälkeen häpesi alastomuuttan. Miehensä haluaisi harr. seksiä joka päivä mutta vaimonsa ei haluaiai kuin 3-4krt max. kuussa.
Mies oli sitten ehottanu semmosen ns. ''ravintolan'' josta hän tilaa esim.
[size=9]
:suklaarinkelin 100$ (eli täysi pano)
:pika ruoka 50$ (pika pano)
:jälkiruoka 20$ (suihin otto)
:vesiputous 70$ (seksiä suihkussa)
:ihan asu 40$ (vaimo pukeutuu miehen haluamaan asuun)
[/size]
ym.. ym.. ym..

Eli mies maksaa vaimollensa siittä, että saapi harrastaa seksiä hänen kanssaan?

Mitä mieltä oletten tästä?
Lukisitko puolisolle seksistä maksamisen prostioiduksi toiminnaksi?[/color]

Taffel

No ei se mun mielestä oo prostituutiota. Itseasiassa mä oon yhesti saanu maksun seksistä omalta poikaystävältä :oops: entisen kanssa tosiaan,kun hän halusi seksiä ja minä en jaksanu,niin hän sano että saan 50e jos suostun. Hän siis tiesi että tarvitsin tuon rahan kun halusin kampaajalle. No totta helkkarissa mä annoin! :lol: Oisin mä kyl pitemmän suostuttelun jälkeen ehkä lämmennykki seksiin,mutta se raha sai mut suostumaan heti.
Mutta oishan se ihan naurettavaa ottaa omalta mieheltä aina maksua seksistä!

Deify

huhhu. :shock:

Jos minä pihtaan ja ukko alkais rahaa tarjoamaan ni heräis kyllä kysymys mikä sille tosiaan on tärkeintä.

Näköjään meitä on niin moneen lähtöön. :lol:

Taffel

No..Se nyt oli vaan oikeestaan vitsi,koska mies tiesi mun tarvitsevan ne rahat ja ois varmaan muutenki maksanu sen kampaajan. Eli kuhan vaan höpsöteltiin,miehen lämmitellessä ja ehotellessa se vaan sai meidän nauramaan. Ihan eriasia ois jos joku tosissaan ehottas seksiä rahasta,sehän ois jo loukkaus.

marika_

Musta suhteessa on menty jossain ja pahasti väärään suuntaan jos mies rupeaa tarjoamaan vaimolle seksistä rahaa, koska...

1) Suhteessa pitäisi saada seksiä ilman maksuakin
2) On äärimmäisen epäkunnioittavaa toista kohtaan yrittää ostaa tämä
3) Jos haluaa seksiä niin paljon että on valmis siitä maksamaan eikä pysty toisen ajottaista haluttomuutta milläntavalla ymmärtämään ja sietämään, on jotain vialla
4) Jos seksuaaliset tarpeet ei pidemmän päälle kohtaa, olisi aisiaan keksittävä joku muu keino (vaikka sitten ero)

TaskuMyy

[color=blue]Se nainen ei nähnyt ks. suhteessa mitään väärää! Tai siis tuossa että mies joutuu maksamaan omalle vaimolle, että saa seksiä.
Vaimo vain tokaisi, että raha tulee aina tarpeeseen, voi vaikka shoppailla kaikkea kivaa :? :shock:
Ehkei tuota luettaisi prostioidun hommaksi/huo.raksi [size=7](kumpaa nimitystä nyt haluaa käyttää)[/size] mutta itse tuntisin itseni todella halvaksi ja huo.raksi, jos rupeisin omalta 'puolisoltani' vaatimaan rahaa, että hän saa harr. seksiä kanssani :shock: [/color]

marika_

Ja tuli semmonenkin mieleen, että ainakin useimmissa avioliitoissa on kuitenkin jossainmäärin yhteiset rahat ja se mikä on toiselta pois on aina tietyllätapaa myös toiselta. Joten sikälikin toi on ihan älytöntä, kun ei se kuitenkaan tuo sille perheelle yhtään enempää varallisuutta.

olematon
marika_
Joten sikälikin toi on ihan älytöntä, kun ei se kuitenkaan tuo sille perheelle yhtään enempää varallisuutta.

Näinpä... eikä se raha sitä naisen itsetuntoa nosta. Kyllä se pitää ihan lähteä naisessa itsessään se kehitys...

Baby-G

No en kyllä todellakaan ymmärtäisi :shock:

Munmielestä seksi kuuluu suhteeseen ihan peruspilarina, ja tiedän et on kyse jostain isommasta jos toinen pihtaa.. Meillä ainakin ongelmat sängyssä on aina heijastusta jostain muusta mikä vaivaa.

Ja joo kyl sais miettii et mikä oikeesti miehelle on tärkeetä jos alkais seksistä pulittaa massia ku mä en halua/jaksa :)

TaskuMyy
zera
Katoin kans ton jakson. Ei kauheen olennaista, mutta suklaarinkeli tais kyllä olla pyllyseksiä eikä tavallista.. :D

Ai niinko se oli.. :shock: Mieh käsitin et se oli kunnon pano :roll:
Mutta kuitenkin.. :o

Seksi on ''iso'' osa parisuhdetta ja miusta se pitäs olla jo aika normi asia parisuhteessa, en tajua tommosta käytäntöä, mutta monenlaista sitä kuulee ja näkkee 8)

Nobeliski
marika_
Musta suhteessa on menty jossain ja pahasti väärään suuntaan jos mies rupeaa tarjoamaan vaimolle seksistä rahaa, koska...

1) Suhteessa pitäisi saada seksiä ilman maksuakin
2) On äärimmäisen epäkunnioittavaa toista kohtaan yrittää ostaa tämä
3) Jos haluaa seksiä niin paljon että on valmis siitä maksamaan eikä pysty toisen ajottaista haluttomuutta milläntavalla ymmärtämään ja sietämään, on jotain vialla
4) Jos seksuaaliset tarpeet ei pidemmän päälle kohtaa, olisi aisiaan keksittävä joku muu keino (vaikka sitten ero)

Täysin samaa mieltä :!:

papuna

heh,kyllä mä joskus olen varrannut suihinottoa tiskaamiseen :lol:

siis,kun en itse juuri tykkää ottaa suihin,ja sit taas miehestä se on aivan ihanaa,niin oon vonkujen perään todennut että "mustakin olis aivan ihanaa kun joku olis joskus tiskannu!"

todellisuudessa emme vaihtokauppoja koskaan ole tehneet,mutta aika vinkuminen saa toisinaan olla että saa toisen tekemään mistä tykkää :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat